Pim Fortuyn doodgeschoten...

  • Onderwerp starter Anoniempje488
  • Startdatum
Foto van de waarschijnlijke dader Volkert van der Graaf.

bin.venster.volkert.jpg

Ik woon in Nunspeet en ergens in winter van 1996 is destijds op een zondagmiddag in de bossen tussen Nunspeet en Epe een Nunspeetse gemeenteamtenaar Milieuzaken doodgeschoten. Deze man is net als Pim van dichtbij door zijn hoofd geschoten door vermoedelijk een mountainbiker. Echter deze moord is nooit opgelost. Deze moord heeft destijds in Nunspeet veel opschudding veroorzaakt omdat men geen reden voor een motief kon verzinnen. Nu wordt die klootzak van een Volkert van der Graaf ook van deze moord verdacht. Heel bizar allemaal. De moord op Pim is geen opwelling geweest, maar een zeer koele daad. Ik wil niet populistisch doen, maar die gozer moet afgeschoten worden.
 
Gewoon nooit weer vrijlaten, tot z'n dood in een donkere isoleercel opsluiten en de sleutel weggooien. Eten door een luikje naar binnen en verder altijd in z'n cel laten, hem nooit meer naar buiten laten gaan. Dat vind ik wel een goeie straf.
 
Ik woon in Nunspeet en ergens in winter van 1996 is destijds op een zondagmiddag in de bossen tussen Nunspeet en Epe een Nunspeetse gemeenteamtenaar Milieuzaken doodgeschoten. Deze man is net als Pim van dichtbij door zijn hoofd geschoten door vermoedelijk een mountainbiker. Echter deze moord is nooit opgelost. Deze moord heeft destijds in Nunspeet veel opschudding veroorzaakt omdat men geen reden voor een motief kon verzinnen. Nu wordt die klootzak van een Volkert van der Graaf ook van deze moord verdacht. Heel bizar allemaal. De moord op Pim is geen opwelling geweest, maar een zeer koele daad. Ik wil niet populistisch doen, maar die gozer moet afgeschoten worden.
Kindermoordenaars verkrachters etc...moordenaars zoals die klootzak hierboven..als zijn schuld is bewezen..direct afschieten...doen ze het nooit meer..ik wil de trekker wel overhalen..gratis.
Opsluiten ben ik niet voor dat kost geld..en de kans dat hij kan ontsnappen(misschien iets overdreven)vrijgelaten word is aanwezig dus de kans op herhaling van zijn/hun daden ook.
 
Ik woon in Nunspeet en ergens in winter van 1996 is destijds op een zondagmiddag in de bossen tussen Nunspeet en Epe een Nunspeetse gemeenteamtenaar Milieuzaken doodgeschoten. Deze man is net als Pim van dichtbij door zijn hoofd geschoten door vermoedelijk een mountainbiker. Echter deze moord is nooit opgelost. Deze moord heeft destijds in Nunspeet veel opschudding veroorzaakt omdat men geen reden voor een motief kon verzinnen. Nu wordt die klootzak van een Volkert van der Graaf ook van deze moord verdacht. Heel bizar allemaal. De moord op Pim is geen opwelling geweest, maar een zeer koele daad. Ik wil niet populistisch doen, maar die gozer moet afgeschoten worden.

Z'n oogjes staan wel erg vreemd dicht op elkaar hè? ;)
 
Kindermoordenaars verkrachters etc...moordenaars zoals die klootzak hierboven..als zijn schuld is bewezen..direct afschieten...doen ze het nooit meer..ik wil de trekker wel overhalen..gratis.
Opsluiten ben ik niet voor dat kost geld..en de kans dat hij kan ontsnappen(misschien iets overdreven)vrijgelaten word is aanwezig dus de kans op herhaling van zijn/hun daden ook.
maar vaak willen ze graag zelf dood.... zie de breedbeeld mafkees, de vele scholierenmoordenaars of dat figuur die in frankrijk een halve raadzaal neerknalde....

en dan baal je als slachtoffer nog veel meer...
je wilt toch dat zo'n figuur heel erg moet voelen dat ie goed fout bezig is geweest...

en reken er maar op dat detentie voor deze dude geen lolletje wordt...
 
maar vaak willen ze graag zelf dood.... zie de breedbeeld mafkees, de vele scholierenmoordenaars of dat figuur die in frankrijk een halve raadzaal neerknalde....

en dan baal je als slachtoffer nog veel meer...
je wilt toch dat zo'n figuur heel erg moet voelen dat ie goed fout bezig is geweest...

en reken er maar op dat detentie voor deze dude geen lolletje wordt...

:^

idd medegevangen weten snel genoeg wat hij gedaan heeft
 
Schijnt wel mee te vallen, die kerel die dat meisje in Nulde in stukken had gehakt loopt dat ook vol trots in de gevangenis te verkondigen. |(
Doet ook niemand wat aan.
comeandgetsome.gif
 
Ik wil hier nog een ding over kwijt. Al jaren erger ik me helemaal de pokken aan dat volk dat zich geweldig staat op te winden over uitgeprocedeerde asielzoekers die uitgezet moeten worden. Of aan het volk dat onmiddellijk meeloopt aan allerhande demonstaties over milieu, asielzoekers enz. Dat linkse gepeupel dus. Paarse kleding, geitenwollen sokken, sandalen, lange witte baarden enz.

Voor mij komt V vd G. uit dezelfde hoek. Het mag misschien extreem zijn, maar als men zich niet meer aan de waarden en gebruiken kan houden (vastbinden op allerhande plaatsen, ander ontoelaatbaar gedrag, MOORD????) Mogen ze dat volk van mij afmaken. Mag misschien extreem klinken, maar dan maar extreem.
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 09 mei 2002 11:34 schreef PaulR1 het volgende:
Ik wil hier nog een ding over kwijt. Al jaren erger ik me helemaal de pokken aan dat volk dat zich geweldig staat op te winden over uitgeprocedeerde asielzoekers die uitgezet moeten worden. Of aan het volk dat onmiddellijk meeloopt aan allerhande demonstaties over milieu, asielzoekers enz. Dat linkse gepeupel dus. Paarse kleding, geitenwollen sokken, sandalen, lange witte baarden enz.

Voor mij komt V vd G. uit dezelfde hoek. Het mag misschien extreem zijn, maar als men zich niet meer aan de waarden en gebruiken kan houden (vastbinden op allerhande plaatsen, ander ontoelaatbaar gedrag, MOORD????) Mogen ze dat volk van mij afmaken. Mag misschien extreem klinken, maar dan maar extreem.

Geen geitenwollen sokken, dat vind ie zielig...

Maar ik snap wat je bedoeld.
 
Ik wil hier nog een ding over kwijt. Al jaren erger ik me helemaal de pokken aan dat volk dat zich geweldig staat op te winden over uitgeprocedeerde asielzoekers die uitgezet moeten worden. Of aan het volk dat onmiddellijk meeloopt aan allerhande demonstaties over milieu, asielzoekers enz. Dat linkse gepeupel dus. Paarse kleding, geitenwollen sokken, sandalen, lange witte baarden enz.

Voor mij komt V vd G. uit dezelfde hoek. Het mag misschien extreem zijn, maar als men zich niet meer aan de waarden en gebruiken kan houden (vastbinden op allerhande plaatsen, ander ontoelaatbaar gedrag, MOORD????) Mogen ze dat volk van mij afmaken. Mag misschien extreem klinken, maar dan maar extreem.
wat een enorm dom ongenuanceerd gelul... maar je mag het zeggen (alhoewel, oproepen tot geweld mag niet)

deze geitewolle-mensen doen hun mond open, net als pim fortuyn.
Alleen zij roepen niet wat jij wilt horen, en mogen ze dus afgemaakt worden...

sjongsjonge... als dit geen hetze is....
als een geitewollesokkedrager iets overkomt hou ik JOU verantwoordelijk....

hoor je ook es hoe absurd die uitspraak is...
 
maar vaak willen ze graag zelf dood.... zie de breedbeeld mafkees, de vele scholierenmoordenaars of dat figuur die in frankrijk een halve raadzaal neerknalde....

en dan baal je als slachtoffer nog veel meer...
je wilt toch dat zo'n figuur heel erg moet voelen dat ie goed fout bezig is geweest...

en reken er maar op dat detentie voor deze dude geen lolletje wordt...

Dat zal zeker geen lolletje voor die eikel worden. Maar ja, na een jaar of 15 komt hij (na aftrek van een aantal jaren door goed gedrag) ook weer vrij :( Dit kan ik en een hoop andere Nederlanders op dit moment ff net niet uitstaan. Zekers niet als die moord uit 1996 ook door hem gepleegt blijkt te zijn.
 
Wat mij erg tot zeer erg verbaasde is wat ik bij Barend en van Dorp hoorde. Die gasten van 3FM die naast Pim stonden toen hij werd neer geschoten zijn niet gehoord????

Die gasten hadden de schutter in zijn oog kunnen prikken (bij wijs van spreken :) ) en dan worden ze niet gehoord :? :? :? Misschien omdat ze de dader hebben? Ik weet het niet maar ik snap het niet.
 
wat een enorm dom ongenuanceerd gelul... maar je mag het zeggen (alhoewel, oproepen tot geweld mag niet)

deze geitewolle-mensen doen hun mond open, net als pim fortuyn.
Alleen zij roepen niet wat jij wilt horen, en mogen ze dus afgemaakt worden...

sjongsjonge... als dit geen hetze is....
als een geitewollesokkedrager iets overkomt hou ik JOU verantwoordelijk....

hoor je ook es hoe absurd die uitspraak is...

Heb jij pim wel eens zien schieten... Ik niet. Voor die lui gaan dieren boven mensen. Sorry maar dat kan dus niet. (nee ik ben geen dieren hater. Maar ik vind mensen nou eenmaal leuker.. betere gesprekken enzo)
 
Heb jij pim wel eens zien schieten... Ik niet. Voor die lui gaan dieren boven mensen. Sorry maar dat kan dus niet. (nee ik ben geen dieren hater. Maar ik vind mensen nou eenmaal leuker.. betere gesprekken enzo)
ik vind het een grof schandaal dat hier alle veganisten gelijkgesteld worden met één of andere doorgedraaide gek....

ga je diep schamen, je bent geen cent beter dan V.v.d.G

(btw... ik ben een behoorlijke carnivoor)
 
ik vind het een grof schandaal dat hier alle veganisten gelijkgesteld worden met één of andere doorgedraaide gek....

Moet je 's voorstellen wat er zou gebeuren als het een "buitenlander" was geweest...

Dan brak de hel hier los.
 
Oke het was een eenmans actie, en inderdaad generaliseren is fout, maar het is wel zo dat dat cultuurtje zul gedrag bevorderd.

Ja, zeg dat wel, al die rellen met aggressieve veganisten op de coolsingel. Of waren dat nou die extreem-linkse voetbalsupporters :? :? :?

Ik ben ook bepaald geen vegetariër of GL-stemmer, maar dit slaat ook weer als een tang op een varken |(
 
Levenslang krijg je hier niet in NL en anders (volgens mij dan :? ) staat dit voor maximaal 20 jaar cel.

En ik ben het er mee eens dat opsluiten alleen ons belastinggeld kost :(

Als jij nu inderdaad schiet, dan zorg ik wel voor de patronen ;) .
Hoeveel denk je er nodig te hebben :P
 
Ja, zeg dat wel, al die rellen met aggressieve veganisten op de coolsingel. Of waren dat nou die extreem-linkse voetbalsupporters :? :? :?

Ik ben ook bepaald geen vegetariër of GL-stemmer, maar dit slaat ook weer als een tang op een varken |(
Ach laat ook maar ik kom gewoon weer eens niet uit m'n woorden (en nee ik wil er niet over praten ;) )
 
Damn, zonet tv gekeken, begrafenis van Pim. Echt zeer indrukwekkend. Grote stoet auto's en politiemotoren. Heel veel mensen langs de kant die masaal gaan klappen wanneer de lijkwagen voorbij komt. Ik kreeg er gewoon kippevel van.
 
Als jij nu inderdaad schiet, dan zorg ik wel voor de patronen ;) .
Hoeveel denk je er nodig te hebben :P
Die patronen van jou komen zeker uit een F16 die we binnenkort niet meer nodig hebben?

Dr word hier niet geschoten. Ieder mens hoe slecht ook, is en blijft een mens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan