PK-pakhuizen

Oemoemenoe

Banned user
5 apr 2006
8.200
7
je ziet steeds meer van die PK-pakhuizen op de weg met courreurs erop waar je van denkt nou nou....
kunnen die beter eerst niet eens op een 500cctje toermotortje ervaring opdoen ?
ze drukken die motoren helemaal verkeerd in de bochten , op het rechte stuk durven ze dan ff wel volgas te geven maar gaan dan al een kilometer voor de kruising weer in de remmen.
de onervarendheid straalt er vanaf , maar toch moeten ze perse 180PK onder hun
kont hebben .
ik begrijp dat allemaal niet zo goed , misschien ligt het aan mij.
zo gebruik je maar een fractie van al die PKs waar je wel veel geld voor hebt
betaald.
 
Dat is gewoon hun manier van genieten van het rijden. Een chopper komt zowel in de bochten nergens en rechtdoor is ie ook 3 x shit. Nou lekker belangrijk toch :) :z
 
ik vind dat we allemaal terug moeten naar 25 kW hahahaha..
Ben maar wat blij dat deze mensen niet het maximale uit hun motor halen, doen ze maar lekker op het circuit.

Of ben jij van mening dat ze moeten gaan vlammen op de openbare weg ??? :? :?
 
Seriously, mate, wat heeft het met jouw te maken ?
Ik zie elke dag een heleboel idioten op de weg, maar het is een vrije land...
Van wat ik herinner van je posts, jij bent een heel ervaren rijder :} dus oud en wijs genoeg om geen flikker te geven om andersmans onervarenheid.

Live and let live, wij zijn allemaal goed bezig op onze fietsjes, PK's of geen PK's.
 
Mijn geld, mijn pk's, mijn zaak of ik ze gebruik of nie

:W ;)
 
(pedant modus aan)

Ik rij ook wel eens beetje hard op mijn Fjr, maar het belangrijkste vindt ik erop blijven zitten...ik hoef niks te bewijzen en laat me door niemand een rijstijl opdringen. Dát is pas echte vrijheid!!! Je moet daarvoor wel eerst een geestelijk gevecht met jezelf winnen.

En dan mag je mij nú gaan uitlachen.



Ps: en dat jij "het allemaal niet zo goed begrijpt" ligt denk ik inderdaad aan jou. Voor je eigen gezondheid adviseer ik je er nog eens over na te denken.
:Y :Y :Y

(pedant modus uit) }) })
 
Laatst bewerkt:
Als ik op een bocht afkom, stop ik altijd na zeer goed gekeken te hebben :Y (veiligheid voor alles he)

Dan stap ik af en loop ik met de motor aan mijn zij door de bocht, na dit gedaan te hebben stap ik weer op en ga ik op het rechte end ongelovelijk hard blazen.


Soms wou ik dat ik ook door bochten durfde te rijden
 
Als ik op een bocht afkom, stop ik altijd na zeer goed gekeken te hebben :Y (veiligheid voor alles he)

Dan stap ik af en loop ik met de motor aan mijn zij door de bocht, na dit gedaan te hebben stap ik weer op en ga ik op het rechte end ongelovelijk hard blazen.


Soms wou ik dat ik ook door bochten durfde te rijden


Jij rijdt nog 25Kw.
 
misschien hebben ze wel slechte remmen, dat ze op een km al in de remmen moeten ...............sommige mensen ergeren zich aan alles........... :W :W :W :W :W
 
Als ik op een bocht afkom, stop ik altijd na zeer goed gekeken te hebben :Y (veiligheid voor alles he)

Dan stap ik af en loop ik met de motor aan mijn zij door de bocht, na dit gedaan te hebben stap ik weer op en ga ik op het rechte end ongelovelijk hard blazen.


Soms wou ik dat ik ook door bochten durfde te rijden

Ja...nu kan je het wel als een geintje proberen te brengen....maare... O-) :P
 
En toch heeft de TS wel een punt, kunnen we wel allemaal reageren alsof we ons aangevallen voelen maar je ziet het vaak genoeg.
 
kunnen die beter eerst niet eens op een 500cctje toermotortje ervaring opdoen ?
Daarom ben ik ook op een GS500e begonnen ;)
Daarna maar gelijk de gsx-r gekocht om mensen zoals de TS zowel op het rechte stuk als in de bochten voorbij te vlammen :+

FF serieus heb zeker bochtenervaring opgedaan met de gs die ik zeker kan gebruiken op de gsx-r :Y

Gr John
 
En toch heeft de TS wel een punt, kunnen we wel allemaal reageren alsof we ons aangevallen voelen maar je ziet het vaak genoeg.


ach, hij heeft misschien wel een punt, maar brengt het 'zoals al die anderen' erg belabberd....argumenten als 'halen niet alles uit hun motor' en 'gebruiken niet iedere pk' worden gebruikt...terwijl de topicstarter toch echt geen rossi is...en _dus_ haallt die ook niet 'alles' uit zijn motor.

Daarbij...Sommigen vinden meteen dat je op 10kw moet beginnen, en komen ze met voorbeelden van 180 pk....er zit nog iets tussen (ala 600CC ss'ers).

En gewicht is ook erg belangrijk..en tandwielverhouding O-)
 
Zou dat hele stoere PK-pakhuis soms niet ook stiekem een beetje het verlengstuk van het huwelijksgereedschap van de trotse bezitter zijn? ;) :X
Een beetje analoog aan het grote patserbakkoekblik :o :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan