Politie houdt motordief aan (Maassluis)

Even gekwoot tbv de toekomst.

Laat je eigen gedachten over nationaliteiten en je mening over 'reintergratie' van een religie en de politieke achtergrond daarvan achterwege, tenzij je het kunt onderbouwen.


Tis hier geen "ik roep maar wat raak"forum -ook al lijkt dat soms wel-. :(

En ik laat je bijdrage maar staan, omdat het een goed beeld geeft van hoe jij in het leven staat, en anderen kunnen daar dan kennis van nemen. En zich er op voorbereiden, of aanpassen, of negeren, of wat dan ook.

Heb je helemaal gelijk in , mijn wel gemeende excuses
 
'Politie houd motordief aan' > 'Politie houdt motordief aan (Maassluis)'
 
Kan ik niet om lachen. Discriminerende klojo (bedoel ik mark-k dus niet mee) B|
Beste Zeeslot,
wist niet dat jij het als discriminerend zou ervare, was niet mij bedoeling
was slechts als woordspeling bedoeld, mijn oprechte excuses
 
dat grapje van piknikker ging al rond op de basisschool...das toch al 20 jaar geleden :X


Toch kende ik m niet, wel die met pinda's-->snicker of met een glazen oog--->...aan de knicker

Maar dit is motorforum en niet flauwe donkergekleurdemoppenforum, dus back on topic
 
Ik denk (en hoop) dat ie t gewoon als grapje bedoelde. de woordspeling vind ik iig wel geniaal gevonden :P

Ik moet helaas bekennen dat ik ook hardop lachte en nog steeds van oor tot oor grijns. Verder no harm meant, gewoon leuk woordgrapje. Niets meer niets minder.

Mooi dat ze een paar te pakken hebben, helaas zijn dit gewoon een paar schoolkinderen die het eens probeerden. De échte dieven lachen in hun vuistje (ook al zo'n mooi spreekwoord).
 
Even gekwoot tbv de toekomst.

Laat je eigen gedachten over nationaliteiten en je mening over 'reintergratie' van een religie en de politieke achtergrond daarvan achterwege, tenzij je het kunt onderbouwen.


Tis hier geen "ik roep maar wat raak"forum -ook al lijkt dat soms wel-. :(

En ik laat je bijdrage maar staan, omdat het een goed beeld geeft van hoe jij in het leven staat, en anderen kunnen daar dan kennis van nemen. En zich er op voorbereiden, of aanpassen, of negeren, of wat dan ook.


en het erge hiervan is,dat dit wel de meeste gedachte gang is van veel mensen.
zeker mensen die in bepaalde beroepen zitten,die hebben er erg veel mee te maken.
daarom worden ook [mijn] en andere blikken vertroebeld.
ik weet het,het is niet goed. -O- maar wel de realiteit.


ben het wel met je eens dat je het niet zo neerzet hier.
maarja,dat heb je met internet ridder's,kunnen alles opschrijven op internet,maar in het echte leven dan zijn het hele stille mensen die niks durven te zeggen
 
kom op zeg doe allemaal ff lief voor mekaar, we leven tenslotte in 1 wereld. het is geen discriminatietopic, als je daar over wil lullen maak dan een nieuw topic aan.

deze gaat over een of andere **** die is gepakt dus back on topic dan maar?
 
Hadden ze [subtiel modus aan]bontkraagjes?[subtiel modus uit]

kans is groot

Tik de eerste vier cijfers van je postcode in!

In Maassluis (regio 3145) woonden op 30 september 2007 5985 mensen, waarvan 1570 niet-westerse allochtonen (26.2%).

oke, kans van 1 op 4.
maar dan moet je nog corrigeren dat allochtonen 3 tot 4x vaker delicten plegen dan autochtonen.

dus een kans van 75 tot 100% dat het een allochtoon was :+ ;)
 
Als ie aan de schandpaal gaat, mag ie dan gebruikt worden voor target practice met rotte tomaten? O-)
In het verleden beperkte de lokale bevolking zich niet altijd tot groente/fruit. In tijden van voedselnood was de handzame steen een goede vervanging. })


[me="Arriens"]is ook een voorstander van lijf en schaam straffen.[/me]
 
ff een tip... iedereen vraagt hier rond of het een buitenlander is geweest of niet. heel simpel, als je de vraag stelt, weet je het niet. als je het niet weet, staat het niet in de krant. als het niet in de krant staat, dan is het een nederlander. anders had er gestaan:

politie houdt marokkaanse motordief aan

echt waar, het is mij opgevallen dat ze altijd de nationaliteit of huidskleur noemen als het om een buitenlander gaat. mocht het een nederlander zijn, dan klinkt het meestal als: een man is gisteren rond de middag opgepakt voor het jatten van een motor :).

niet opgevallen tot nu toe? :)
 
en het erge hiervan is,dat dit wel de meeste gedachte gang is van veel mensen.
zeker mensen die in bepaalde beroepen zitten,die hebben er erg veel mee te maken.
daarom worden ook [mijn] en andere blikken vertroebeld.
ik weet het,het is niet goed. -O- maar wel de realiteit.


ben het wel met je eens dat je het niet zo neerzet hier.
maarja,dat heb je met internet ridder's,kunnen alles opschrijven op internet,maar in het echte leven dan zijn het hele stille mensen die niks durven te zeggen

[laatstekeerofftopic]
Je hebt helemaal gelijk hoor. Absoluut.
En iedereen heeft -gelukkig- het volste recht om te denken en vinden wat ie zelf wil. Wat een ander daar ook over denkt.

De manier waarop iemand zich uit, is een ander verhaal. Dáár mag iedereen op aangesproken worden.

En aangezien dit (een internetforum) een zeer eenzijdig medium is (we zien geen lichaamshouding, geen gezicht met uitdrukking), worden de woorden soms niet goed ingeschat.

Een post komt daarom soms harder, extremer, lulliger, grappiger, serieuzer, enz, aan dan dat bedoeld is.

Aan de crew is het -onder andere- de taak om de uitersten/grensgevallen/extremen te 'moderaten'.

En aldus geschiedde.
[ennouweerONtopic]
 
wie het nou ook waren die zich aan diefstal schuldig maakte en vervolgens aangehouden werden dat is een, laten we blij zijn dat er eens een dader(s) gepakt zijn en de motor niet verdwenen is. Om nou de (eventuele) strafmaat hier uitgebreid te gaan bespreken of voor te stellen lijkt me nou ook niet de bedoeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan