Politie is áltijd de schuldige? (nav nieuwsartikel homepage)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probleem is waarschijnlijk geweest dat ze op een industrieterrein aan het rijden zijn geweest waar ook mensen wonen (genoeg bedrijven waarbij de eigenaar een (goedkope) bedrijfswoning heeft op een industrieterrein dankzij de belastingdienst/regeling).

Oorzaak is iets waar nooit naar gekeken wordt.... En dat is (IMHO) 't nérgens meer beschikbaar zijn van reguliere cross terreinen waarop recreatief gereden mag/kan worden.

Hier in de regio kón alles nog een aantal jaar geleden... Nú mag er niks meer. DrinkYoughurt haalde 't terein van de "Paarden" (Cavelierie/Oirschotse Heide) al aan, maar zo waren er meer gebieden.....

Vorige week stond er nog een stuk in de krant hier omtrent de baan in den Dungen (Maaskantje, voor diegenen die niet weten waar den Dungen ligt)... Baan moest maar dicht want Oss (Berghem) is tóch in de buurt.....
heb je ook gelijk in.. tja de oorzaak is een stuk interessanter..

hier ook tussen veenendaal en ede in ligt een nieuw industriegebied..
toen dat nog in de maak was, maakte ze van de open vlakte gebruik door te crossen.
het was helemaal vlak, een groot vierkant met alleen maar zand en daaromheen wat asfalt.
de jongens kwamen daar met de auto en kar, starten daar pas hun crossmotoren en konden zich lekker uitleven, ook al was het vlak ze hadden we grootste lol.

als je langs de weg reed kon je zo horen, maar was je daarna uit de straat hoorde je helemaal niks dus last van het geluid konden mensen niet hebben?

maar waarom zou dat terrein ook gesloten zijn? ik snap daar dus geen kut van.
 
Jorikj is een maat van me. Maar ik snap niet dat jullie je er allemaal zo druk over maken. Bij motormeuk reageren moet genoeg zijn neem ik aan..

Om hier nou een nieuw topic voor te starten..

Ik kijk amper ooit op "Motormeuk" dus had 't gehele "spel" dus niet mee gekregen als TS hier op MF geen berichtje had achtergelaten. De Userbase van MF & Motormeuk zijn praktisch één op één, geloof ik, maar dan nog....

Misschien dat de "crew" hier nog een site extra kan beginnen.... OMDAT 'T KAN })
 
Ik kijk amper ooit op "Motormeuk" dus had 't gehele "spel" dus niet mee gekregen als TS hier op MF geen berichtje had achtergelaten. De Userbase van MF & Motormeuk zijn praktisch één op één, geloof ik, maar dan nog....

Misschien dat de "crew" hier nog een site extra kan beginnen.... OMDAT 'T KAN })
het lijken ook 2 compleet verschillende werelden hoor..

volgens mij is motormeuk > zeikmodus aan.
motorforum > serieus interesse met af en toe een keertje rellen:P
 
Ah zo, ik begrijp. :Y
ik heb m&ms voor vanaaf en me oranje overall ook klaar,.. maar ast zo warm blijft doe ik dat godse warme ding niet aan!

en ik neem ook wel wat pils mee...
fuck.. off topic :')

deze zaak blijft denk ik altijd een kwestie alleen maar gebaseerd op meningen.

want de eerste drie die nu reageren vinden de schuld bij de motormuizen, de volgende drie weer bij de politie.

discussie tot ver in de toekomst..
 
Altijd weer de twee zijden van de medaille....

Persoonlijk onderlaatst een minder leuke ervaring met de politie gehad.. Doorsnee ben ik wel iemand die van doorrrijden houdt, maar pak het doorsnee toch rustig aan.

Reed op een 60Km/uur weg tussen Lochem en Vorden. Paar leuke bochten, weinig verkeer en zekers geen fietsers of wandelaars.. Dus reed richting de 70km/uur.. Kijk in mijn spiegels en zie een andere motorrrijder mij naderen.. Ik vervolg gewoon mijn weg met dezelfde snelheid. Te hard dus, maar niet van gutgut, wat ga ik te hard.

Bij iedere bocht, komt die andere rijder prikken, vlak voor het ingaan van de bocht. Gewoon plaagstootjes. Dus de bocht door, heb ik twee maal het gas terug genomen en aangegeven met mijn linkerhand: Kom er maar voorbij. Nee hoor, iedere keer zakte hij ook af en bleef achter mij rijden..

Totdat ik dat beu werd. Ik haalde bij een lange linker doordraaier rechts aan en draaide het gas erop. En na de bocht liet ik hem weer terugzakken. Na 500 meter kwam de andere rijder achterop met hierop grote letters: Politie---- Stop----

Ik kon praten als brugman en kreeg alsnog een bekeuring voor 88km/uur oftewel €275,-..

Kortom... Er zitten fanatiekelingen tussen...

Andere zijde van de medaille... 180 op 50?? Dan ben je ook niet goed bezig..
 
Altijd weer de twee zijden van de medaille....

Persoonlijk onderlaatst een minder leuke ervaring met de politie gehad.. Doorsnee ben ik wel iemand die van doorrrijden houdt, maar pak het doorsnee toch rustig aan.

Reed op een 60Km/uur weg tussen Lochem en Vorden. Paar leuke bochten, weinig verkeer en zekers geen fietsers of wandelaars.. Dus reed richting de 70km/uur.. Kijk in mijn spiegels en zie een andere motorrrijder mij naderen.. Ik vervolg gewoon mijn weg met dezelfde snelheid. Te hard dus, maar niet van gutgut, wat ga ik te hard.

Bij iedere bocht, komt die andere rijder prikken, vlak voor het ingaan van de bocht. Gewoon plaagstootjes. Dus de bocht door, heb ik twee maal het gas terug genomen en aangegeven met mijn linkerhand: Kom er maar voorbij. Nee hoor, iedere keer zakte hij ook af en bleef achter mij rijden..

Totdat ik dat beu werd. Ik haalde bij een lange linker doordraaier rechts aan en draaide het gas erop. En na de bocht liet ik hem weer terugzakken. Na 500 meter kwam de andere rijder achterop met hierop grote letters: Politie---- Stop----

Ik kon praten als brugman en kreeg alsnog een bekeuring voor 88km/uur oftewel €275,-..

Kortom... Er zitten fanatiekelingen tussen...

Andere zijde van de medaille... 180 op 50?? Dan ben je ook niet goed bezig..

die motor-agent waar je de bekeuring van hebt gekregen is gewoon een fucking harde matenaaier.. uitlokken tot te hard rijden en dan bekeuren.. waarschijnlijk in de ochtend een briefing gehad: jongens.. we moeten nog meer geld wegroven van onze nederlandse burgers die we moeten beschermen! dus laat je van je beste kan zien, degene met de hoogste boete verdient een danoontje!
 
Ieder weldenkend mens kan concluderen dat een 30 weg waar 120 op gehaald kan worden geen echte 30 weg is.

gr

Maar uit veiligheidsoverwegingen is er tóch een snelheidsverbod bij 30km/u. Het zal dus wel zijn redenen hebben (niet dat ik er altijd mee akkoord gaat, mijn vriendin stuurt me soms express een zone 30 in om me te jennen en dan word ik ook een beetje gek). Op de snelweg kan je in theorie ook 350km/u halen, waarom is het dan maar (zone) 120? Gekke redenering he. En dat praat zeker hun snelheidsovertreding(en) niet goed.
 
Laatst bewerkt:
Ieder weldenkend mens kan concluderen dat een 30 weg waar 120 op gehaald kan worden geen echte 30 weg is.

gr

En dán...... Mag je gaan fietsen/treinen. 60Km/h wegen die alleen maar herkenbaar zijn als zijnde 60Km/h wegen vanwege een paar onderbroken kantlijnen terwijl die wegen altijd 80/100 Km/h waren....

't Grappige is dat je ook nog bijgestaan wordt door de agenten in je reactie tijdens de staandehouding.

En die agenten doen ook gewoon d'r werk, dat is 't lullige......
 
voor de mensen die graag crossen zonder dat anderen daar last van hebben: check eens waar het nieuwe logistieke centrum van de V&D staat (net buiten nieuwegein, langs de a27) daar ligt heel wat 'braak liggend terrein' met veel zand etc, zie daar vaak crossers, niemand heeft er last van, ook nog nooit politie gezien dus volgens mij kun je daar prima je gang gaan!

verder is het een wisselwerking: in principe mag het niet, dus je moet niet zeiken. als het ergens gedoogd wordt (het is ten slotte terrein van een ontwikkelaar!) moet je blij zijn en er gebruik van maken zolang het kan.. :)
 
Maar uit veiligheidsoverwegingen is er tóch een snelheidsverbod bij 30km/u. Het zal dus wel zijn redenen hebben (niet dat ik er altijd mee akkoord gaat, mijn vriendin stuurt me soms express een zone 30 in om me te jennen en dan word ik ook een beetje gek). Op de snelweg kan je in theorie ook 350km/u halen, waarom is het dan maar (zone) 120? Gekke redenering he. En dat praat zeker hun snelheidsovertreding(en) niet goed.

Minstens!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan