racen op een pc40 / pc37 2017

PC40?
Kan ik vanavond wel maken dan.
Pc 37, maar veel verschil zal er niet in zitten.
De rechter stuurschakelaar zit namelijk samen met de gaskabel.
Een aparte stuurschakelaar zal er morgen komen, bestaat deze ook met de honda stekkers? Of moet er geknipt worden?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een plaatje van zijn snelgas icm start/dodemansknop?

Ik heb nu originele clip-on, start /dodemansknop en brembo rempomp.

ik heb dezelfde combinatie maar bij mij zit de startknop aan de linker kant omdat er op de orginele clip ons aan de rechter kant niet meer genoeg plaats was .
 
Ik heb de start/dodemansknop van domino , zitten geen stekkers aan dus moet zo aangesloten worden
E872DBB1-6284-469D-97A4-22DC0B942B45.jpeg
BF29AD08-7FCD-4F05-9B57-3571DDAC90DF.jpeg
 
Pc 37, maar veel verschil zal er niet in zitten.
De rechter stuurschakelaar zit namelijk samen met de gaskabel.
Een aparte stuurschakelaar zal er morgen komen, bestaat deze ook met de honda stekkers? Of moet er geknipt worden?
Bij de PC40 zit de behuizing van de gaskabel en de aan/uit switch niet meer aan elkaar. Dit zijn 2 losse onderdelen.
Toen ik snelgas op mijn pc37 had, had ik volgens mij ook PC40 schakelaars.

En de behuizing van de gaskabel is verschillend tussen normaal en HRC snelgas.

Ik ben gisteravond vergeten op MF te kijken. Zal vanavond proberen te herinneren om een foto te maken
 
Bij de PC40 zit de behuizing van de gaskabel en de aan/uit switch niet meer aan elkaar. Dit zijn 2 losse onderdelen.
Toen ik snelgas op mijn pc37 had, had ik volgens mij ook PC40 schakelaars.

En de behuizing van de gaskabel is verschillend tussen normaal en HRC snelgas.

Ik ben gisteravond vergeten op MF te kijken. Zal vanavond proberen te herinneren om een foto te maken
Snelgas en start stop schakelaar besteld✔️
 
Pc 37, maar veel verschil zal er niet in zitten.
De rechter stuurschakelaar zit namelijk samen met de gaskabel.
Een aparte stuurschakelaar zal er morgen komen, bestaat deze ook met de honda stekkers? Of moet er geknipt worden?

PC37, zo heb ik het. En wat al werd aangehaald, met de RCS pomp en dergelijke hou je niet veel ruimte over. Dus bij mij de hoofdschakelaar en startknop aan de linker zijde.

IMG_4594.JPG
 
Spul is binnen, ik heb weer wat te doen.
Alleen past mijn rizoma handvat er niet op... 15792717024289084056625213491754.jpg
 
De vraag is vast al vaker gesteld hier, maar heb er nog geen duidelijk antwoord op gevonden.
Heb de zoek functie geprobeerd maar die brengt mij nergens... of ik zoek verkeerd

Weet iemand wat ik aan moet passen om velgen van een 05/06 passend te maken op een 03/04?
Alleen afstandsbussen van een 03? Andere lagers? As dikte hetzelfde?

Enigste wat ik kreeg gevonden is dat iemand zijn tandwiel drager moest vervangen? Maar de achterbrug is bij beide modellen toch hetzelfde?
 
Achterwiel past 1 op 1 en nee de achterbrug is zeker niet hetzelfde. Althans, de kettingspanners niet. Geen idee of dit een los onderdeel is die uitwisselbaar is. Ik meen van niet.
Volgens mij past die van de pc40 tot 2012 zelfs 1 op 1, maar dit weet ik niet zeker.

Voor de voorkant zijn de volgende onderdelen verschillend.

De wiellagers en afstandsbussen in het wiel en de voor as.
03\04 heeft een conventionele vork en de 05\06 een up side down vork.

De as is hierom verschillend en hierom de lagers en afstandsbussen. De velgen zijn verder volgens mij exact hetzelfde.

Een PC40 voorvelg past ook (zou lichter zijn heb ik ooit gelezen, maar geen idee of dat echt zo is) en daar geldt exact hetzelfde voor. Ook wanneer je een PC40 voorvelg op een PC37 05\06 wilt monteren moet je volgens mij deze onderdelen aanpassen, ondanks dat beide een upside down vork hebben.

Fireblade voorvelgen passen ook. Ik weet niet exact welke. Ik meen die van de 929 RR, 954 RR en de 2005 1000RR.

Dit is wel allemaal zo ff uit mijn hoofd!! :)
Het stukje mbt de 03 & 05 velg weet ik wel zeker. Zelf eens gedaan met een 929 vork swap.
 
Snelgas✔️
Start-stop schakelaar ✔️ kon nog aan de rechterzijde, ook aangesloten, first try, alles werkt.
Binnenkort nieuw kuipwerk en nog even op de bank, dan is hij schoon en klaar voor het seizoen.
 
ook weer wat aanpassingen gedaan voor dit seizoen .

velgen laten coaten en voorzien van nieuwe lagers.
brembo hpk supersport schijven.
Arrow race bochten set.
dynojet 02 eliminator

momenteel word er een powercommander v gemonteerd , zodra de motor terug is gaat deze ergens op de testbank zodat de motor eens goed afgesteld kan worden.



Bekijk bijlage 1464666
Ziet er spik en span uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan