Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Reviseren en verbeteren van een HD shovelhead

https/www.youtube.com/watch?v=1jAM1Kkrqow&t=37s

Echt even kijken. De man doet een goed verhaal over het flexen van een S&S TC krukas.
Lees ook de commentaren!


Bekijk bijlage 1329284 van de krukas.


Tststs Max blijft maar doorgaan ,nie te doen :-)

Wel goed luisteren he ;-)
De man in het filmpje zegt wel dat de S&S krukas 90.000 miles gelopen heeft,da's nog altijd 144.000 kilometers !!
Meestal zit zo'n krukas dan nog in motoren met veel meer cc's dan standaard en word er harder mee gebeuld !
Niet slecht toch voor zo'n slecht gebalanceerd en verkeerd gemonteerd stuk ijzer ?

En meten kan hij ook al niet ,de krukas is verkeerd ingespannen ,en dan nog in het verkeerde gereedschap ...maar dat moet ik je niet vertellen he Max ;-)

Je eigen krukas ontwerp mag gezien worden , respect :-)
 
Ik vind eea erg interessant vanuit technisch oogpunt. Heb verder weinig tot niets met HD's.
Zijn in mijn beleving niet geschikt voor mijn, wenselijke, manier van motorrijden.
Wat ik wel knap vind is dat er zo'n grote schare liefhebbers van is gezien de problematiek die dit merk kenmerkt.
Ieder zn/haar ding
 
H-D en VW weten dat goede marketing ze meer winst oplevert dan de beste techniek
Wat dacht je van BMW? Als kleine fabriek zoveel 1200GS-en verkopen terwijl de enige goede eigenschap van dat ding is dat hij rijdt als een kinderfietsje. Maar technisch helemaal kaalbezuinigd.