RF600 -> Het grote hugger topic

Rustig maar! Diep ademhalen!

Ik heb hem een mailtje gestuurd waarin ik vraag wat hij allemaal kan leveren voor de RF. Zodra ik wat weet post ik het.
 
Rustig maar! Diep ademhalen!

Ik heb hem een mailtje gestuurd waarin ik vraag wat hij allemaal kan leveren voor de RF. Zodra ik wat weet post ik het.

undertray
hugger
soloachterwerk (niet zo mooi) (géén duocover!! is een volledig achterwerk)
 
Okay mannen, ik ga bestellen! Er komt een mailtje jullie kant op over hoe te betalen! :)

Ivo, ik heb je mail addy nodig! (Is onzichtbaar in je profiel!) Of mail me even op mecroucoo@hotmail.com!
 
Laatst bewerkt:
Okay mannen, ik ga bestellen! Er komt een mailtje jullie kant op over hoe te betalen! :)

Ivo, ik heb je mail addy nodig! (Is onzichtbaar in je profiel!) Of mail me even op mecroucoo@hotmail.com!

Catchdude
heb je ook al prijzen van de undertray ?

Mischien da'k toch meteen meebestel ( HEEL Mischien ! ) Mail mij ff anders !
 
Harley, nog geen info over de undertray :( . Hij heeft wel een klik-->fototje<--klik van wat hij allemaal verkoopt voor de RF, maar daar is niet duidelijk zichtbaar of daar ook een undertray bij zit.

Als ik wat weet mail ik je.
 
Sorry, ik heb geen internet adres van die lui, die is nog under construction...

Maar om je blij te maken: Als ik binnenkort die huggers ga ophalen vraag ik een lijst met wat hij allemaal levert en voor welke motoren. Zodra ik dat heb post ik dat online natuurlijk!
 
Ik doe NU iig niet mee.
het eronder hangen van het blok + alle andere spul kost me nu ff iets teveel.
wil toch pas eind dit jaar de grote ombouw eventueel gaan starten.
 
CatchDude

Heb knaken overgemaakt. :)
Hopelijk heb je het snel binnen.

Houden wel even contact als je in de buurt van Rotterdam bent.
 
Ik doe NU iig niet mee.
het eronder hangen van het blok + alle andere spul kost me nu ff iets teveel.
wil toch pas eind dit jaar de grote ombouw eventueel gaan starten.

Harley, no problem. Ik ga zowieso even kijken bij die kerel of ik niet nog wat kan betekenen voor overige MF-ers. Dan kan je bestelling wellicht daarbij, mocht dat wat worden.

Willem, bedankt alvast! Binnen een week moet ik ze hebben...
 
pleuro's zijn weg hier!!
undertail in maart april lijkt mij ook beter (eerst nog op vakantie en ook nog naar de motobeurs in utrecht *D )
 
Dave, wat rijd jij precies? (Je foto is wat onduidelijk)

Dan vraag ik namelijk alvast info over jouw fiets. (Bouwjaar vermelden a.u.b.)
 
zo.. tis gelukt..
kan deze hugger ook niet op de bandit? misschien een idee om daar ook 's te kijken of re behoefte is.. tis maar een idee..
 
He catchdude,
Ik heb een zxr 750 h2 uit 1990. Ligt van het winter uit elkaar voor verbouwing.
Frame en wielen zwart gepoedercoat, undertail van traanplaat, stalen remleidingen voor en achter, rvs stofzuigerslangen, racegaas. Geanodiseert aluminium schoeven en steps goud kleur. Tailrisers achter. Ect. Hier een plaatje letop is nog niet af.
full

ThanX voor de intresse.
 
Willem, het duurt altijd even voordat het van de ene naar de andere rekening is verscheept. Een dag of 2 zo wat. Maak je niet druk! :)

SuzukiRFR, dat wordt wachten op de volgende bestel ronde... Sorry. (Duurt vast neit zo lang. --> Aangezien Harley er later ook een wil meot er vast iets te regelen zijn...

Dave Nada Noppes: Ik check of hij ze levert.

Ik kijk even hoe dat gaat met het aankopen van deze huggers. Als het me bevalt (en tot nu toe ervaar ik geen problemen) dan wil ik dit best vaker doen voor MF-ers.

Zodra de huggers binnen zijn heb ik gelijk meer info over voor welke motoren ze nog meer huggers leveren, en wat voor artikelen nog meer. Ik denk dat ik dan eens in de 2 a 3 maanden even over de grens wip om de bestellingen van diversen op te halen. Dan maak ik gelijk zo'n mooie bestel lijst zoals Orpheus dat heeft voor zijn stickers. Is dat een idee?
 
Lijkt me een goed idee,tja was dus net telaat.
Volgende ronde beter.
Maar waar moet je die halen dan??
 
Terug
Bovenaan Onderaan