SEMA pics

hc460

MF veteraan
6 nov 2009
1.047
0
Enkele weken geleden zijn we met een paar man naar de usa geweest om diverse auto en motor gerelateerde evenementen te bezoeken,waaronder de SEMA show.

Hoewel dit grotendeels auto georienteerd is stonden er ook enkele motorfietsen ,leek me wel aardig om die te plaatsen.

Een bouwsel van RSD -Roland Sands Design- deze is ook op discovery geweest met ultimate biker buildoff. Ik ben groot van van zijn werk.

http:/
/img.photobucket.com/albums/v57/louis466/IMG_1324.jpg

Op de stand van house of kolor waar Mike lavalee ook bezig was..

IMG_1359.jpg


IMG_1360.jpg


Honda van brian Fuller,ook nog even met brian gesproken!

P1060043.jpg


Hayabusa:

P1060100.jpg
 
Die tracker van Roland Sands blijft mega vet.
Kenny Roberts V5 Motogp blok in zo'n apparaat bouwen is altijd +veel :)
 
Een bouwsel van RSD -Roland Sands Design- deze is ook op discovery geweest met ultimate biker buildoff. Ik ben groot van van zijn werk.

IMG_1324.jpg


deze dus
 
Een bouwsel van RSD -Roland Sands Design- deze is ook op discovery geweest met ultimate biker buildoff. Ik ben groot van van zijn werk.

[afbeelding]

deze dus
Prachtiggg! Alleen om er op te rijden volgens mij verschrikkelijk.

Bikerbuild off is toch dat ze ook 500 mph rijden in afstand hè?
 
ik was ook meegeweest, moest toch die kant op om een setje bobine's te scoren.

er stond nog meer...


zal zo ff wat posten, ff uploaden...
 
enjoy!!

P1060592.jpg


P1060563.jpg


P1060557.jpg


P1060556.jpg


P1060550.jpg


P1060545.jpg


P1060544.jpg


P1060531.jpg


P1060484.jpg


P1060483.jpg


P1060482.jpg


P1060470.jpg


P1060467.jpg


P1060448.jpg


P1060446.jpg


de eerder genoemde M. Lavalee aan het werk

P1060445.jpg


geen idee hoe deze op mn camera komen....

P1060442.jpg


P1060418.jpg


P1060275.jpg


P1060273.jpg


P1060272.jpg


P1060162.jpg


P1060123.jpg
 
We zaten upclose even de "no regrets" te bekijken van roland sands.
Zelfs in detail met de neus erbovenop perfect afgewerkt,geen kapotgedraaide lak bij boutjes oid,moeren die eruitzien alsof er geen sleutel op is geweest en een 100% spuitklus.


En niet alleen show ,want de bandjes ,en zeker achter ,was/waren bijna kaal en opgebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Mag wel kunst wezen, maar vind ze bijna allemaal niet om aan te zien

:^

Vind de individuele onderdelen echt waanzinnig knap gemaakt.
Het metaalwerk, spuitwerk, leerwerk (zadel) is echt heel erg mooi. Maar het eindresultaat is echt spuuglelijk
 
Wat ik me nu afvraag, zouden ze daar nu gewoon met zo'n ding de weg op mogen gaan?
Al die uitstekende punten enzo :?
Nu snap ik wel dat het kunst is en dat er waarschijnlijk niet eens op gereden zal worden, maar vraag me af, of het wel zou mogen.....
 
Prachtiggg! Alleen om er op te rijden volgens mij verschrikkelijk.

Bikerbuild off is toch dat ze ook 500 mph rijden in afstand hè?

Lijkt me idd een draak van een motor om te rijden. Doet het wel goed met kroegpraat: hij heeft meer vermogen dan jouw BMW })
V5 MotoGP blok in een chopperframe: dat kan alleen in de states :Y

Bovendien altijd binnen gestaan, nooit gebruikt om te rijden en netjes behandeld:
:X
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me idd een draak van een motor om te rijden. Doet het wel goed met kroegpraat: hij heeft meer vermogen dan jouw BMW })
V5 MotoGP blok in een chopperframe: dat kan alleen in de states :Y

Bovendien altijd binnen gestaan, nooit gebruikt om te rijden en netjes behandeld:
:X
goeie remmen ook _O-
 
Er wordt idd gewoon gereden met al die toeters en bellen,en nog hard ook.
We zijn ze regelmatig tegengekomen,zittend op de tank en de beentjes over het stuur,soms icm met een wheelie.en dat op de drukke las vegas boulevard.
Nooit te beroerd bij een thumbs up naast je even een wheelie te trekken.

De instelling van die yanken is heel anders,in de weekenden wordt er 't maximale uitgehaald en alles waar een bougie aan te pas komt wordt gebruikt met maximale fun.

Dat is wel eens jammer,de "doe maar gewoon' mentaliteit van de nederlander.
 
Nou is HD niet bepaald mijn merk maar die er hier getoond worden zijn zeker wel te pruimen :}
P1060563.jpg

P1060557.jpg

Of ik er zelf op zou rijden is de vraag maar ik zou ze graag zo rond zien rijden :)
 
dit exemplaar was nog lang niet af, stond als demo op de stand van Lincoln welding ...
de details op deze motor waren echt waanzinng om te zien, check de voorvorkpoten maar eens...

en die soes volbehangen met lampen stond als demo bij een lampenleverancier, dus op zich niet eens zo onlogisch...

en ach, het kan best overdone zijn sommige fietsen, ik zie het toch liever dan de zoveelste blauwe R1, groene kawa of blauw-witte gsxr in stock trim...
 
Terug
Bovenaan Onderaan