Show hier je tent naast de motor

Traffic Taurus

Ingenieur Prutje
14 jan 2019
179
260
22
Haarlem
Die camping heb ik volgens mij ook eens gestaan, al herken ik het op jou foto niet direct terug
Nee kan ik me voorstellen, hij is ook een beetje uit een bijzonder hoek genomen. Moest over best wat stenen aan de waterrand klauteren voor het shot. Dit zegt je misschien meer (vanaf het toiletgebouw genomen):
IMG_20200728_190311.jpg

Frazer

MF veteraan
Donateur
4 apr 2007
7.698
3.151
35
Krommenie (Zaanstad)
Nee kan ik me voorstellen, hij is ook een beetje uit een bijzonder hoek genomen. Moest over best wat stenen aan de waterrand klauteren voor het shot. Dit zegt je misschien meer (vanaf het toiletgebouw genomen):
Bekijk bijlage 1528694
Dat is wel herkenbaar inderdaad, dit was een aantal jaar geleden, uit iets andere hoek

DSC04583.JPG

MP_NL

MF veteraan
Donateur
4 mei 2009
11.437
964
Twente
Wij ook nog steeds
Hoe druk is het? Kun je nog gewoon aan komen rijden en een plekke zoeken, of moet je echt wel iets bespreken vooraf?

Over 3 weekjes eindelijk vakantie, en die wilde ik aftrappen met een weekendje kamperen met de motor. Maar aangezien dat nog wel augustus is, geen id of dat op de bonnefooi kan in de huidige situatie

Gregorius

Rookie
21 nov 2017
21
7
Zuid-Holland
Afgelopen weekend ben ik telefonisch wel afgewezen door een aantal campings in de Eifel. Na een beetje aandringen, heb ik ergens een plekje direct naast de speeltoestellen toebedeeld gekregen :+

Ook in België en Luxemburg was het op de campings opvallend druk.

• Like
Waarderingen: MP_NL en Stoffels1980

Stoffels1980

De Chinese Italiaan...
16 dec 2018
132
92
39
Amersfoort
Afgelopen weekend ben ik telefonisch wel afgewezen door een aantal campings in de Eifel. Na een beetje aandringen, heb ik ergens een plekje direct naast de speeltoestellen toebedeeld gekregen :+

Ook in België en Luxemburg was het op de campings opvallend druk.
Het staat hier helemaal nokkievol met Nederlanders in Beaufort, Luxemburg...