Silly Season 2018

Oliveira en Bagnaia moeten eerst 'iets' doen in Moto2 - strijden om de titel met Marquez. Luthi moest de overstap naar MotoGP eens maken voordat hij met vervroegd pensioen kan, Nakagami heeft zijn paspoort mee. Volgens mij hebben we al een tijdje een rustige Moto2-generatie, met Zarco misschien als enige die het niveau oversteeg en overstijgt.
 
Alleen Avintia nog...
full
 
Tsja, ik zag dat inderdaad...

En later zag ik Opa Rossi als een hazewindhond op zn allersnelst en met 200% inzet proberen te wisselen, daar werd ik dan weer blij van.
 
Gaat RW racing volgend jaar met 2 rijders van start? Heb niet het hele interview met Jarno mee gekregen. Ook een rijder die nu niet in de GP'S rijdt. Mag van mij Rob Hartog worden maar dat zal financieel wel niet gaan. Met een Nederlandse rijder komt het team van Waninge misschien een beetje uit de anonimiteit.
 
Gaat RW racing volgend jaar met 2 rijders van start? Heb niet het hele interview met Jarno mee gekregen. Ook een rijder die nu niet in de GP'S rijdt. Mag van mij Rob Hartog worden maar dat zal financieel wel niet gaan. Met een Nederlandse rijder komt het team van Waninge misschien een beetje uit de anonimiteit.

Weer een "Hartog" in de GP's *O*
 
Gaat RW racing volgend jaar met 2 rijders van start? Heb niet het hele interview met Jarno mee gekregen. Ook een rijder die nu niet in de GP'S rijdt. Mag van mij Rob Hartog worden maar dat zal financieel wel niet gaan. Met een Nederlandse rijder komt het team van Waninge misschien een beetje uit de anonimiteit.


Ja hoorde ik ook, rijders nog niet bekend, ook Pons is nog niet zeker.
Hartog zou inderdaad wel heel mooi zijn.
 
Ja hoorde ik ook, rijders nog niet bekend, ook Pons is nog niet zeker.
Hartog zou inderdaad wel heel mooi zijn.

Hartog heeft daar niks te zoeken (met alle respect voor hem overigens) Dorna zal er wel nog niet uit zijn welke coureurs RW toegewezen krijgt. Horen we vanzelf.
 
Laatst bewerkt:
Hartog heeft daar niks te zoeken (met alle respect voor hem overigens) Dorna zal er wel nog niet uit zijn welke coureurs RW toegewezen krijgt. Horen we vanzelf.
Dat maakt weinig uit. Meerdere coureurs hebben het niveau niet. Maar worden alleen maar geplaatst omdat zoiets commercieël interessant is, al dan niet voor het team.
 
Laatst bewerkt:
Hartog heeft daar niks te zoeken (met alle respect voor hem overigens) Dorna zal er wel nog niet uit zijn welke coureurs RW toegewezen krijgt. Horen we vanzelf.
Hartog is wel een stap verder in snelheid,ik zeg geef hem een kans :Y
Als zijn Oom Wil wat lapt (centen zat???))))) hebben we 2 Nederlanders in de Moto2.
 
Hartog is wel een stap verder in snelheid,ik zeg geef hem een kans :Y
Als zijn Oom Wil wat lapt (centen zat???))))) hebben we 2 Nederlanders in de Moto2.

Dat geld krijgt een Nederlands bedrijf niet bij elkaar en wil men ook niet dat is al jaren zo. Gaat voor Hartog ook niet gebeuren. En geloof me je zult straks ook amper een Nederlandse sponsor op de kuip van de moto2 van Bo zien.

Waarom denk je dat RW buitenlandse rijders heeft?

Het Nederlandse bedrijfsleven weet dat sponsoring van Motorsport niet interessant meer is. Dat gaat gewoon niet meer gebeuren. de tijden dat we Samson DAF en andere Nederlandse bedrijven op de kuipen zagen staan ligt al sinds de jaren 80 achter ons en gaat nooit meer terug komen.

Helaas is er nu een andere tak van sport op 4 wielen die veel meer exposure bied en ook nog eens een Nederlands talent aan boord heeft waar hele Nederland wel van gehoord heeft.

Zolang Verstappen rijd gaat de Nederlandse commerciële interesse uit naar Formule 1. Sterker nog dat was daarvoor al zo. Randstad stond jaren geleden al op zo'n kar.

Met media magneet als Verstappen heeft het bedrijfsleven al helemaal geen interesse meer in motorsport sponsoring.

De toch al lastige sponsor binnenhaal perikelen voor de motorsport zijn er sinds de komst van Verstappen ongetwijfeld nog beroerder op geworden.

De komst van Verstappen naar de F1 is een drama voor de motorsport. Alles en iedereen richt zich nu voornamelijk op de F1.

Dus Nederlandse sponsors voor Nederlandse motor coureurs gaan we heel weinig zien. En als je niet direct in de kop van het Motogp veld mee kan krijg je als bijvoorbeeld een Hartog lastig een paar ton mee om redelijk ongezien mee te rijden bij RW...

dit verhaal is niet negatief bedoelt maar slechts realistisch.

(dan heb ik het verhaal Herlings nog maar buiten beschouwing gelaten)
 
Dat geld krijgt een Nederlands bedrijf niet bij elkaar en wil men ook niet dat is al jaren zo. Gaat voor Hartog ook niet gebeuren. En geloof me je zult straks ook amper een Nederlandse sponsor op de kuip van de moto2 van Bo zien.

Waarom denk je dat RW buitenlandse rijders heeft?

Het Nederlandse bedrijfsleven weet dat sponsoring van Motorsport niet interessant meer is. Dat gaat gewoon niet meer gebeuren. de tijden dat we Samson DAF en andere Nederlandse bedrijven op de kuipen zagen staan ligt al sinds de jaren 80 achter ons en gaat nooit meer terug komen.

Helaas is er nu een andere tak van sport op 4 wielen die veel meer exposure bied en ook nog eens een Nederlands talent aan boord heeft waar hele Nederland wel van gehoord heeft.

Zolang Verstappen rijd gaat de Nederlandse commerciële interesse uit naar Formule 1. Sterker nog dat was daarvoor al zo. Randstad stond jaren geleden al op zo'n kar.

Met media magneet als Verstappen heeft het bedrijfsleven al helemaal geen interesse meer in motorsport sponsoring.

De toch al lastige sponsor binnenhaal perikelen voor de motorsport zijn er sinds de komst van Verstappen ongetwijfeld nog beroerder op geworden.

De komst van Verstappen naar de F1 is een drama voor de motorsport. Alles en iedereen richt zich nu voornamelijk op de F1.

Dus Nederlandse sponsors voor Nederlandse motor coureurs gaan we heel weinig zien. En als je niet direct in de kop van het Motogp veld mee kan krijg je als bijvoorbeeld een Hartog lastig een paar ton mee om redelijk ongezien mee te rijden bij RW...

dit verhaal is niet negatief bedoelt maar slechts realistisch.

(dan heb ik het verhaal Herlings nog maar buiten beschouwing gelaten)

:Y

Al paginavolle discussies geweest op MF over dit onderwerp. Maar je hebt helemaal gelijk. En Randstad en Shell pompen al jaren miljoenen in de F1. Maar Nederlandse coureurs hebben ze nog geen cent aan besteed. Heineken kan sindskort aan dat rijtje worden toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Rea wil (uiteraard/terecht) door met kawasaki, wordt zo een beetje de Sofuoglu van de Superbikes, komende jaren favoriet voor de titel, maar een klasse hoger zit er gewoon niet in, geeft dus wel aan dat hij niet al te lang meer door wil... Benieuwd hoe Dorna dit probleem op gaat lossen, Kawasaki die er al zijn energie in steekt, Ducati die voor zijn reputatie mee probeert te doen maar het net niet red en de rest doet een beetje half mee.... Ducati kan hun achterstand misschien weer vlot trekken met de nieuwe V4, maar of de rest ooit nog gaat investeren?

WorldSBK
 
:Y

Al paginavolle discussies geweest op MF over dit onderwerp. Maar je hebt helemaal gelijk. En Randstad en Shell pompen al jaren miljoenen in de F1. Maar Nederlandse coureurs hebben ze nog geen cent aan besteed. Heineken kan sindskort aan dat rijtje worden toegevoegd.

En ome Wil sponsort al met veel geld in de grootste paardensport wedstrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan