Silly Season 2019

Heb dit gerucht al eerder gelezen, daar stond dat 2 "fabrieksteams" niet waarschijnlijk was en TKR dan eventueel voor de inzet in SS600 (met welke motor, de 600RR uit 20xx lijkt bij voorbaat al kansloos tov de R6 en nieuwe Kawa en daar is geen topcoureur meer voor te porren??) en SS300 verantwoordelijk zou worden.. :X
 
Romano Fenati mag in 2019 weer meedoen zo lijkt het, benieuwd of iemand hem een zitje aanbiedt....
 
Canet gaat volgend jaar voor het team van Biaggi rijden, onder begeleiding van Peter Oettl. Interessante combinatie.
 
Ik vind het niet vanzelfsprekend dat Fenati nóg een kans moet krijgen; zijn carrière is al een keer gered. Als iemand het toch doet, moeten ze een goede reden hebben: het paddock was behoorlijk verontwaardigd (ook zonder mediastorm) over Fenati's actie. Met de hoeveelheid coureurs beschikbaar, vind ik het riskant om dan toch voor Fenati te kiezen. Je zou denken dat er genoeg anderen zijn.
 
Volgens mij is het nu alleen zo dat de Italiaanse bond zijn schorsing intrekt, maar dat betekent nog niet dat Fenati ook gelijk weer aan de bak komt.
 
Smith gaat naast zijn test/wild card werk voor Aprilia ook meedoen aan de MotoE klasse. Dat wordt een beetje de klasse voor degene die nergens anders terecht kunnen....Maria Herrera heeft ook een zitje op een van die dingen. Volgend jaar 5 races over ?? ronden...zolang de accu's het doen.
 
Forward Racing / MV Agusta heroverwegen zijn contract.

Of wellicht kwam Fenati's advocaat erachter dat ze hem zo maar niet konden ontslaan...of misschien kunnen ze geen andere goede rijder betalen, nu staat hij in de ijzerwarenwinkel van z'n opa zal voor Fenati ook geen vetpot zijn 8-)
 
Fenati is een snelle coureur, maar heeft al vaker laten zien dat hij zichzelf niet onder controle heeft.

Zo'n koekwaus moet je niet tussen andere coureurs willen laten rondrijden.
Dat is wachten op een nieuwe stomme actie.

Lekker bij opa in de winkel laten staan
 
Ik heb Fenati het gifkikkertje altijd al graag zien rijden.
Er zijn al genoeg grijze muizen die een heel seizoen meedraaien zonder dat ze ook maar 1 seconde opvallen.
Dat "tie" over de schreef is gegaan? klopt, hij is daarvoor op z'n vingers getikt, klaar en door!
In de weken dat het een hot item (Yonny heeft helemaal gelijk, zwaar opgeklopt) was zag ik diverse momentjes met verschillende coureurs voorbij komen die hetzelfde flikte (waaronder Fonsi Nieto).
In 2019 hoort hij met zijn kwaliteiten mijns inziens er gewoon bij, de argusogen zijn na een GP of 2-3 echt wel weer verdwenen.
 
Fenati is een snelle coureur, maar heeft al vaker laten zien dat hij zichzelf niet onder controle heeft.

Zo'n koekwaus moet je niet tussen andere coureurs willen laten rondrijden.
Dat is wachten op een nieuwe stomme actie.

Lekker bij opa in de winkel laten staan

Ik hoop dat Fenati hulp heeft gezocht voor zijn problemen en er nu weer klaar voor is.
 
Ik hoop dat Fenati hulp heeft gezocht voor zijn problemen en er nu weer klaar voor is.
Waarom heeft hij hulp nodig, ok hij is over de schreef gegaan maar volgens mij heeft hij niemand vermoord. Zo een streken is van alle tijden, soms worden ze minder opvallend gedaan. Of vond jij het ok wat de italiaanse armade met Spaan hadden gedaan ivm Capirossi, of tov harada. en zo zijn er nog voorbeelden.
We vinden het allemaal geweldig hoe de kuip aan kuip gevechten zijn in het BSB, er moest maar eens iets misgaan....
 
Waarom heeft hij hulp nodig, ok hij is over de schreef gegaan maar volgens mij heeft hij niemand vermoord. Zo een streken is van alle tijden, soms worden ze minder opvallend gedaan. Of vond jij het ok wat de italiaanse armade met Spaan hadden gedaan ivm Capirossi, of tov harada. en zo zijn er nog voorbeelden.
We vinden het allemaal geweldig hoe de kuip aan kuip gevechten zijn in het BSB, er moest maar eens iets misgaan....

Ik heb Hans Spaan nooit zien racen, dat is voor mijn tijd.
Dus ik kan er geen mening over vormen.
Ik kan mij niet herinneren dat er iemand tijdens een raceweekend bij een ander in de rem heeft geknepen
Klinkt mij alsof je een soort van anger-management nodig hebt.
Klopt vind BSB fantastisch, alleen daar hebben ze gezonde rivaliteit en wederzijds respect voor elkaar.
Zo als ik het voor bij zie komen is het BSB paddock een soort van grote familie.

Maar goed, het zal mij worst wezen of Fenati volgend jaar weer rijdt.
Ik hoop alleen dat weer op de rit is.
 
Waarom heeft hij hulp nodig, ok hij is over de schreef gegaan maar volgens mij heeft hij niemand vermoord. Zo een streken is van alle tijden, soms worden ze minder opvallend gedaan. Of vond jij het ok wat de italiaanse armade met Spaan hadden gedaan ivm Capirossi, of tov harada. en zo zijn er nog voorbeelden.
We vinden het allemaal geweldig hoe de kuip aan kuip gevechten zijn in het BSB, er moest maar eens iets misgaan....


Kuip aan kuip gevechten of met opzet in iemands voorrem knijpen met een snelheid van boven de 200 km is nogal een verschil !

En hij heeft inderdaad hulp nodig wat hij deed tov Manzi was gewoon een moordpoging en een actie die iemand die gezond verstand heeft gewoon niet doet !

Voor Fenati genoeg anderen en misschien gebruiken die wel hun verstand !
 
Ik hoop dat fenati wk word !

Die jongen is ook gewoon opgegroeid met road rush op zn pc dus daar komt die gekkigheid misschien wel weg 😋
 
Kuip aan kuip gevechten of met opzet in iemands voorrem knijpen met een snelheid van boven de 200 km is nogal een verschil !

En hij heeft inderdaad hulp nodig wat hij deed tov Manzi was gewoon een moordpoging en een actie die iemand die gezond verstand heeft gewoon niet doet !

Voor Fenati genoeg anderen en misschien gebruiken die wel hun verstand !

Misschien eerst even jezelf verdiepen of dit vaker is gebeurd.. zijn namelijke diverse "grote namen " Die dergelijke acties op t lijstje hebben staan.

Dat de media iets zegt lijkt voor veel mensen reden om dat standpunt ook maar aan te houden.

Mannetje is verguisd en gestraft en word nu weer toegelaten, zoals jij ook de kans weer krijgt om motor te rijden na een invordering oid.
 
Misschien eerst even jezelf verdiepen of dit vaker is gebeurd.. zijn namelijke diverse "grote namen " Die dergelijke acties op t lijstje hebben staan.

Dat de media iets zegt lijkt voor veel mensen reden om dat standpunt ook maar aan te houden.

Mannetje is verguisd en gestraft en word nu weer toegelaten, zoals jij ook de kans weer krijgt om motor te rijden na een invordering oid.

Het is elke keer weer raak met Fenati en hij is gewoon niet in staat zich ook maar iets te beheersen en moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden .

Hij is er ook niet voor niets uitgeschopt bij vr46 team om "disiplinaire redenen" de man leert gewoon niet en heeft niets te zoeken in een race kampioenschap .

Overgens heb ik die kans nooit gehad en is mijn rijbewijs voor goed ingevorderd !
 
Terug
Bovenaan Onderaan