Nou denk dat dat wel een jaartje duurt met die vreemde circuits.Ben wel benieuwd wat Baz zou kunnen tov Josh herrin komend jaar, zelfde geldt voor zanetti.
Voordat je dat doorhebt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou denk dat dat wel een jaartje duurt met die vreemde circuits.Ben wel benieuwd wat Baz zou kunnen tov Josh herrin komend jaar, zelfde geldt voor zanetti.
Zannetti rolde er einde van het jaar er in.Nou denk dat dat wel een jaartje duurt met die vreemde circuits.
Voordat je dat doorhebt.
Nee duurt ongeveer 1 training hooguit.Nou denk dat dat wel een jaartje duurt met die vreemde circuits.
Voordat je dat doorhebt.
Daarom heb ik al drie jaar een S1000RR.Hahah ja daar zit wat in, was eigenlijk wonderbaarlijk wat hij daar deed ! Gewoon weg rijden en uit beeld verdwijnen.
In het ama zal het ook wel iets verschil maken maar dat verschil is er ook voor jongens die van het ene merk op het andere stappen.. zelfde baan maar heel andere manier van rijden bijvoorbeeld.
Afgelopen jaar werd het zooitje daar op een hoop gereden door Cam Beaubier ala johnny rea ( kwa stijl ook nog eens vergelijkbaar) met daarachter eigenlijk altijd de zelfde jongens ( scholtz, gagne, elias etc ) en ik geloof niet dat dat door de baan kennis kwam van Beaubier Elias en gagne hebben beide op sbk wk nivo gedraaid en rijden toch alweer jaren in de usa. Toch reed Beaubier vaak bij ze weg.. is dat dan alleen talent ? Ik denk dat de fiets en het team ook meespelen ! Zonder goede fiets en team ben je nergens, met of zonder baankennis
Ik mag niet klagen met twaalf seconden vooruitgang in mijn pr en snelste van de groep.En zelfs dat is geen garantie op succes
Sorry, kon het niet laten
Voorlopig alleen de TOMS cursus op Assen, voor de rest vijf keer CPZ via MSL (2x groep 3B, 3x groep 4) en vijf keer via de MAC Zandvoort.Ik ben ook wel trots op je en wist wel dat je het kan hebben
Ik hoop dat je ook weer een dagje assen gaat doen hoor, wil ik eens met de 10 er achter aan !
Je kan een baan zoals Portimao niet vergelijken met de meeste banen in USA. Veel blinde bochten en daar dan nog eens het hoogte verschil bij. Vb Assen is makkelijker te leren dan Portimao.De circuitkennis van Miguel Ângelo Falcão de Oliveira op Portimão vorig jaar kwam toch wel enigszins van pas.
De andere MotoGP rijders hadden meer aanpassingsproblemen.
Met afstand naar de overwinning.
Dus BAZ moet in het AMA eerst afrekenen met locale helden die al tien, vijftien jaar rondcrossen daar.
Maar heeft er natuurlijk wel het talent voor.
Maar op Assen zag je bij het debuut van Michael van der Mark in de superbikes ook dat hij steeds bijna in het achterwerk van Davies reed.Je kan een baan zoals Portimao niet vergelijken met de meeste banen in USA. Veel blinde bochten en daar dan nog eens het hoogte verschil bij. Vb Assen is makkelijker te leren dan Portimao.
Kan ook zijn dat dat "thuis voordeel" gewoon extra motivatie is. Ik bedoel alleen maar dat wanneer ze voor het eerst op een nieuw circuit komen ze sneller op snelheid zijn op vb Assen dan op Portimao. Portimoa lijkt me een stuk moeilijker om de snelle lijn te vinden door zijn blinde bochten.Maar op Assen zag je bij het debuut van Michael van der Mark in de superbikes ook dat hij steeds bijna in het achterwerk van Davies reed.
Dat is dus thuisvoordeel.
Misschien moeten we zelf eens op Portimão rijden??
Zoals Jack Miller zei.. "overal op het circuit heb ik een grote glimlach.
Maar dat moet iedere rijder wel hebben."
Bij de Superbikes vond ik het er lang niet zo spectaculair uit zien.
Maatje van me is 2 weken na de MotoGP op portimao wezen rijden en vind het een super circuit en heel moeilijk, en die is wel wat gewend.Je kan een baan zoals Portimao niet vergelijken met de meeste banen in USA. Veel blinde bochten en daar dan nog eens het hoogte verschil bij. Vb Assen is makkelijker te leren dan Portimao.
Ik ben er twee keer geweest als toeschouwer maar vind het wat weghebben van BrnoKan ook zijn dat dat "thuis voordeel" gewoon extra motivatie is. Ik bedoel alleen maar dat wanneer ze voor het eerst op een nieuw circuit komen ze sneller op snelheid zijn op vb Assen dan op Portimao. Portimoa lijkt me een stuk moeilijker om de snelle lijn te vinden door zijn blinde bochten.
Ja, de Strubben altijd wijd.Michael houd van die wilde bewegingen en weet op assen bijzonder goed de weg
Als jij het knikje met 10 km/h sneller pakt dna de rest heb je op de rest van de veenslang behoorlijk wat over.
Strubben zal hij altijd wat verliezen, ligt hem blijkbaar niet en dat begrijp ik best dus wat dat betreft kunnen we het thuisvoordeel weer opheffen
Ja, de Strubben altijd wijd.
Heel opvallend.
In het begin dacht ik dat het aan de Honda lag, maar hij doet het nog steeds.
De aller eerste keer dat ik de strubben nam, nam ik hem veel te krap met gevolg dat ik bij het uitkomen bijna naast de baan zat.Bo neemt hem ook vaak wijd, en er zijn meer rijders die dat doen. Misschien in training en kwali de snelste lijn, maar in de race toch vaak een gat waar concurrenten hem graag inprikken.
De aller eerste keer dat ik de strubben nam, nam ik hem veel te krap met gevolg dat ik bij het uitkomen bijna naast de baan zat.