Silly season 2022

Canet toptalent? Hm, ik zie het niet direct. Goede rijder.
Ik bedoel niet van het kaliber Marquez/Stoner/Rossi/Lorenzo, maar wel zo'n coureur waar teambazen hun zinnen op zetten als de kampioenskandidaten niet beschikbaar blijken. Met een 3e en 2e plaats in de Moto3 eindstanden, en een zevende plek momenteel in de Moto2 tussenstand in z'n tweede jaar, staat hij wat mij betreft wel een tandje hoger in de rangorde dan Schrötter, Augusto Fernandez, Vierge, Roberts, Navarro, Bendsneyder, Dixon, Bulega en - ondanks zijn Moto3 titel - Lorenzo Dalla Porta.
 
Ik hoop dat Lowes de rest van het seizoen wat vaker om de kop gaat strijden.
Aragon was heel goed, maar de laatste vier rondes maar één podium in twaalf races. :)
 
om maar aan te geven hoe goed Rea is.
Ik bedoel plek twee of drie voor Alex. :+ ;)
Dat mag je ook wel verwachten van een Kawasaki coureur uit hetzelfde team.

Aragon was heel goed, maar ook geen winst.
Anders had ik top gezegd. :+

Maar je bedoelt waarschijnlijk dat Rea het verschil maakt.
De Kawasaki is helemaal niet de beste bike. _O-

Op Assen de Yamaha's denk ik. :Y ;)
 
Philip island tijdens zn debuut wel dacht ik ?!
Vond het wel knap.

Dit seizoen vrij matig maar goed genoeg om wat punten weg te snoepen bij de concurrentie.

Ducati's vallen mij trouwens enorm tegen, redding heeft veel babbels maar red het telkens niet, rinaldi kan af en toe iets geks laten zien maar is niet constant genoeg.
 
het ligt niet aan de Duc's, maar aan hun rijders. vooral Redding zou ik geen nieuw kontrakt aanbieden :N
Ik zat The Paddock Pass Podcast #223 te luisteren er werd er gezegd dat Petrucci de belangrijkste kandidaat is voor Aruba IT Ducati.
Redding zou veer interesse voor zijn o.a. HRC en BMW.

En het bovenstaande is best logisch als je het onderstaande leest;
 
het ligt niet aan de Duc's, maar aan hun rijders. vooral Redding zou ik geen nieuw kontrakt aanbieden :N
En waarom specifiek vooral Redding? Ik zal niet beweren dt hij Ducatis hoop in bange dagen is, maar er rijden meer serieuze Ducs mee waarvan hij het hoogst staat in het kampioenschap.
 
En waarom specifiek vooral Redding? Ik zal niet beweren dt hij Ducatis hoop in bange dagen is, maar er rijden meer serieuze Ducs mee waarvan hij het hoogst staat in het kampioenschap.
Omdat Davies al jaren geen zitje op een duc verdiend en die Rinaldi ook niet de constante factor is die hij zou moeten zijn, zijn de ogen gericht op Redding.. en die lult van alles en wint de wedstrijden niet.
 
Ik zie geen recente statistieken, maar Chaz Davies heeft meer dan 32 overwinningen en meer dan honderd podiums. :}
En niet altijd op de beste motor gereden.
 
Ik zie geen recente statistieken, maar Chaz Davies heeft meer dan 32 overwinningen en meer dan honderd podiums. :}
En niet altijd op de beste motor gereden.
Davies is elk seizoen 2 of 3 geworden in het klassement 1 uitschieter op P6 met de Duc.
Rea is gewoon zoals Marquez in de MotoGP 9/10 de beste, anders had er wel een titel in gezeten.
 
Omdat Davies al jaren geen zitje op een duc verdiend en die Rinaldi ook niet de constante factor is die hij zou moeten zijn, zijn de ogen gericht op Redding.. en die lult van alles en wint de wedstrijden niet.
Dan zijn er genoeg serieuze namen die het op de Duc geprobeerd hebben en denk ik persoonlijk dat het dus wel aan de Duc ligt. Uiteraard niet alleen aan de Duc, maar na Bautista is het niet veel meer en bij hem leek er ook wel in 1 keer een schakelaar omgezet. Zo'n verval in 1 seizoen kan nooit alleen aan de rijder liggen. En ik doel niet op zijn crashes, maar op de klassering als hij wel de finish haalde.
 
serieus ??
Ik vind ze gelijkwaardig, allebei net niet goed genoeg zeg maar.

Davies heeft ongeveer 143 jaar de kans gehad op de duc, beetje zoals dovi in de gp.
ja serieus

en eens je Scott gezien hebt zonder een lederen pak, zou ik die nooit of te nooit een contract aanbieden.
 
ja serieus

en eens je Scott gezien hebt zonder een lederen pak, zou ik die nooit of te nooit een contract aanbieden.
Daar hoeft hij alleen zijn vizier voor open te doen, die lege blik.....Gelukkig zegt hij zelf dat hij zo dom is dat hij niets anders kan dan hard motorrijden. Prachtig toch, jezelf niet zo serieus nemen. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Ik zou nooit mijn hoogste rijder in het kampioenschap weg doen als ik moest kiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan