Snelheden klaverblad Gorinchem

McGuinness

MF veteraan
15 dec 2004
3.261
0
Isle of Man, Douglas, Bray Hill
Ik vroeg me af wat de snelheden zijn in hartje zomer? Ik was er vanmorgen en heb een rondje of 10 gedaan en als het ging keek ik even op de teller en klokte 107km/h.

Zo'n klaverblad is echt een geschenk hoor! :] Ja het is winter geweest en heb een rijontzegging van 4 maanden gehad, dus dit is zo'n beetje de eerste keer weer dat ik kon rijden en dat het ook echt leuk was! Dus niet grauw, regen of nattigheid.

'k Heb zin in de zomer! :)
 
Ik vroeg me af wat de snelheden zijn in hartje zomer? Ik was er vanmorgen en heb een rondje of 10 gedaan en als het ging keek ik even op de teller en klokte 107km/h.

Zo'n klaverblad is echt een geschenk hoor! :] Ja het is winter geweest en heb een rijontzegging van 4 maanden gehad, dus dit is zo'n beetje de eerste keer weer dat ik kon rijden en dat het ook echt leuk was! Dus niet grauw, regen of nattigheid.

'k Heb zin in de zomer! :)


109km/h 8-) moet toch echt wel haalbaar zijn :+
 
109km/h 8-) moet toch echt wel haalbaar zijn :+

Haha! :9 Ja je begrijpt, dat ik geconcentreerd dat klaverblad neem. Het kan iets harder geweest zijn, maar in één oogopslag was dit de snelheid.

Maar vroeg me af of je nog meer grip kan krijgen en dus nog harder zou kunnen als het asfalt nog wat plakkeriger is.

Vind bochten toch echt de sensatie en het allerleukste van het motorrijden. Rechtuit kan iedereen he! 8-)
 
Ik vroeg me af wat de snelheden zijn in hartje zomer? Ik was er vanmorgen en heb een rondje of 10 gedaan en als het ging keek ik even op de teller en klokte 107km/h.
Na 4 maanden rijontzegging gelijk naar het klaverblad. ;)

Je moet een timersetje kopen, 199 euro, iets groter dan een fietscomputer en je hoeft niet meer op je teller te kijken. ;)

Is vooral ook een stuk veiliger op een klaverblad. ;)

En je kan bij sommigen data downloaden en hier als bewijs tonen. :+

Vind bochten toch echt de sensatie en het allerleukste van het motorrijden. Rechtuit kan iedereen he! 8-)
Ook iedereen die van bochten rijden houdt kan dat leren hoor. :]
Is gewoon een kwestie van veel doen, talent is op de openbare weg veel minder belangrijk dan vaak in de ego's gedacht wordt. :]
 
Na 4 maanden rijontzegging gelijk naar het klaverblad. ;)

Je moet een timersetje kopen, 199 euro, iets groter dan een fietscomputer en je hoeft niet meer op je teller te kijken. ;)

Is vooral ook een stuk veiliger op een klaverblad. ;)

En je kan bij sommigen data downloaden en hier als bewijs tonen. :+

Een fietscomputer is inderdaad wel slim ja! En data downloaden is handig, maar ja of men het nou wel of niet wil geloven dat boeit me niet heel erg hoor. Was alleen even benieuwd naar de snelheden die er normaal gehaald worden.

Edit: lantaarnpalen zouden toch aan de binnenzijde van de bochten geplaatst worden? Ze staan er nog steeds aan de verkeerde kant! :(
 
:^ en dit soort topics gaan er altijd aan vooraf. Dit weekend zullen we beslist weer de eerste crashes gaan lezen. Ik hoop dat er naast materiele schade niemand letsel oploopt :]

Ik heb met dit topic echt niet de bedoeling om een wedstrijd van 'wie kan het hardst het klaverblad rond' voor ogen hoor. Geloof me. Iedereen blijft voor zijn eigen verantwoordelijk.

In ieder geval het weekend wordt mooi, maar kijk uit.
 
Haha! :9 Ja je begrijpt, dat ik geconcentreerd dat klaverblad neem. Het kan iets harder geweest zijn, maar in één oogopslag was dit de snelheid.

Maar vroeg me af of je nog meer grip kan krijgen en dus nog harder zou kunnen als het asfalt nog wat plakkeriger is.

Vind bochten toch echt de sensatie en het allerleukste van het motorrijden. Rechtuit kan iedereen he! 8-)
'K wil dr wel ff met een lijmbus bij langs gaan voor je. ;)
 
In ieder geval ik wil er volgende week nog een keer heen en wat foto's/ video's maken. Is toch leuk een digitale foto van jezelf als desktop! Plus het is gewoon leuk en gezellig met z'n allen ff een kleine meeting.

Wie heeft er zin en tijd volgende week dinsdag? In de middag? Omdat het dan wat warmer is! En niet zo druk dus begin in de middag!
 
Ik heb met dit topic echt niet de bedoeling om een wedstrijd van 'wie kan het hardst het klaverblad rond' voor ogen hoor. Geloof me. Iedereen blijft voor zijn eigen verantwoordelijk.

In ieder geval het weekend wordt mooi, maar kijk uit.

Wat heb je dan wel voor ogen? ik kan zo gauw even niets bedenken.....

Met andere woorden, het draait hoe dan ook uit op een "testosteron-topic" (ik ga zo hard, helemaal niet man, dat kan niet, welles dat jij het nou niet kan, ach man, maar ik zit rechtop dan ga ik net zo hard, nee joh, want ik rij m'n kuip aan de grond..........enz enz).
 
Wat heb je dan wel voor ogen? ik kan zo gauw even niets bedenken.....

Met andere woorden, het draait hoe dan ook uit op een "testosteron-topic" (ik ga zo hard, helemaal niet man, dat kan niet, welles dat jij het nou niet kan, ach man, maar ik zit rechtop dan ga ik net zo hard, nee joh, want ik rij m'n kuip aan de grond..........enz enz).

Wat is er mis mee dat ik de snelheden daar wil weten? Ik stel toch gewoon een vraag? Ik vraag niemand anders om het ook te doen of misschien gaat het wel harder? Weet ik veel? Ik wil dus niemand opjutten dat bedoel ik ermee. Relax man.
 
ff een plaatje gezocht... ben alleen even zijn nick vergeten.....

full


edit: waterratje....

edit 2: voor het bochtengevoel....

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan