Student op de motor! - Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als die zaak zou bestaan zouden er vast veel bikes verkocht worden :o

Zeker. Die dames in bikini zouden wel te regelen zijn...maar die dames moeten ook nog een beetje motorkennis hebben. En ipv. accessoires erbij, of korting, vraagt men dan een nachtje met zo'n verkoopster oid.

Ik zie het wel voor me. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Als die zaak zou bestaan zouden er vast veel bikes verkocht worden :o
haha, bij sommige bikeshops ben ik alleen maar blij dat de verkoopsters zoveel mogelijk aan hebben.

ik bedoel, dit is toch ook geen porum.
fat-girls-in-bikinis.jpg
 
Mijn meissie wordt niets, ik heb haar gisteren gevraagd of ze een keertje bij me achterop wou. Haar antwoord: "Nee, ik vind dat enge dingen."
Ik zei nog wel dat ik heel veel ervaring heb :X en rustig rijdt. :Y Maar ze moet er dus niets van weten, het wordt dus niets met die meid want m'n motor gaat mooi de deur niet uit. :N

Jammer voor de rest past ze heel goed bij mij, andersom denk ik niet dat ik bij haar pas. Maarjah dat is haar probleem/keuze en daar heb ik niets mee te maken.
Kan me zowiezo niet voorstellen wat iemand met zo'n stuk onbenul als mij moet. _O-
 
Laatst bewerkt:
haha, bij sommige bikeshops ben ik alleen maar blij dat de verkoopsters zoveel mogelijk aan hebben.

ik bedoel, dit is toch ook geen porum.
[afbeelding]

Fucking hell, jij bent verantwoordelijk voor die dode pixels wat zojuist op mijn beeldscherm zijn gekomen... :( :( :(

Kan het beleid niet worden aangepast van MF of het studenten topic dat het een ban opleverd wanneer iemand vieze nutte nasty ranzige vatzige draken post ?
 
Fucking hell, jij bent verantwoordelijk voor die dode pixels wat zojuist op mijn beeldscherm zijn gekomen... :( :( :(

Kan het beleid niet worden aangepast van MF of het studenten topic dat het een ban opleverd wanneer iemand vieze nutte nasty ranzige vatzige draken post ?
Het is ook niet de bedoeling dat je klaarkomt op je beeldscherm. :+

@All: Jullie allemaal veel plezier morgen en volgende week, ik spreek jullie over een week weer met allemaal wilde verhalen of Chersonissos.
Pascal mompelt iets over jonge meisje van 15 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Mijn meissie wordt niets, ik heb haar gisteren gevraagd of ze een keertje bij me achterop wou. Haar antwoord: "Nee, ik vind dat enge dingen."
Ik zei nog wel dat ik heel veel ervaring heb :X en rustig rijdt. :Y Maar ze moet er dus niets van weten, het wordt dus niets met die meid want m'n motor gaat mooi de deur niet uit. :N

Jammer voor de rest past ze heel goed bij mij, andersom denk ik niet dat ik bij haar pas. Maarjah dat is haar probleem/keuze en daar heb ik niets mee te maken.
Kan me zowiezo niet voorstellen wat iemand met zo'n stuk onbenul als mij moet. _O-

Dus omdat ze niet achterop wil en niets met motoren heeft, moet ze eruit? :P Of wilt ze dat jij stopt of zo? :P
 
Het is ook niet de bedoeling dat je klaarkomt op je beeldscherm. :+

@All: Jullie allemaal veel plezier morgen en volgende week, ik spreek jullie over een week weer met allemaal wilde verhalen of Chersonissos.
Pascal mompelt iets over jonge meisje van 15 jaar.
He doe je kalm aan en gebruik je pedopas niet te veel daar, want voor je het weet zit je vast :+ Veel plezier!
 
Heb net ff mn motor beetje opgefrist... heb hier via MF dat dasty van de Wibra maar eens uitgeprobeerd op mn velgjes en moet zeggen dat het super goed werkt...

Mn pa had nog een goedje gekregen via de ANWB. Industrieel goedje dat je moet mengen met water en kan je ideaal mee schoon maken. Werkt ook super, heb ruikt een beetje naar dat spul in de wasserettes bij de pompen. Ik heb het in plantensproeier zitten :+
 
Laatst bewerkt:
Dus omdat ze niet achterop wil en niets met motoren heeft, moet ze eruit? :P Of wilt ze dat jij stopt of zo? :P

wou net zegge :9

krijg mijne ook nog niet achter op maar om nou meteen te zeggen weg ermee :+
kijken ze moeten je niet voor keuze gaan zette ik of motor want dan is het zwaai zwaai vriendin :W
 
Nog net voor een nieuw deeltje terug van een week vakantie. Stedentripje met drie vrienden: Bratislava, Wenen en Neurenberg. Was erg geslaagd: Geouwehoer, bier, sushi, slechte muziek en zowaar nog wat cultuur en historie opgesnoven ook *O* Dik prima!
 
Nog net voor een nieuw deeltje terug van een week vakantie. Stedentripje met drie vrienden: Bratislava, Wenen en Neurenberg. Was erg geslaagd: Geouwehoer, bier, sushi, slechte muziek en zowaar nog wat cultuur en historie opgesnoven ook *O* Dik prima!
Ok gaaf, veel gezien zeker? Welkom terug iig, morgen ook aanwezig??
 
Laatst bewerkt:
Het word volgende week mooi weer, dus vele leuke kilometers toegewenst. *O*Of een Moto Morini, daar zitten ook niet zulke hoge kosten aan vast.
Volgens de filosofie van Moto Morini wilden ze een fiets maken die je later nog weer aan je kinderen zou kunnen geven. (Klinkt theoretisch leuk maar in de praktijk zie ik er nog niet veel van) Maarjah, zo werd vroeger ook over Ducati gepraat. Maar het blok van de 1000DS is toch supertje betrouwbaar of niet. (Mensen onthouden nou eenmaal langer de slechte zaken als de goede zaken.)

Mijn volgende motor wordt waarschijnlijk een Aprilia Shiver 1200 en dus weer gewoon een italiaan. Ik zal de overstap naar de Japanners niet zo snel meer maken, tenzij ik krap bij kas kom. :r

Neeeeuhhh vind de modellen van Moto Morini niet echt mooii...... Zou dan eerder voor een Speed of Street Triple gaan :9~
 
morgen moet het gvd droog zijn! heb zin om te knallen!

moet vanacht nog wel tot ongeveer 5 werken dus zal niet zo fris verschijnen, als het droog is.

Moet het nog maar zien morgen..... ben er bang voor dat het niet droog blijft! B| Maarja zie het morgenvroeg wel, dan beslis ik wel of ik wel of niet kom! :+
 
De Service is inderdaad verschrikkelijk, lijkt wel of je een fabriek binnenkomt waar ze je van alles aan willen smeren.
Heb eens een keer een afspraak gemaakt om olie te verversen, precies goed op tijd. Gingen al die lui eerst pauze houden en mij daar een beetje laten wachten. Geen kopje koffie helemaal niets, die oud vrouw wie de koffie verzorgt vind ik dan wel weer heel aardig maar daar koop je niets voor.

Motor Oost vind ik wat dat betreft heel klant vriendelijk, er hangt een goede relaxte sfeer en ze offeren soms zelfs een vrije dag op om je motor weer te fixen. :}
En het is gewoon een mooie zaak, veel keuze uit motoren, kleding en dergelijke.

Ik wacht eigenlijk alleen nog op een motorzaak waar alleen vrouwen in bikini werken. :9

Motoport Hengelo is :r :r :r Gigantische kutzaak!! Prutsers.... Motor-Oost en Ten Kate zijn de enigste zaken waar ik mijn motor nog wel aan toe vertrouw!

Het kleine werk als olie verversen en dat soort dingen doe ik wel lekker allemaal zelf... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan