Student op de motor! - Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
xm03fz5.jpg


oeffffffffffff :9~



ik zie geen skittles? '(

nee, het idee erachter is dat men er skittels tussenuit kan eten... Dat is voor het matchingprincipe. :Y
 
Sorry, ik heb daar geen ervaring mee, maar zit er verschil tussen man en vrouw?

ffffffffffff, ik zou zo'n opmerking alleen van mercury verwachten :+ Het gaat om het principe.
Dat jij zo iets durft te vragen uberhaubt... Roept dat geen relingen van afweer over je nek op ? :r :')

ah op die fiets, nou geef mij maar gewoon skittles uit een zakje hoor, veel hygienischer.

dude, een paar bacterien zijn goed voor je weerstand. Het is geen zure appel hoor, tenzij er geen dagelijks onderhoud aan gepleegd wordt |( :9 :')
 
Laatst bewerkt:
ik snap je post niet helemaal, maar is het bovenstaande ook voor mij bedoeld?

ze zal inderdaad best schoon zijn, maar de huid heeft een bepaalde zuurgraad die mogelijk de smaak van de skittles negatief kan beinvloeden.
 
ik snap je post niet helemaal, maar is het bovenstaande ook voor mij bedoeld?

ze zal inderdaad best schoon zijn, maar de huid heeft een bepaalde zuurgraad die mogelijk de smaak van de skittles negatief kan beinvloeden.

Nee, inderdaad... Nooit opeten die rotzooi van iemands kont :+
Het is ook alleen voor de sier. Net als het schijfje komkommer/tomaat bij je biefstuk ;)
 
Nee, inderdaad... Nooit opeten die rotzooi van iemands kont :+
Het is ook alleen voor de sier. Net als het schijfje komkommer/tomaat bij je biefstuk ;)
haha, die dingen eet ik wel altijd op, ook altijd de salade bij m'n shoarmaschotel enzo :+

zo mooi is dat, vooral in die chinese restaurants met die uitgesneden wortelfiguurtjes, moet je die eens opeten _O- vinden ze echt leuk.
 
Kan je niet even in mijn post history kijken???


He ouwe, eerst roepen dat nieuwelingen op moeten zouten en zelf moeten zoeken en dan voor degene die het vragen en hier vaker posten als een wijf reageren... :X

Hoe lang duurt je ongesteldheid nog :j
 
haha, die dingen eet ik wel altijd op, ook altijd de salade bij m'n shoarmaschotel enzo :+

zo mooi is dat, vooral in die chinese restaurants met die uitgesneden wortelfiguurtjes, moet je die eens opeten _O- vinden ze echt leuk.

Ja, ik ben ook zo'n iemand. Ik hou wel van salade enzo... Als we shoarma gaan eten, is bij bijna al m'n vrienden het eerste wat ze doen die sla wegtyfen. Meestal op mijn bord. Maar ik bedoelde het meer als punt dat het eigenlijk wel voor de sier bedoeld is meestal. Zoals inderdaad die wortelfiguren bij de chinees! _O-
 
zal ik het overnemen?


wat vinden jullie ervan als een man door een dame tijdens het pijpen anaal gestimuleerd wordt?

Deed mijn ex een keer, heb haar toch even duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben. :N
 
jongens, is het zondig om als 19 jarige een 16 jarige te versieren?

Nee hoor, ben 24 en als gewoon tussendoortje pak ik dat ook nog in de discotheek om te zoenen, maar verder gaan moeten ze toch minimaal 18 zijn O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan