Student op de motor! - Deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooow... heb er de ballen verstand niet van, maar zeg niet dat mijn idee het meest effectief is voor de kilo's...

Maar veel mensen voelen zich niet lekker bij veel krachttraining. Lekker in je vel zitten hoort er ook bij... schijnt...

Ik gok dat het voor veel mensen haalbaarder is om wat meer de nadruk buiten de krachttraining te leggen waardoor ze langer door gaan. Of dat lang genoeg is hangt natuurlijk van het doorzettingsvermogen af... maar goed. :+

:^

Beer...hoe ging je toets gister?
 
Hallo!

Weer terug vanuit 35/40 graden naar 20!

Vakantie was geweldig, met voor m'n maat 1 minpunt die is hard genaait met quads huren,

Hij kreeg een quad met een blijkbaar te zachte band want bij een hobbel in de weg schoot hij een stuk van de velg en verloor hij controle over de quad, gevolg schade aan de ophanging en velg, geen probleem zouden we zeggen, we hebben all-risk verzekering gevraagd en betaald.

mooi niet dus, 400 eu eigen risico en de banden zijn niet mee verzekerd nog eens 180 eu.
wij hadden gevraagd om all-risk, en niet all risk special plus ( :? ), waar geen eigen risico op zit.

veder zijn we door die verhuur lui bedreigd, uitgescholden, vastgepakt en liepen ze tegen ons te schreeuwen. maar die tering lui hadden onze ID kaarten nog, dus ja je hebt weinig keus.

1 tip, huur daar niets! :+

kost je zo 580 euro extra,

Veder was het wel een top vakantie.

:W Welkom terug!

Zo lekker dan :? Mooi kei hard genaaid!! B|
 
Ohja, en de overheid moet zich veder niet bemoeien met wat ik eet of drink, ze kunnen overal wel accijns op gooien want als jij alleen groente eet is dat ongezond, als jij alleen vet eet is dat ongezond, het gaat toch om de combinatie en de mate waarmee je het eet van alles!?

we betalen al genoeg zo dacht ik.

:^ Ik vindt dat de overheid niet moet gaan bepalen wat iemand wel of niet eet!! Ieder kan voor zich toch wel bepalen wat hij/zij eet....We zijn geen robots :+ Je bent toch zelf een domme sukkel als je elke dag vette hap loopt te vreten :?
 
:^ Ik vindt dat de overheid niet moet gaan bepalen wat iemand wel of niet eet!! Ieder kan voor zich toch wel bepalen wat hij/zij eet....We zijn geen robots :+ Je bent toch zelf een domme sukkel als je elke dag vette hap loopt te vreten :?
transvetten etc. zijn nou eenmaal gigantisch slecht voor de gezondheid en zorgen voor veel ziektekosten die er anders niet zouden zijn. imo mag je producten met transvetten en junkfood dus wel voorzien van accijns, kun je ze gewoon blijven eten. dat is jouw keuze alleen betaal je nu voor de kosten die een dergelijk voedingspatroon met zich meebrengt.
 
Ooow... heb er de ballen verstand niet van, maar zeg niet dat mijn idee het meest effectief is voor de kilo's...

Maar veel mensen voelen zich niet lekker bij veel krachttraining. Lekker in je vel zitten hoort er ook bij... schijnt...

Ik gok dat het voor veel mensen haalbaarder is om wat meer de nadruk buiten de krachttraining te leggen waardoor ze langer door gaan. Of dat lang genoeg is hangt natuurlijk van het doorzettingsvermogen af... maar goed. :+
achja, als ze niet hard willen werken blijven ze dik ;)

bovendien is spinnen ook fucking zwaar, denk kwa doorzettingsvermogen toch wel vergelijkbaar aan krachttraining.
 
transvetten etc. zijn nou eenmaal gigantisch slecht voor de gezondheid en zorgen voor veel ziektekosten die er anders niet zouden zijn. imo mag je producten met transvetten en junkfood dus wel voorzien van accijns, kun je ze gewoon blijven eten. dat is jouw keuze alleen betaal je nu voor de kosten die een dergelijk voedingspatroon met zich meebrengt.

Wat een fucking bullshit, omdat ik geen overgewicht heb en gewoon normaal ben, moet ik extra betalen mocht ik daar een keer zin in hebben. Dat is gewoon RUK! Ik weeg zelfs iets te weinig... Alleen maar omdat er lui bij zijn die teveel van die shit wreten moet ik extra betalen.

Gelukkig zit jij niet in de politiek. Ernstig zijn zulke gedachte gangen......
 
Mij is uitgelegd om voor de krachttraining eerst een half uur cardio te doen. Dat zou de krachttraining effectiever maken.
Volgens mij als je alleen krachttraining doet ontwikkel je wel veel spieren, maar die blijven onder je vet zitten. Een kennis van mij die doet ook alleen maar krachttraining, hij is echt heel sterk, maar behoorlijk stevig.
Voor vetverbranding lijkt cardio me toch wel een belangrijk onderdeel. Je moet alleen niet alleen cardio doen.
 
Duur maken van ongezond eten lijkt me ook niet de ideale oplossing. Lijkt me beetje lullig om de overgrote meerderheid die zich wel in weet te houden te straffen omdat er een stelletje mensen zijn die zich niet weten in te houden.
 
:^ Ik vindt dat de overheid niet moet gaan bepalen wat iemand wel of niet eet!! Ieder kan voor zich toch wel bepalen wat hij/zij eet....We zijn geen robots :+ Je bent toch zelf een domme sukkel als je elke dag vette hap loopt te vreten :?


inderdaad, en door een handje vol van die sukkels mag straks IEDEREEN meer betalen?

democratie staat voor mij voor vrijheid, niet 1 man die zegt wat je wel of niet mag, en tegenwoordig gaat de regering steeds meer bepalen wat ik wel en niet mag. niet door het te verbieden (want dat mag dan nog net niet....alhoewel rookverbod...) maar door het onbetaalbaar te maken.


hufters!
 
Wat een fucking bullshit, omdat ik geen overgewicht heb en gewoon normaal ben, moet ik extra betalen mocht ik daar een keer zin in hebben. Dat is gewoon RUK! Ik weeg zelfs iets te weinig... Alleen maar omdat er lui bij zijn die teveel van die shit wreten moet ik extra betalen.

Gelukkig zit jij niet in de politiek. Ernstig zijn zulke gedachte gangen......
veel stoffen in ons eten leiden niet meteen tot overgewicht maar zijn wel zeer slecht voor ons. transvetten zorgen echt niet voor overgewicht maar zorgen wel voor ziekten als kanker etc. als je hier teveel van eet is dat gewoon ongezond. dat heeft dus niks met dik te maken of niet. in new york zijn transvetten zelfs verboden. (kun je nagaan, in een liberaal land als amerika... zegt wel wat over de ernst van dit soort stoffen misschien?)
 
Mij is uitgelegd om voor de krachttraining eerst een half uur cardio te doen. Dat zou de krachttraining effectiever maken.
Volgens mij als je alleen krachttraining doet ontwikkel je wel veel spieren, maar die blijven onder je vet zitten. Een kennis van mij die doet ook alleen maar krachttraining, hij is echt heel sterk, maar behoorlijk stevig.
Voor vetverbranding lijkt cardio me toch wel een belangrijk onderdeel. Je moet alleen niet alleen cardio doen.
en waarom zou de cardio dat effectiever maken?

doe zelf nooit cardio. krachttraining verhoogt het metabolisme veel effectiever dan cardio en zorgt bovendien voor behoud/toename van vetvrije massa wat ook een bijdrage levert aan de verhoging van je metabolisme.
 
Duur maken van ongezond eten lijkt me ook niet de ideale oplossing. Lijkt me beetje lullig om de overgrote meerderheid die zich wel in weet te houden te straffen omdat er een stelletje mensen zijn die zich niet weten in te houden.
dik en ongezond zijn niet per definitie hetzelfde.

dik is wel ongezond, maar ongezond is niet per se dik.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad, en door een handje vol van die sukkels mag straks IEDEREEN meer betalen?

democratie staat voor mij voor vrijheid, niet 1 man die zegt wat je wel of niet mag, en tegenwoordig gaat de regering steeds meer bepalen wat ik wel en niet mag. niet door het te verbieden (want dat mag dan nog net niet....alhoewel rookverbod...) maar door het onbetaalbaar te maken.


hufters!
je betaalt nu al voor die sukkels, via je ziektekostenverzekering. als je junkfood belast betalen de grootconsumeerders hiervan meer (en destimuleer je het consumeren ervan)

democratie bestaat voor mij uit het feit dat collectief besluiten worden genomen. die mensen daar in de tweede kamer zitten daar omdat wij erop stemmen...
ik wil geen ziektekosten betalen voor mensen die de hele dag rommel vreten terwijl ik zelf een supergezond voedingspatroon volg.
 
Laatst bewerkt:
veel stoffen in ons eten leiden niet meteen tot overgewicht maar zijn wel zeer slecht voor ons. transvetten zorgen echt niet voor overgewicht maar zorgen wel voor ziekten als kanker etc. als je hier teveel van eet is dat gewoon ongezond. dat heeft dus niks met dik te maken of niet. in new york zijn transvetten zelfs verboden. (kun je nagaan, in een liberaal land als amerika... zegt wel wat over de ernst van dit soort stoffen misschien?)

Nee de lucht die je binnenkrijgt met een stukje fietsen/lopen is gezond. Vooral bij drukke gebieden in de randstad of industrie. Moeten ze dan dat gebied afbakenen en extra betalen als je daar doorheen gaat, want je kan misschien extra gezondheidsrisico's lopen?

Laat mij transvetten wreten als ik daar zin in heb.

Ik ken zat mensen in mijn familie die 75+ zijn geworden wat tevens verstokte rokers waren en praktisch geen aanspraak hebben gemaakt op de ziekteverzekering.

Oh man, ik moet ophouden met mij in deze discussie te mengen want ik krijg gewoon een hoge bloeddruk daarvan. (tevens dus een verhoogt risico op ziektekosten en dat allemaal vanwege een discussie die hierom draait... kun je nagaan )
 
die kutlucht is al belast door millieutaks etc.

het feit dat jij enkele mensen kent die oud zijn geworden met roken betekent niet dat roken maar gezond is... je moet naar het totaalplaatje kijken.
 
Laatst bewerkt:
Na een enorm lange afwezigheid die ik doorbracht ik de Afrikaanse rimboe ben ik weer van die partei! En ik zie dat de inhoud van de onderwerpen er hard op vooruit gaat!haha. Wordt er nog wel eens over motoren geluld hier? ;)

Enfin, effe een ander vraagje (die wellicht ooit al een keer voorbij is gekomen). Wie is er van plan om naar de MFMM te gaan?
 
inderdaad, en door een handje vol van die sukkels mag straks IEDEREEN meer betalen?

democratie staat voor mij voor vrijheid, niet 1 man die zegt wat je wel of niet mag, en tegenwoordig gaat de regering steeds meer bepalen wat ik wel en niet mag. niet door het te verbieden (want dat mag dan nog net niet....alhoewel rookverbod...) maar door het onbetaalbaar te maken.


hufters!

Idd wat je zegt iedereen mag meer betalen omdat mensen zich niet kunnen in houden. Ziektekosten zullen de pan uitrijzen, dus maakt die fokking fastfood maar duurder.
 
en eri s helemaal geen democratie. Deze vorm van kapitalisme is gewoon dictatuur. Ik had gestemd op de SP, die ook de tweede grootste partij zouden vormen. Wie zijn er in de coalitie gekomen? juist, die badhomo's van een christen flikkers.

Daar komt bij dan ik weiger te geloven dat cda de grootste meerderheid zou vormen, want van alle mensen die ik heb gevraagd op wie zij hebben gestemd is er bijna niemand die cda heeft gestemd.

Maar dit is weer een hele andere discussie die mij eveneens laaiend krijgt.
 
en eri s helemaal geen democratie. Deze vorm van kapitalisme is gewoon dictatuur. Ik had gestemd op de SP, die ook de tweede grootste partij zouden vormen. Wie zijn er in de coalitie gekomen? juist, die badhomo's van een christen flikkers.

Daar komt bij dan ik weiger te geloven dat cda de grootste meerderheid zou vormen, want van alle mensen die ik heb gevraagd op wie zij hebben gestemd is er bijna niemand die cda heeft gestemd.

Maar dit is weer een hele andere discussie die mij eveneens laaiend krijgt.
dat lag meer aan die prachtige partij waar jij op gestemd hebt dan "deze vorm van kapitalisme" hoor. oppositie voeren is altijd makkelijker. de sp durfde gewoon geen coalitie te vormen en wilde daarom weinig toegeven met onderhandelen, een zwaktebod van de sp.

oja, dus er is gefraudeerd met de stemmen ofzo? _O-
 
Laatst bewerkt:
Shit jong, jij hebt echt een bizarre denkwijze.

Jij moet nog wat meer sprookjes en spookjes geloven de ze jouw wijs maken.
bizarre denkwijze? waarom denk jij dat je benzine zo duur is? allemaal accijnzen etc.

zijn geen sprookjes maar is de realiteit. typisch gevalletje plato's cave?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan