Student op de motor! - Deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedoel je nou te zeggen dat je nog nooit bent klaargekomen?
 
Laatst bewerkt:
ik toon gewoon interesse in de problemen van dat meisje, we zijn hier om elkaar te helpen, toch? :+
 
Laatst bewerkt:
een ex van me had/heeft vaginisme, nou geloof me dat is geen pretje.. |(
sorry, kutgrap.

dat lijkt me inderdaad geen pretje nee. maar heeft niks met orgasme te maken toch?

zal je wel brutale kaakspieren hebben ontwikkeld ;)
 
Laatst bewerkt:
blanka_vlasic_afp.jpg_1263901871.jpg

daarmee wil ik ook wel een rondje turnen.
 
dat van mij was gelukkig sarcastisch ;) Ik ben slim en heb een prima sexleven _O- ( als ik een vriend heb that is, ben niet zo van the one-night-stands)

Maar vaginisme hebben lijkt me aardig kut ja, ook als je haar vriend ben...
 
dat van mij was uiteraard ook sarcastisch. inhakend op jouw sarcasme. helaas hebben de ridders hier dat niet door denk ik.
 
ze vertelde het pas na 6 maanden ofzo dus had haar al bijna 6 maanden lang pijn gedaan '( (oja ik ga vrij snel in een relatie :P ) Maar het is minder leuk (niet leuk) om te horen dat je iemand pijn doet terwijl je juist iets wil wat je allebei lekker vind toch ;)

Dus uiteindelijk is het uitgegaan omdat zij er niet gezamelijk aan wilde werken. Shit happens, dom van haar.
 
niet op die foto, maar toch wel een beschaafde c cup hoor :Y En een ass waar je van gaat :9~~
dit was toch niet die chick waar we het nu over hebben? :+

nu ik dit zo lees, volgens mij heeft een maat van mij eens een one night stand gescoord die dit mogelijk had.

wel lastig idd voor zo'n meisje ook, dat ze het pas na 6 maanden zegt zegt ook al genoeg denk ik. dan zit ze er echt mee. balen dat het zo loopt dan.
 
Laatst bewerkt:
Ik mag weer een mazzeltje noteren in het jaar 08.

Ik toch nog even gereden, pak aan, eerst de CB even naar buiten, die vindt het wat minder leuk als ie een tijdje stil staat. Ding gestart, meteen aan (honda power) straat uit, warm gereden en slippen met die handel (mooiste om te doen op dat ding).

Op gegeven moment rijd ik op de ringweg, banen links en rechts leeg dus ik slip hem vanaf 60 met blokkerend wiel naar 0. Motor schuin over de weg heen en aardig wat rook aan de achterkant en enorm slipspoor daar :} :P

Sla rechtsaf naar huis ineens getoeter achter me... stop politie. Aan de kant gegaan, papieren moest ik laten zien. Had alleen rbw bij me. Kerel, deze kan invorderen door dat geintje van net. Ik begripvol op ingaan en mee praten en excuses maken. Agent; ik snap het ook wel op zo'n oude lesmotor, is erg leuk rijden en snap wel dat je gaat spelen maar doe het dan niet op de ringweg (heeft ie natuurlijk gelijk in). Kenteken is wel opgeslagen in de database als ik nu weer zoiets uithaal kon ik de boel inleveren zei die. Naja, heb gelukkig nog een andere motor :P

Begripvolle en coole agent en weer gelukje voor mij :Y
 
dit was toch niet die chick waar we het nu over hebben? :+

nu ik dit zo lees, volgens mij heeft een maat van mij eens een one night stand gescoord die dit mogelijk had.

wel lastig idd voor zo'n meisje ook, dat ze het pas na 6 maanden zegt zegt ook al genoeg denk ik. dan zit ze er echt mee. balen dat het zo loopt dan.

Nee niet dezelfde meid.
 
WTF? Ik dacht even dat je met slippen driften als in een power slide bedoelde. Kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan het blokkeren van je achterwiel? (nadat je dat vroeger op het schoolplein van de basisschool met je BMXje deed was de lol er toch wel vanaf of niet...)
 
Het word eigenlijk wel weer tijd voor een meid denk :Y

Het word bijna hopeloos :+ Maar heb eigenlijk geen zin om te hunten :N

Vriend van mij pakt alles wat hij maar kan pakken, nouja bijna alles. Pakt wel een hoop natuurlijk zo, maar nee dat is niet mijn ding.
 
Als we trouwens nog zo 2 dagen door gaan met posten dan hebben we een nieuw recordje te pakken volgens mij :Y
 
Het word eigenlijk wel weer tijd voor een meid denk :Y

Het word bijna hopeloos :+ Maar heb eigenlijk geen zin om te hunten :N

Vriend van mij pakt alles wat hij maar kan pakken, nouja bijna alles. Pakt wel een hoop natuurlijk zo, maar nee dat is niet mijn ding.
hehe, ken het. sta ook al tijdje droog en als ik wil is het een kwestie van 2 telefoontjes, ma weet niet, wil gewoon wel iets waar ik mezelf chill bij voel.

ze zeggen altijd dat je niet op zoek moet gaan en dat je het dan wel tegenkomt. enige wat ik tegenkom zijn leuke meiden die religieus zijn _O-
 
WTF? Ik dacht even dat je met slippen driften als in een power slide bedoelde. Kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan het blokkeren van je achterwiel? (nadat je dat vroeger op het schoolplein van de basisschool met je BMXje deed was de lol er toch wel vanaf of niet...)
Nee man, dat is juist vet. Op de r1 is het te duur om te doen maar op dit ding vind ik het meesterlijk om te doen. Slippend de bochten in is best bruut om te doen :Y
 
hehe, ken het. sta ook al tijdje droog en als ik wil is het een kwestie van 2 telefoontjes, ma weet niet, wil gewoon wel iets waar ik mezelf chill bij voel.

ze zeggen altijd dat je niet op zoek moet gaan en dat je het dan wel tegenkomt. enige wat ik tegenkom zijn leuke meiden die religieus zijn _O-

Ik heb geen eens zin meer om meiden aan te spreken. Misschien word ik wel homo, kan je gewoon zeggen wie heeft er zin om te neuken en klaar. :+
 
Ik heb geen eens zin meer om meiden aan te spreken. Misschien word ik wel homo, kan je gewoon zeggen wie heeft er zin om te neuken en klaar. :+
haha de meeste homo's schijnen nog best selectief te zijn ook.

+ er zijn ook genoeg meiden die jongens aanspreken hoor :P scheelt moeite, maar zijn vaak niet de beautyqueens en wel sletten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan