Student op de motor! - Deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat jouwe?????

Verder zitten in onze auto's ook al een boel krassen. En mijn vorige motor hebben ze ook pijn gedaan. Mijn 2e crossmotor hebben ze omgeschopt in het verleden. Kortom, zielige mensen blijven bestaan :r ;(

Tsjah wat is 57 posts voor jullie spam sletten? Waar zijn billy en mercury wanneer ze nodig zijn?

im trying as hard as I can here, give me some slack.
 
20h3p6xzp4.jpg
 
net nog ff wat voer proberen te regelen.

Shoarma vlees lag niet meer in de vriezer, dus maar rundergehakt reepjes gepakt :+

3 broodjes, jam jam.

ff bij het vuur kijken, dalijk zijn ze zwart.
 
Pfff, het is kut dat alles compleet is doorgeregend. Wat heb ik zin om de sp aan te zetten en door het heuvelland te vlammen. Alles in mij is aan het stuiteren om erop te springen :X
Nachtrijden -> racen

sm_1048569566smiley_love.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja ouwe rukker, tijdens dat ik mijn ijsje van ola zat te verorberen, dacht ik er al aan om het vol te spammen. Ik had al de aftrap gegeven met 15 posts ofzo in no time, maar iedereen had belangrijkere dingen te doenop eens zoals aftrekken of mutsen. :N

Ik had weinig tot geen behoefte om in mijn eentje 50 pagina's vol te spammen. Ik ben niet zo goed daarin als jullie....
 
ja ouwe rukker, tijdens dat ik mijn ijsje van ola zat te verorberen, dacht ik er al aan om het vol te spammen. Ik had al de aftrap gegeven met 15 posts ofzo in no time, maar iedereen had belangrijkere dingen te doenop eens zoals aftrekken of mutsen. :N

Ik had weinig tot geen behoefte om in mijn eentje 50 pagina's vol te spammen. Ik ben niet zo goed daarin als jullie....

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan