Student op de motor! - Deel 3

koopje :9~

ik moet zelf even kijken of ik er nog iets anders onder zet aangezien het mijn beginnerfietsie is :P en of ik de waarde van een mooi uitlaat systeem of demper wel terugzie in verkoopprijs. het lijkt me wel gruwelijk klinken :9~ :9~ :9~

nog gs500 bezitters hier met een leuke uitlaatsysteem })

laser pro d'or klinkt lekker.. en is ook niet al te duur.. zou geen volledigsysteem nemen..
 
heb je een mooi linkje voor me of een mooi plaatje :9~
en waar denk jij aan als je zegt kost nie zoveel :X
 
even zon lijstje invullen met school en opleiding en motor enzo *O* en dan foto volgt *D

en ja dit topic gaat lekker snel heerlijk
 
he studentjes... jullie zijn toch al wel wakker he *O*

net gebeld en nieuwe fittingen voor achterlichten zijn binnen :+ en volgende week donderdag gaat me voorvork eruit en gaan er nieuwe veren in( custom op mijn gewicht haha) en verder alles schoonmaken en goed maken *D

ben benieuwd naar het verschil in rijgedrag :9~
 
Het gaat inderdaad vlot met het 3e deel! Is school weer begonnen ofzo...dat iedereen tijd over houdt?
 
ja wat wil je met een rooster van inholland _O-
maandag en woensdag les :W en als ik werk heb ik een computer dus ;)
 
Na gister de hyves tegen gekomen te zijn zal ik mijzelf ook even hier melden.
Ik ben ....., 19 jaar en woonachtig in Hilversum. Ik rijd een 25 kw Yamaha Thundercat uit 1996. Ik studeer nu al een hele week rechten aan de Universiteit van Amsterdam ;) :W
 
Laatst bewerkt:
je gaat wel goed he Fireblade met je beheerschap :P gewoon iedereen alles laten invullen. maak er wat moois van :+ ik sta er gelukkig ook weer in met een foto eindelijk 8-)
 
vanaf zaterdag wil ik ook wel in de OP O-)

heb dan zelfs echte mods ipv ducttape :) :+ O-) :Y
 
oh shit ben mijn ductape en tyraps vergeten *O*

wat was die mooie slogan met ductape ook alweer _O- van die komische monteur/garage spreuken :+
 
School: Haagse Hogeschool
Opleiding: sociaal pedagogische hulpverlening (SPH)
Motor: Suzuki gs500 uit '04
Modificaties: Valbeugels (zaten er al op), klein ruitje, 25kw

foto volgt nog ;) moet er binnenkort nog 1 maken maar ik heb de motor nog maar net
 
Laatst bewerkt:
@ merc.

Toen ik nog bezig was voor een gsx-r zag ik ook de megaphone van akrapovic.
Leuk ding voor op een gsx-r, soort van yoshimura.

full
 
School: Haagse Hogeschool
Opleiding: sociaal pedagogische hulpverlening (SPH)
Motor: Suzuki gs500 uit '04
Modificaties: Valbeugels (zaten er al op), klein ruitje, 25kw

foto volgt nog ;) moet er binnenkort nog 1 maken maar ik heb de motor nog maar net
Ook jij staat er nu tussen ;)
 
je gaat wel goed he Fireblade met je beheerschap :P gewoon iedereen alles laten invullen. maak er wat moois van :+ ik sta er gelukkig ook weer in met een foto eindelijk 8-)
Tja een kleine moeite voor de mensen om het in te vullen en dat scheelt mij gewoon ordenwerk en kan de OP snel upgedate worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan