Student op de motor! - Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu we het over belasting hebben. Ik hoor steeds meer geluiden dat onze vrienden :+ de belastingteruggaaf aan het uitkeren zijn. Sommigen hadden het al op de rekening staan. Van mij mag het ook wel snel komen :+
 
Het is één bende op straat, vooral voor stoplichten en rotondes waar het doordeweeks druk is. :(
Ken bij ons in de buurt ook een plek waar sommige motorrijders zich nog weleens willen vergissen in de scherpte van de bocht. Deze staat nu echt vol met banden sporen. })

Moet ik verdorie alweer m'n favorieten bijwerken omdat jullie zo snel posten. :(

Welke bocht bedoel je dan? :9


ik ben er bij zondag :Y

alleen als het droog is, maar daar lijkt het nu wel op *O*

studenten mega meeting ben ik er ook bij. :)

Dan zoek ik die oale brommert in een nieuw jasje wel ff op! ;)
 
Wordt er eigenlijk nog op 1 bepaalde plek afgesproken? Want ik denk dat een groepje motoren van degenen uit dit topic niet zo snel te vinden zijn tussen al die motoren. :+

edit; ik heb het uiteraard over de megameeting :P
 
Laatst bewerkt:
Wordt er eigenlijk nog op 1 bepaalde plek afgesproken? Want ik denk dat een groepje motoren van degenen uit dit topic niet zo snel te vinden zijn tussen al die motoren. :+

edit; ik heb het uiteraard over de megameeting :P

Ik ga met MF-oost er naartoe.... :)
 
Bij mij nog steeds niets binnen...net ff het thuis front gebeld. Zijn ze bij jou gewoon met de post gekomen of door een koerier afgeleverd?
Door een koerier, heb ze inmiddels ook al onder de motor liggen weer, dus zo maar eens ff rondje proberen als het droog blijft...
 
Door een koerier, heb ze inmiddels ook al onder de motor liggen weer, dus zo maar eens ff rondje proberen als het droog blijft...

Ik heb de bandjes ook binnen *O*

Maar wat blijkt nu?! Heb ik verdomme per ongeluk een 18" besteld voor de achterkant ipv een 17" |( |( |( Kan ik dus weer extra betalen om de zooi om te laten ruilen '(
 
Zo, net terug van ff 80km inrijden van mn nieuwe bandjes *O*

Wat een verschil zeg, vooral bij snelheden onder de 80 schrik je er van hoe scherpt ie opeens stuurt!

Maarja laagje is er denk ik bijna af, dus kan met een gerust hart naar de MFMM :+

@Joris, t zit je niet mee of wel :N wat een gekloot toch weer
 
en weer nieuw topic :}

en idd wta giel zij gaan studenten ook nog ff meeten in veenedaal ?
ik ben in ieder geval te herkennen aan LeXuS op ruitje *O*

@ -xx-
wat the f*ck he jij nou weer aan je sturen hangen _O- ;( _O-
naja roze match je dan wel weer :9
 
Zo, net terug van ff 80km inrijden van mn nieuwe bandjes *O*

Wat een verschil zeg, vooral bij snelheden onder de 80 schrik je er van hoe scherpt ie opeens stuurt!

Maarja laagje is er denk ik bijna af, dus kan met een gerust hart naar de MFMM :+

@Joris, t zit je niet mee of wel :N wat een gekloot toch weer
Zo zie ja maar he, die standaard dunlopjes zijn echt waardeloos. :r
 
Ik ga met MF-oost er naartoe.... :)

De MF-Oost rijders zijn te herkennen aan de MF-Oost sticker ;)

grootte.jpg
 
Wordt er eigenlijk nog op 1 bepaalde plek afgesproken? Want ik denk dat een groepje motoren van degenen uit dit topic niet zo snel te vinden zijn tussen al die motoren. :+

edit; ik heb het uiteraard over de megameeting :P

de ballenbak? ;)



ik ben te herkennen aan een parelmoerwitte cbr600f, een 'beetje vies' zwart textiel pak (geen commentaar aub ;) ) en een rood/wit/zwarte HJC helm.

dikke kans dat ik jullie zo voorbij loop aangezien ik geen idee heb hoe jullie eruitzien :X _O- :$
 
je herkent me sv wel :9

blauwe motor -> rode hugger -> zwarte seatcover :')
links scheur in topkuip en rechts schaafplekjes


blauw spidi pak met witte strepen
shark helm blauw met wit en blauw irridium vizier *D
 
Laatst bewerkt:
je herkent me sv wel :9

links scheur in topkuip en rechts schaafplekjes :9
owja en dike mobu demper *O*

blauw spidi pak met witte strepen
shark helm blauw met wit en blauw irridium vizier *D

Ja, dat kan ik dus NOOOIT allemaal onthouden hé :+..

Anders zet iedereen hier ff neer welk pak hij draagt (wat er wss in 100-voud zal rondlopen) en welke helm hij heeft (welke er ook wel 10 keer zal zijn)... Dan kunnen we elkaar alsnog niet herkennen :+..

1 centraal punt lijkt mij makkelijker, al ben ik echt bang dat dat nooit gaat lukken.. Is er niet iemand die de omgeving daar kent? Dat we 500 mtr daar vandaan ff kunnen meeten om 12.00 ofzo?
 
Ja, dat kan ik dus NOOOIT allemaal onthouden hé :+..

Anders zet iedereen hier ff neer welk pak hij draagt (wat er wss in 100-voud zal rondlopen) en welke helm hij heeft (welke er ook wel 10 keer zal zijn)... Dan kunnen we elkaar alsnog niet herkennen :+..

1 centraal punt lijkt mij makkelijker, al ben ik echt bang dat dat nooit gaat lukken.. Is er niet iemand die de omgeving daar kent? Dat we 500 mtr daar vandaan ff kunnen meeten om 12.00 ofzo?

is er niet aan de andere kant van de snelweg een autodealer ofzo? misschien is dat een punt om ff af te spreken?
 
Ja, dat kan ik dus NOOOIT allemaal onthouden hé :+..

Anders zet iedereen hier ff neer welk pak hij draagt (wat er wss in 100-voud zal rondlopen) en welke helm hij heeft (welke er ook wel 10 keer zal zijn)... Dan kunnen we elkaar alsnog niet herkennen :+..

1 centraal punt lijkt mij makkelijker, al ben ik echt bang dat dat nooit gaat lukken.. Is er niet iemand die de omgeving daar kent? Dat we 500 mtr daar vandaan ff kunnen meeten om 12.00 ofzo?

Dat lijkt mij inderdaad het handigst, maar ook ik ken die hele omgeving daar niet.

Ik zal nog even posen met mijn motor:
schuinachterwh6.jpg

Met deze helm 8-) :
helmkleinzg7.jpg


Niets nieuw hoor, doe dit gewoon om ff mans te doen.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij ook een goed plan! Gaan we daar dan direct heen? Of zijn er mensen die eerst rondje willen lopen op de mm en dat we om half 12 ofzo afspreken?
 
Lijkt mij ook een goed plan! Gaan we daar dan direct heen? Of zijn er mensen die eerst rondje willen lopen op de mm en dat we om half 12 ofzo afspreken?

12 uur lijkt me een geschikte tijd om eerlijk te zijn, tis ook maar de vraag of iedereen er om 11.00 direct is!
 
12 uur lijkt me een geschikte tijd om eerlijk te zijn, tis ook maar de vraag of iedereen er om 11.00 direct is!

12 uur vind ik ook goed. 1300 gaat iedereen naar amersfoort rijden toch?

En ik heb mijn buddy zo ingericht dat mijn camera erin past *D :P Heel lichtjes moet ik mijn "deksel" of duozadel dichtdrukken maar niet zoveel dat ie geschadigd zou kunnen raken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan