Student op de motor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tof. Ik ben eerstejaars, en heb nu 3 maandjes mijn rijbewijs. Als je een knetterende 2takt hoort, ben ik dat })Waar zit jouw faculteit? Anders ga ik jou eens spotten :P
Edit: Aha, nummer 26. Zie ik je vast nog wel eens lopen ;) (al dan niet onbewust)

ik ben martijn en zit in het eerste jaar van logistiek en economie van de HAN in arnhem. rij nu elke dag met de motor (ducati 600ss) naar school. staat altijd geparkeerd in het hok achter de hts autotechniek. een motor forummer gespot, met een oudere kawa :]
 
Zijn er nog studenten van de Haagse Hogeschool hier? :W

Als je deze:

full


ziet staan dan is ie hoogstwaarschijnlijk van mij. Ik ben trouwens in mijn laatste jaar VIA en hopelijk klaar :X tegen mei.
 
Weer wat nieuwe Delftse MF-studenten erbij zie ik *O*

Ik ben inmiddels net negende jaars :X :X , maar druk bezig met de laatste loodjes van mijn afstuderen, dus niet zo heel erg vaak meer op de TU. Ik rij nog wel regelmatig met de motor door de TU wijk om even goedkoper bij elektro te tanken, dus wie weet kom ik nog eens een MF'er tegen (even sticker plakken hè).
 
Richard...sta altijd geparkeerd in het fietsenhok van de Han (ica)
gele ducati monster met bos dempers erop.

van wie o wie zijn die R6jes die er de afgelopen dagen staan??

full
 
Hier ook, maastricht, 1e jaars geneeskunde. heb alleen nog geen motor in maastricht, want ik ga mijn 748 niet meenemen!
 
Weer wat nieuwe Delftse MF-studenten erbij zie ik *O*

Ik ben inmiddels net negende jaars :X :X , maar druk bezig met de laatste loodjes van mijn afstuderen, dus niet zo heel erg vaak meer op de TU. Ik rij nog wel regelmatig met de motor door de TU wijk om even goedkoper bij elektro te tanken, dus wie weet kom ik nog eens een MF'er tegen (even sticker plakken hè).

Ik heb een stikker :9 , maar kom eigelijk nooit op de motor. Alleen maandagavond staat hij bij het sportcentrum *O*
 
Yup :) 1e jaar VK. Jij?
Heb vandaag toevallig m'n MF sticker geplakt, dus kan niet meer missen.
(Zie sig voor bike)

Hotelmanagement dus andere gebouw denk ik, heb een rode VTR dus mischien spot ik je wel een keer rijdt ook regelmatig gewoon door breda heen
 
Hotelmanagement dus andere gebouw denk ik, heb een rode VTR dus mischien spot ik je wel een keer rijdt ook regelmatig gewoon door breda heen

Sta op de parkeerplaats bij 't N-gebouw, tussen een Pan en een Intruder vandaag.

I'll see you around :]
 
Tof. Ik ben eerstejaars, en heb nu 3 maandjes mijn rijbewijs. Als je een knetterende 2takt hoort, ben ik dat })Waar zit jouw faculteit? Anders ga ik jou eens spotten :P
Edit: Aha, nummer 26. Zie ik je vast nog wel eens lopen ;) (al dan niet onbewust)

Ik heb nog geen knetterende 2takt gehoord! Ik zit ook aan de HTS-Autotechniek, en zit in de 4e. Mijn motor is een rood-zwarte Kawa GPZ-R. Ben de afgelopen dagen ook op de motor naar school geweest. Als je een motor hoort.. (over het hele campus) Ben ik het _O- Ennuh, als mn motor er staat... hij te herkennen aan de MF sticker.. hoe kan het ook anders :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog geen knetterende 2takt gehoord! Ik zit ook aan de HTS-Autotechniek, en zit in de 4e. Mijn motor is een rood-zwarte Kawa GPZ-R. Ben de afgelopen dagen ook op de motor naar school geweest. Als je een motor hoort.. (over het hele campus) Ben ik het _O- Ennuh, als mn motor er staat... hij te herkennen aan de MF sticker.. hoe kan het ook anders :Y

ik was degene die vroeg of je wist waar die race duc van was *O*
 
Ik ben daar sinds de zomervakantie weg :Y Jouw motor nooit zien staan daar :?

Heb hem ook pas sinds juli. Daarvoor nog een maandje een rode diversion gereden. Maar eerlijk gezegd kom ik niet meer elke dag naar school (ben in mijn laatste periode voor afstudeerstage) dus hij staat er niet elke dag.
 
Sta op de parkeerplaats bij 't N-gebouw, tussen een Pan en een Intruder vandaag.

I'll see you around :]

Haha, ik zag vandeweek idd een paar keer je motor staan. Vroeg me af waarom'ie niet gewoon op de motor-plek stond maar tussen de fietsen?? Ik dacht: "zal wel een eerstejaars zijn" :P Had dus gelijk ;)

Maar je hebt de motorparkeerplaats gevonden dus? Goeie zaak! *O* :W

Ja, ik ook NHTV student. 2e jaars IMEM nu. Ik kom alleen zelden met de motor naar school want ik heb hier in Breda geen stalling. M'n oude motor liet ik gewoon voor de deur (in de regen :P ) op straat staan maar met mijn XJR gaat dat nooooooooit gebeuren :N

Dus voorlopig staat'ie nog bij m'n ouders in de garage, veilig en droog. Alleen dat is dus in Hoevelaken :( Dat betekent alleen motorrijden in het weekend voor mij tot ik dus een fatsoenlijke stalling in de buurt heb gevonden. -O-
 
ik ben martijn en zit in het eerste jaar van logistiek en economie van de HAN in arnhem. rij nu elke dag met de motor (ducati 600ss) naar school. staat altijd geparkeerd in het hok achter de hts autotechniek. een motor forummer gespot, met een oudere kawa :]
Jou heb ik vanmorgen over het parkeerterrein zien rijden ;)
Richard...sta altijd geparkeerd in het fietsenhok van de Han (ica)
gele ducati monster met bos dempers erop.

van wie o wie zijn die R6jes die er de afgelopen dagen staan??

(Afbeelding)
Waar is dat ? :P Staat wel een blauwe r6 op ruitenberglaan 26 metmooie MPP's eronder :9 .
Heb jou nog niet zien rijden trouwens, vandaag wel een zwarte monster met standaard dempers (bah)
Ik heb nog geen knetterende 2takt gehoord! Ik zit ook aan de HTS-Autotechniek, en zit in de 4e. Mijn motor is een rood-zwarte Kawa GPZ-R. Ben de afgelopen dagen ook op de motor naar school geweest. Als je een motor hoort.. (over het hele campus) Ben ik het _O- Ennuh, als mn motor er staat... hij te herkennen aan de MF sticker.. hoe kan het ook anders :Y
Ah, ik heb jou wel vaker gezien (en gehoord). Je houdt er van op te vallen, niet? ;)
Geloof dat ik je vandaag (of was het gister) nog voor het raam bij de supermono zag parkeren.. klopt?

Dat je mij nog niet hebt horen knetteren klopt, ben nog niet met de fiets geweest. Volgende week waarschijnlijk.
Ik spreek je wel eens aan :) .
 
je hoort me eerder over de parkeerplaats rijden O-) en je mag mij ook wel aanspreken dan, heb alleen geen motorforum stikkertje :9
 
Nieuwe MF-er
Nieuwe Motard
EN
Bijna Student! Theater!
nog 1 jaartje te gaan ( zit nu op toneelschool in antwerpen in 6de jaar)

*O* *O* *O*

blij te lezen dat ik niet de enige jongeling ben met een motor!
men vrienden lachen me uit omdat het zogezegt een midlifecrisis ding is :?

Achja veel motorrijplezier en ga niet teveel op je bek he! |(

Groeten uit Belgie
 
Moet je maar eens opletten, heb em ook wel eens op maandagavond daar staan, vanwege kunstgrascompetitie.

tis een rode cbr600

Hmm.. zal eens opletten, morgenmiddag van kwart voor 2 tot half 6 staat ie bij L&R voor de deur O-)
 
Haha, ik zag vandeweek idd een paar keer je motor staan. Vroeg me af waarom'ie niet gewoon op de motor-plek stond maar tussen de fietsen?? Ik dacht: "zal wel een eerstejaars zijn" :P Had dus gelijk ;)

Maar je hebt de motorparkeerplaats gevonden dus? Goeie zaak! *O* :W

Ja, ik ook NHTV student. 2e jaars IMEM nu. Ik kom alleen zelden met de motor naar school want ik heb hier in Breda geen stalling. M'n oude motor liet ik gewoon voor de deur (in de regen :P ) op straat staan maar met mijn XJR gaat dat nooooooooit gebeuren :N

Dus voorlopig staat'ie nog bij m'n ouders in de garage, veilig en droog. Alleen dat is dus in Hoevelaken :( Dat betekent alleen motorrijden in het weekend voor mij tot ik dus een fatsoenlijke stalling in de buurt heb gevonden. -O-

Klasgenootje wees me toevallig op de "motorparkeerplaats" :P
Anders was ik er waarschijnlijk pas achter gekomen op het moment dat ik met de auto naar school kwam en het parkeerterrein zou verkennen |(
Zonde dat je hier geen stalling hebt... kan me voorstellen dat je hem niet buiten laat slapen :)
Jij trouwens enig idee of die blauwe BMW F650 ook MF'er is?

En was die SS50 in je avatar van jou? Zoja, dan heb ik je destijds nog gemaild om dat ding te kopen (jaar of 3 geleden)
Helaas was iemand me voor '(
 
Zo, k ben net lid dus ff voorstellen:

Ik ben Gerhard. Mn a-tje heb k nog niet, gezakt voor mn avd ;( . Herkansing is 13 oktober *O* . K zal niet met de motor naar school gaan.

Ik studeer nu L&R in Delft, eerste jaars.

@m3rcury, in welke groep zit jij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan