monoracer71
MF veteraan
- 8 aug 2009
- 1.865
- 902
- Onderwerp starter
- #201
CRT
8 oktober 2022 TT Circuit Assen CRTCLASSIC 1100CC
14 plekken beschikbaar
€ 190,00
INSCHRIJVEN
opengesteld voor motoren van 1980 t/m 1993
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kicken! Ik ben er ook met de SRAD 1996, kom zeker even kijken.18 augustus met dit setje weer naar Assen Bekijk bijlage 1794415
Nice, zet hem opKlaar voor de reisBekijk bijlage 1794536
Uiteindelijk waren de rondetijden bijna gelijk , de slabby 0.6 seconden sneller.blijft toch geweldig zo'n supermono. Zeker zo'n grotendeels zelf bouw.
Vraagje Willem, gisteren heb je op de gsxr viercilinder (volgens sommigen winkelbrommer) en de supermono gereden. Welke heeft jou voorkeur puur om mee te rijden?
Dus toch....Slabby <-> tankslapper
De standaard frames (alu voor het eerst in massa productie gebruikt) en de iele wieltjes in combi met de korte wielbasis kon een "interessant" rijgedrag opleveren bij het uitkomen een bocht. Vandaar de bijnaam
Voor zover ik weet komt die term van Slabside (vlakke zijkant) en slaat het niet op tankslappers, maar daar staan ze, niet zonder rede, wel om bekend ja.Ik dacht dat die term van de enorme vlakke stukken plastic kwam die erop zaten. Niet van het stuurgedrag..... maar er zijn er vast mensen die dat beter weten
Zit net foto’s te kijken , jij reed met nr 12?Ja mooi man, ik heb je nog een paar keer gezien op de baan!
Blijft een toffe fiets
Klopt.Voor zover ik weet komt die term van Slabside (vlakke zijkant) en slaat het niet op tankslappers, maar daar staan ze, niet zonder rede, wel om bekend ja.
Yes!Zit net foto’s te kijken , jij reed met nr 12?
Aha.. ik dacht dus al 30 jaar dat het op de tankslappers sloeg Maatje van me had een 85er 750, en mijn aangepaste GS1000 vond ik een stuk veiliger rijdenKlopt.
Is het oliekanaal in de cilinder en kop dicht gemaakt en vervangen door en uitwendige slang voor de nokas smering ?Weer even on topic.
Foto van de opengewerkte kop.
Bij de inlaat weg gefreesd en inlaat traject veranderd met spruitstuk.Bekijk bijlage 1584116
Zit standaard al uitwendig met een leiding. Maar met lange drijfstang past die niet meer en is vervangen door slang.Is het oliekanaal in de cilinder en kop dicht gemaakt en vervangen door en uitwendige slang voor de nokas smering ?