The Long Way Up, and Down. Reisverslag

Netjes hé! Maar het zijn grote koffers hoor. En ik moet er ook eerst op gaan zitten voordat ze dicht kunnen. Strijken is niet nodig, dat gaat vanzelf. Maar onderweg zullen we toch zo nu en dan moeten wassen. In de meeste hostels staan was- en droogmachines.

Als je met het vliegtuig gaat kan je meestal niet veel meer meenemen denk ik.

Ik zou maar eens uit gaan kijken naar een Goldwing als het zo erg is. Bevalt de nieuwe motor?
Ik plan gewoon niet al te lange vakanties met de motor, dan gaat het prima. ;)
Ja de nieuwe motor bevalt erg goed! Net onderhoudsbeurt gehad en rijdt als een zonnetje.
 
Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest, dus aan adressen van kroegen etc. kan ik je niet helpen. Wel ga ik je reis volgen. Het lijkt me te gek om deze reis samen met je zoon te gaan doen. Dit wordt de reis van zijn leven, dit gaat hij nooit vergeten.
Een fijne en veilige reis samen.

gr.
Aad
 
Een mooi verslag Kees. Goed te lezen dat alles voorspoedig gaat. Zo te zien heb je al wat fraaie foto's gemaakt, dus die houden we nog te goed :Y
 
Eindelijk een goede internetverbinding! Met een update vanuit Stockholm, waar we morgen weer vertrekken voor de ettappe naar Sundsval. Dat is maar 343km, waar we de hele dag over kunnen doen. [Zie het begin van dit topic voor het verslag en de foto's]
 
Laatst bewerkt:
Zie dit topic net pas maar na te hebben bijgelezen kan ik niet anders zeggen dat ik wel een beetje jaloers ben!! :)

Veel plezier en veilige kilometers toegewenst, ga dit zeker blijven volgen en wie weet ooit.........! :]
 
Hallo Kees en Alex

fantastische reis, mooi verslag tot zover, ik blijf jullie zeker volgen.
Heel veel plezier, geniet ervan ...........

groeten
Ben
 
Tof verhaal en leuke foto's! Hier kriebelt het ook hoor...

Die foto's van al die Zweedse vrouwen... Maakt Alex die? Doet-ie goed ;)
 
Hee Kees en Alex,

Wat een fantastische reis, samen met je zoon op pad.
Zit vol jaloezie het eerste deel van jullie verslag te lezen.

Nog heel veel plezier gewenst !!

Groeten van Eelke
 
Wow gaaf rit :)

Ga ik zeker volgend :)

Veilige km's toegekend en hou ons op de hoogte :) en goed bezig alex die fotos van de zweedse vrouwen ;)
 
Je schiet al aardig op Kees. Ik vraag me af wie er het meeste geniet, jij of Alex *O*

Mooi land Zweden, ik denk dat ik daar ook maar eens ga rondrijden :]
 
Na dit gelezen te hebben:

Dag 06 – donderdag 8 juli 2010 (Stockholm - Sundsvall)
Vandaag hebben een hele relaxte dag gehad. Slechts 352 gereden.
Heel veel keer gestopt. Ook omdat het erg warm was. Bij rijden is het allemaal geen probleem. Maar bij het stilstaan direct alles uit.
De onderstaande foto’s zijn van Alex. De mooie 2x tweebaanswegen veranderen al in tweebaanswegen in beide richtingen. Maar met zo weinig verkeer is dat geen probleem. En het is niet alleen maar rechtdoor, bochten zijn veeeel leuker.

Is dit misschien een goed idee:

http://www.martijnsmotorwebshop.nl/a-12236344/hyperkewl/hyperkewl-vest ;) 8-) :]
 
Na dit gelezen te hebben:
Dag 06 – donderdag 8 juli 2010 (Stockholm - Sundsvall)
Vandaag hebben een hele relaxte dag gehad. Slechts 352 gereden.
Heel veel keer gestopt. Ook omdat het erg warm was. Bij rijden is het allemaal geen probleem. Maar bij het stilstaan direct alles uit.
De onderstaande foto’s zijn van Alex. De mooie 2x tweebaanswegen veranderen al in tweebaanswegen in beide richtingen. Maar met zo weinig verkeer is dat geen probleem. En het is niet alleen maar rechtdoor, bochten zijn veeeel leuker.
Is dit misschien een goed idee:
http://www.martijnsmotorwebshop.nl/a-12236344/hyperkewl/hyperkewl-vest ;) 8-) :]
Lijkt me heerlijk met de huidige temperaturen .... maar op de motor ???? :N
Een nat vest op de motor lijkt me niet geweldig en de werking zal ook maar heel kort zijn, als het al werkt, door de snelle verdamping opeen rijdende motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan