Ik rijd nu al jaren Breda-Rotterdam vv. en niet altijd 100Ik denk, dat jij de apparaten bedoelt, die de hoogte van vrachtwagens controleren.
Greetzzz.
Oh sorry, ja die zijn volgens mij wel gewoon om de snelheid te controleren. Daar rijd ik in elk geval wel altijd 100
Voor een trajectcontrole heb je toch in elk geval meer dan 1 meetpunt nodig
is wel leuk.. kom je hard aanrijden, zie je ineens iedereen vlak voor dat viaduct op z'n rem staan
is wel leuk.. kom je hard aanrijden, zie je ineens iedereen vlak voor dat viaduct op z'n rem staan
Ik rijd nu al jaren Breda-Rotterdam vv. en niet altijd 100Ik denk, dat jij de apparaten bedoelt, die de hoogte van vrachtwagens controleren.
Greetzzz.
Het gaat hier om een systeem voor snelheidscontrole. De bedoeling was dat de kentekens automatisch gelezen konden worden. Zoals veel andere experimenten is ook dit experiment mislukt omdat het percentage foutief gelezen kentekens wel erg hoog was.
Men heeft niet de moeite genomen om de troep op ruimen, en veel mensen denken nog steeds dat het systeem echt werkt. Let maar eens op hoeveel mensen er het gas los laten of zelfs boven op hun rem gaan staan.
Op dit stuk van de A16 (Moerdijkbrug <> Ring Rotterdam) loop je op twee plaatsen het risico geflitst te worden. Een favoriete stek is hmp 30,1, dat is het viaduct net voor de Esso (ri. Moerdijk) en net na de Shell (ri. Rotterdam).
Een nieuwe stek is bij hmp 37,8, dat is bij de nieuwe fietsers/voetgangersbrug vlakbij de afslag 's-Gravendeel.
Meer info kun je vinden op www.flitsservice.nl
welke tijden rijden jullie dan
ik rij in een rode fiat scudo met aertgeerts er op
misschien een keertje zwaaien??
dan ben ik al een uur aan het werkheen vanaf rotterdam noord om 7.40 uur, dus rond 7.55 uur bij de moerdijk, terug veel te verschillend...
welke tijden rijden jullie dan
ik rij in een rode fiat scudo met aertgeerts er op
misschien een keertje zwaaien??
een entje verder zitten verkeerslichten daar hangt iets tussen