Transalp rijders gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie uitlaat ja, het enige nadeel van de leovincie vind ik, dat hij niet in dezelfde lijn als de achterzijkap staat. (valt dit niet aan te passen?)

voor de rest een keurig fietsje :9
 
Bedankt,

Ja het geluid wat eruit komt is mooi zwaar :) niet te hard of zo, alhoewel er wel omgekeken wordt als ik rijdt :+ was met de gpz wel anders

Ik heb wel de dB killer eruit, met klinkt ie ook al mooi :9

Ik zal deze week een video opname maken met een externe microfoon

De plaatsing van de uitlaat zou wel aan te passen zijn met event. een andere bocht, (laswerk) zou ik moeten laten doen, ik vind het wel best zo :)
 
het gaat erom dat jij er tevreden mee bent natuurlijk..... :+


zag ook nog iets van banden staan:
Waar ik zeer tevreden over ben = metzeler tourance --> duurzaam, all weather, allroad, leuk/stoer profiel :') ( voor een allroadband)

Ik rijdt veelal weg (woon/werk) en heel af en toe onverharde paden etc, en daar zijn ze prima geschikt voor. Alleen ze zijn vrij prijzig
 
Heej blinkybill,

Ik ben opzoek naar een mooi laser uitlaat, waar heb jij die vandaan? weet jij ergens verkooppunten? of iemand anders hier
 
http://www.siccamasales.nl/ --> B-keus lasers (meende iets van €200,- sport en €225,- voor de SL incl colllector.

De sport heb ik via admies (transalpclub) misschien heeft die nu ook nog wel iets liggen en de SL via siccamasales (ik zie er weinig verschil in met een A-keus, ja 1 heel licht krasje)

of gewoon via de motorzaak €300 sport en €350 SL -O-
 
Laatst bewerkt:
ok dankje, siccamasales had ik ook al gezien ja, kost de sport 259 euro. inclusief collector. denk dat ik die maar bestel.
 
ok dankje, siccamasales had ik ook al gezien ja, kost de sport 259 euro. inclusief collector. denk dat ik die maar bestel.

zou dan nog wel even informeren dat het bevestigingsmateriaal (klemmen, beugels etc) er ook bij zit....want dat kost ook nogal wat.
 
http://www.siccamasales.nl/ --> B-keus lasers (meende iets van €200,- sport en €225,- voor de SL incl colllector.

De sport heb ik via admies (transalpclub) misschien heeft die nu ook nog wel iets liggen en de SL via siccamasales (ik zie er weinig verschil in met een A-keus, ja 1 heel licht krasje)

of gewoon via de motorzaak €300 sport en €350 SL -O-

Ad Mies, aardige vent! Heb ik een 'nieuwe' achtervelg opgehaald. Heeft ie keurig opgelapt. Moet em alleen nog even vervangen..
 
Zou een andere uitlaat veel uitmaken kwa pk's, oppakken enz. in vergelijk met een originele, zit er zelf nml ook aan te denken om er een nieuwe uitlaatje aan te schaffen.
 
Ik heb nog even gemaild voor de zekerheid of er inderdaad alle bevestiginsmaterialen bij geleverd zijn. nu nog even afwachten
 
Hallo vrienden, hier ook een Transalp rijder. Sinds een week overigens pas, en nog wel uit Duitsland ook.

full
 
Laatst bewerkt:
Zou een andere uitlaat veel uitmaken kwa pk's, oppakken enz. in vergelijk met een originele, zit er zelf nml ook aan te denken om er een nieuwe uitlaatje aan te schaffen.

In tegenstelling wat de uitlaat fabrikanten beweren is het vermogen meestal lager, laatst werd dat getest op een bmw in een of ander motorblad, weet niet meer welke. Er was geen uitlaat bij die beter of gelijk presteerde dan het origineel.

De originele uitlaat presteerd altijd nog het beste, of je moet daarbij met k&n filters en andere sproeiers gaan klooien.



Hallo vrienden, hier ook een Transalp rijder. Sinds een week overigens pas, en nog wel uit Duitsland ook.

[afbeelding]

Mooie fiets, zelf geimporteerd?
 
nice, nieuwe model ook nog. Rijd ie goed??

Hi Superlativ,

Dit is een heel fijn fietsje. :] Na eerst wat angstige momenten te hebben overleefd met de KLE500 kawa, en dan voornamelijk qua remmen, heb ik me nog niet eerder zo veilig en ontspannen gevoeld op een motor.

ABS is toch wel prettig. Lekker soepel vermogen ook. Rustig zo rond de 4000 rpm rijdend op de land-strassen hier in Duitsland.

Goed een V-STROM mag dan meer PK hebben, maar so what... Ook wordt deze motor een beetje afgeserveerd op de achtervering. Maar als je hem op SOFT zet, is het prettig comfortabel.

Het enige wat ik vervelend vind zijn de wervelingen die het ruitje veroorzaakt.
Voor de rest....Echt een aanrader.
 
In tegenstelling wat de uitlaat fabrikanten beweren is het vermogen meestal lager, laatst werd dat getest op een bmw in een of ander motorblad, weet niet meer welke. Er was geen uitlaat bij die beter of gelijk presteerde dan het origineel.

De originele uitlaat presteerd altijd nog het beste, of je moet daarbij met k&n filters en andere sproeiers gaan klooien.
Hmmm, mayby toch maar eerst met me originele blijven rijden.
 
Sport, ik gon toch maar foar it meeste geloed :9~ !! :] . moarn wurd er op stjoert dus tink tiisdje ofsa dot ik ehm ha.

Toevallig ridest juster oer qautrebras, onnet? Mar it valt reuze mei de lazer sport fanof in ofstandsje. (ik mat op't heden my de bus |( rybewijs kwiet --> undercover motoragent achter mij oan)

Tink dat mient der aanst ek mar wer ûnder giet......allinne it dreunt sa troch yn de helm
 
Laatst bewerkt:
ja dat klopt kwam van wurk oa. om oer of eehm half 11 ofsa wie it tink ik. oei dos net sa mooi.... 50 te hurd? wer dot? hopelijk hast it gauw wer!

Ja net iens sa bot extreem luid geluid. maar wol mooi :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan