Transalp rijders gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

[afbeelding]

316646397.jpg


Dit is dan nu mijn motor hij is weer af *O* :]
 
sjucht er wer kreas ut, it 50 te snel verhaal stiit yn de vraag en aanbod van de transalpclub...

ha it inmiddels wer werom en inmiddels ek in auto kocht, dus de transalp giet de verkeap yn....hat even hielendal hawn meit motorriden :r kut wouten
 
....nog een Transalper....hoi...

Gekozen voor de Transalp wegens z'n betrouwbaarheid..

Vertrek de 20e juli en hoop dat de betrouwbaarheid dusdanig is dat ie me via de Kroatische kust, door Bosnie (Mostar, Sarajevo) via Albanie, Macedonie en Bulgarije veilig en heelhuids naar Turkije brengt... InchaAllah :)

Plan is om daar via de Zwarte zeekust naar het Oosten te kachelen...

Wilde eigenlijk naar Iran, maar wegens gebrek aan voldoende bankgarantie (Carnet de Passage) dit maar als alternatief gekozen.

Foto is van vorig jaar ergens in de buurt van Andorra..


Iedereen :] safe and enjoy *O*

MZZL, Xander
full
 
misschien dat ik weer wat leven in dit transalp toppic kan blazen, hallo mensen, ik ben de nieuwe bezitter van deze trans, bevalt mij zeer goed en niet alleen voor woon/werk maar tevens om te toeren, heb voorheen een vfr gehad maar deze stuurt veel en veel beter, oké qua pk`s ga ik er flink op achteruit maar het gaat toch om de zit houding.
full
 
Staat hier een ex-politie transalp uit 1996...totaal gare bak om te zien (nee echt...) maar rijd prima!

Je kunt zo'n ding nog akelig hard te hoek om helpen als t moet en lange ritten zijn mijnsinziens prima te doen hoor!

Deze wordt waarschijnlijk binnenkort weer mooi gemaakt:

zijdeglans zwart frame, achterbrug, wielen
olijfgroene kappen, tank, spatborden
zwarte bellypan voorzien van steenslagbeschermer

duosteune, onnodige brackets, middenbok e.d. verwijderd

Crosstuur
 
Je kunt zo'n ding nog akelig hard te hoek om helpen als t moet en lange ritten zijn mijnsinziens prima te doen hoor!
Ik reed laatst komende van mij werk in een rare S bocht mijn stepje aan de grond ;)
Was me met mijn GPZ nog nooit gelukt O-)

Naar mijn idee is de grondspeling toch wel hoog.

Wat is jullie ervaring hiermee?
 
TA rijdt idd wel heel makkelijk en je kan er schuiner mee dan je denkt!
Wat voor bandjes heb je eronder zitten?
 
Die ziet er netjes uit!!
Welkom!
dank je, maar deze heeft ook nog geen 5d km gereden, dus ondanks de bj. is deze nog nieuw, begrijp eigenlijk niet waarom de transalp zo onder gewardeerd worden, ik vind het een heerlijke fiets, heb toch voldoende andere fietsen gehad maar ik voel me hier echt zeker op, je moet één zijn met de motor en dat had ik niet met de andere fietsen.
Zoek er trouwens nog wel een middenbok voor en evt. een andere spotieve uitlaat, misschien dat een van de trans bezitters deze in de aanbieding hebben?
 
Dat zijn idd niet veel km's!
Kun je iig een hele tijd vooruit.
Vind 'm zelf ook heerlijk rijden, je voelt je er meteen op thuis. Ook met duo gaat het prima.
 
idd, vrouwlief ging voorheen zelden mee omdat de andere fietsen slecht zaten maar is nu een stuk gemotiveerder, wil haar zover krijgen dat ze ook gaat lessen maar als het er ooit van komt? :?
 
mooiste wat er eigenlijk is, samen met de vrouw toeren en de wijde wereld in, maar ja je kan ze niet dwingen en als ze niet willen dan moeten we het maar accepteren. :(
 
Mooie fiets :] ik heb dezelfde in het zwart (eigenlijk grijs)

Als ik het goed zie met een verhoogde ruit, is wel zo prettig

Veel plezier ermee :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan