trillen op stuur bij +/-80 km tot 100 km

subbase

MF'er
21 jan 2003
68
0
dongen
bij mij motor een gsxr 600 bj 97 is het volgende aan de hand bij ongeveer 80 km per uur begint het stuur te trillen als ik dit los laat tot ongeveer 100 km en dan is het over de dealer zegt dat dit komt door onbalans in de voor wiel veroorzaakt door de band kan dit kloppen of is dit onzin hij zegt dat hij er niks aan kan doen heeft iemand hier ook revaring mee laat het ff weten bedankt groeten subbase
 
Ik kan in dit topic geen andere berichten aanhalen merk ik. Maar Zot schreef "Welke motor heeft dat niet?"
Ik heb al een aantal motoren gehad, en slechts eentje had er last van, mijn Kawa Z900. Deze stonden erom bekend. Zonder stuurdemper was er slecht mee te rijden. De tijd dat hij het heel erg deed werd het veroorzaakt door het slijtagepatroon van de voorband.
De geometrie van een model doet ook veel.
Ik dacht vroeger dat alle motoren wel zouden trillen op langsgroeven. Totdat ik op een BMW R75/5 reed. Die had helemaal nergens last van. De R90/6 die ik daarvoor had juist veel.
Kleine verschillen aan de motor kunnen een groot verschil maken in rijeigenschappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan