Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb me denk ik vergist. Het was denk ik rond 13.00 / 13.30. ik zag namelijk ook een felgekleurde (rode) rugzak..Ik rijd rondom Nijmegen met een witte Trident. Ben alleen vanmorgen niet de weg op geweest!
Heb er zelf nog geen in het wild gespot behalve twee vlak buiten de Triumph dealer in Eibergen. Ik draag meestal een zwarte jas, zwarte helm, motorjeans en een felgekleurde rugzak.
Vandaag het folie er weer af moeten halen helaas.. Omdat het niet om het glas heen geplakt kan worden heeft de folie blijkbaar toch te weinig 'grip'. Elke keer dat de motor even in de zon had gestaan kwam het folie aan de zijkant omhoog. Het is prima te herstellen, maar ik heb er geen zin in dat elke avond te moeten doen.Vandaag een beginnetje gemaakt met het tinten van de knipperlichten. Viel best tegen omdat het glas van de knipperlichten niet verwijderd kan worden.(Je kan dus niet net zoals bij koplampen/achterlichten de folie wat ruimer afsnijden en om het glas heen vouwen.) Daarnaast ligt het glas ook nog eens wat betreft diepte gelijk met de behuizing. De folie moet daarom dus precies op de rand worden afgesneden. Na een uurtje knutselen is 1 van de 4 nu klaar. Het verschil is duidelijk zichtbaar en het is precies wat ik voor ogen had. Gek genoeg zie ik wanneer de knipperlichten branden geen verschil in lichtopbrengst. Daar ben ik blij mee overigens!
Netjes hoor Dennis, zit er goed op en smoelt goed!Vandaag het folie er weer af moeten halen helaas.. Omdat het niet om het glas heen geplakt kan worden heeft de folie blijkbaar toch te weinig 'grip'. Elke keer dat de motor even in de zon had gestaan kwam het folie aan de zijkant omhoog. Het is prima te herstellen, maar ik heb er geen zin in dat elke avond te moeten doen.
Daarom vandaag toch maar tintspray gebruikt om de knipperlichten te tinten. Wilde dit in eerste instantie niet omdat ik de ervaring van jaren terug heb dat de lampen dan erg dof worden. Ondertussen zijn er andere merken op de markt welke blijkbaar wel gewoon de glans in het glas houden.
Heb een iets lichtere tint genomen dan met de folie, eigenlijk precies wat er nodig is om het chroom in de lampen niet meer te laten glimmen. Ik vind 't perfect zo!
(De Trident moet nodig weer gewassen worden..ik weet het.. )
Achteruit lopen op de motor en tikje tegen een paaltje. ItkennetHoe was t afgebroken en wat precies ? Hij ziet er goed uit verder . En schitterende kleur ,
Prachtig! Maar eeeh..ik mis je 1st edition badge nog!Eindelijk zijn alle opties afgemonteerd. De kentekenplaat had een afgebroken lipje maar dan moet de gehele bevestiging vervangen worden.
ik dacht dat de zijkant staal was maar is hard plastic en een geheel Maar voor €65 weer klaar.
7500 maar ben weggeweest met mn nieuwe camper. Helaas staat op het kenteken bewijs geen trekgewicht. Dus motor kon niet mee.Niet al te dure les voor 65 eu gelukkig! Hoeveel km heb je inmiddels ?
Volgens mij is dat alleen maar op papierPrachtig! Maar eeeh..ik mis je 1st edition badge nog!
Bedoel je dat die hele 'arm' die aan de achterbrug vastzit vervangen is? Dan valt me die prijs idd erg mee!
Heerlijk zeg! Dat is balen, is er nog wel iets te regelen dat er toch trekgewicht op het kentekenbewijs komt te staan?7500 maar ben weggeweest met mn nieuwe camper. Helaas staat op het kenteken bewijs geen trekgewicht. Dus motor kon niet mee.
Hoi C660@No-geranium Welke tanktas heb jij op je trident zitten? Ben ook op zoek naar zoiets en jouwe ziet er mooi compact uit.
Bij mij nog geen beschadiging na7500 km misschien je handschoen? Of strak vasthouden?Het valt me op dat mijn handvatten al beginnen te slijten. Ik heb geprobeerd het op de foto te krijgen(Na inzoomen is het goed zichtbaar). Is dit normale slijtage na 4500km?Links is het erger dan rechts.
Ik heb de handvatverwarming gebruikt zoals de dealer heeft aangeraden. Eventueel kort op hoogste stand en zodra ze warm zijn een tandje lager.
Hai Dennis ik was net toch even bij de dealer meteen even gevraagd voor je i.v.m. de slijtage van je handvaten! Het is een combinatie van de handvatverwarming die zachter wordt door het verwarmen in combinatie met handschoenen en de druk die je als bestuurder uitvoert op het handvat (de mate van hoe hard je het vasthoud) meteen even gevraagd of als ze versleten zijn er losse nieuwe handvaten op kunnen, het antwoord was nee, want ze zitten gelijmd! Volgens mijn dealer is het normale slijtage wat uiteraard verschilt per berijder.Het valt me op dat mijn handvatten al beginnen te slijten. Ik heb geprobeerd het op de foto te krijgen(Na inzoomen is het goed zichtbaar). Is dit normale slijtage na 4500km?Links is het erger dan rechts.
Ik heb de handvatverwarming gebruikt zoals de dealer heeft aangeraden. Eventueel kort op hoogste stand en zodra ze warm zijn een tandje lager.
Wauwh..wat attent dat je het even gevraagd hebt! Bedankt!Hai Dennis ik was net toch even bij de dealer meteen even gevraagd voor je i.v.m. de slijtage van je handvaten! Het is een combinatie van de handvatverwarming die zachter wordt door het verwarmen in combinatie met handschoenen en de druk die je als bestuurder uitvoert op het handvat (de mate van hoe hard je het vasthoud) meteen even gevraagd of als ze versleten zijn er losse nieuwe handvaten op kunnen, het antwoord was nee, want ze zitten gelijmd! Volgens mijn dealer is het normale slijtage wat uiteraard verschilt per berijder.
Weet je zeker dat dit slijtage is. Maw was dit in het begin nog niet ? Misschien is het een beetje het materiaal wat er zo uitziet. De mijne heeft ook 4500km gedraaid en zie niks geks wat op slijtage lijkt. Hooguit dat het materiaal wat open structuur heeft.Het valt me op dat mijn handvatten al beginnen te slijten. Ik heb geprobeerd het op de foto te krijgen(Na inzoomen is het goed zichtbaar). Is dit normale slijtage na 4500km?Links is het erger dan rechts.
Ik heb de handvatverwarming gebruikt zoals de dealer heeft aangeraden. Eventueel kort op hoogste stand en zodra ze warm zijn een tandje lager.