Ka-wa-zaak-i
MF'er
En kan er op elke motor lachgasinjectie gebouwd worden?
yup... wordt gewoon in je inlaat gespoten
benzine wordt dan niet gebruikt om je fiets te laten lopen, maar om te koelen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En kan er op elke motor lachgasinjectie gebouwd worden?
Martin wat heb jij gedaan aan je R1?en bij wie? Ben van plan mijn 1 ook te laten tunen
Volgens mij moet Mar1tin nog weer nieuwe grafiekjes posten hier.
Martin wat heb jij gedaan aan je R1?en bij wie? Ben van plan mijn 1 ook te laten tunen
Ik heb het eens voor mijn ZX9R opgevraagd bij Mile Pajic....zou ongeveer 1900 Pleuro's gaan kosten...dan ga je van 143pk naar zo'n 165pk...
Zal voor een R1 tochy ook ergens rond dat bedrag liggen....
Martin wat heb jij gedaan aan je R1?en bij wie? Ben van plan mijn 1 ook te laten tunen
Op zondag 25 mei 2003 22:54 schreef EdwinO het volgende:
Leuk al die top-pk's, maar ik vind die koppel toename van Mar1tin in het laag- en middengebied toch een stuk interessanter. Ik denk dat je daar meer plezier aan beleeft op de weg bij het uitaccelereren na een bocht.
Op zondag 25 mei 2003 23:09 schreef Mar1tin het volgende:
Toch lekker 121 Nm
Relaxt zegt ie dan...Op zondag 25 mei 2003 23:09 schreef Mar1tin het volgende:Laat maar, dit rijdt wél zo relaxt
Martin heeft het over achterwiel pk's, 161,9 bhp achterwiel zal een dikke 180 krukas pk's zijn !
Jij praat over krukas pk's Titoturbo en da's toch een berg verschil! Tenminste, een standaard ZX-9 zal ongeveer 143 krukas pk's leveren...
Relaxt zegt ie dan...
Blade, vergeet niet dat dit een allrun is, deze piekwaarden mogen niet als vermogensreferentie aangezien worden, vanwege de "aanzet" op de rol tijdens/na het schakelen
Op zondag 25 mei 2003 21:12 schreef Mar1tin het volgende:Hmm,Akra (voorheen Arrow) full-race met dynokit om te beginnen , maar aangezien alles went en er een "xtra'tje" kwam dit jaar ook m'n blokkie maar naar RoelofsRace-Service gebracht om e.e.a. te vervangen c.q. aan te passen
Dus JE-zuigers erin (13,8:1 ), kop een beetje aangepast (niet echt geflowd op de bank dus) en nokkenassen anders getimed + diversen geoptimaliseerd (o.a. krukas balanceren ensow!
Ook alle lagerwerk etc is vernieuwd en rest gecontroleerd/vervangen.
Blok had 48000 voor de kiezen gehad maar enigste wat echt versleten was was één schakelvork
Eindresultaat is na afstellen ook ongeveer wat ik (en Jan dus) ervan verwacht hadden
Rijdt wél anders dan een std. R1-tje ja
Kost wat, maar dan heb je ook wat, onbescheiden vraag: Wat heeft dat je gekost Martin?
Ik reageerde op waarde van 143 pk van de ZX-9 en niet op de meting van Martin.
Op maandag 26 mei 2003 22:41 schreef JazzyR1 het volgende:
Op zondag 25 mei 2003 21:12 schreef Mar1tin het volgende:Blabla verhaal
Kost wat, maar dan heb je ook wat, onbescheiden vraag: Wat heeft dat je gekost Martin?
Hmm, mag je best weten, maar moet je me ff meelen, jouw meel is onzichtbaar!
Hier posten is me te link, stel je voor dat mijn vriendin meeleest
Had van jou ook eigenlijk niet anders verwacht