Uit de krant: we verpesten de zomerrust

haha, alsof die mensen kunnen zien of jij een jong jochie bent terwijl je je pak aan hebt en helm op.

zijn gewoon vooroordelen/verzinsels in hun hoofd.

Als vrouw pik je die er zo uit hoor, vooral als ze op een SS in strak leer rijden
O-)
 
Het toverwoord: v e r d r a a g z a a m h e i d

(en natuurlijk normaal rijgedrag!)
 
weg afsluiten ????wat een klootzak hoop dat die idioot een keer een flink pak slag krijgt.
wil ik zelf nog wel even doen (wat een lul)
Ik zeg wel dat ik het heb bedacht, kom maar hoor. :z
Allemaal bla bla...
totdat je ze weer nodig hebt.
" Wanneer gaan ze eens een keer opnieuw asfalteren......"

Bij een dijkje hier in de buurt asfalteren ze gewoon niet opnieuw, dan gaan de mensen vanzelf langzamer rijden ivm hobbels en kuilen. :P
 
ach ze zoeken t maar uit ik ga me geen zorgen maken over die oudjes en jankerts

doen ze hun ramen maar dicht.

ik wens ze veel succes nog in Nederland met al die vliegtuigen en snelwegen overal.
 
Het moet afgelopen zijn met dat dijkgezeik!
Tijd voor actie !!!
Komende megameeting met z'n allen over de Lekdijk,
bij voorkeur het voor ons afgesloten deel })
 
Mensen kunnen steeds minder van elkaar verdragen.
Dat ondanks het feit dat we steeds meer mogelijkheden hebben onze vrije tijd door te brengen met allerlei leuke bezigheden, in plaats van je kapot te vervelen wegens gebrek aan geld, mogelijkheden, etc.

Volgens mij komt dat o.a. doordat we hier met zijn veel te velen op een klein postzegeltje bij elkaar zitten.
Een stukje afgunst zal er ook wel bij komen; het is tenslotte niet leuk anderen lekker op een motor te zien rijden, terwijl je zelf daartoe geen mogelijkheden hebt.

En de stank?
Ik las hier opmerkingen over barbeques.....
Dat meurt pas echt!
Net als die leuke vuurkorven, waar je lekker fikkie mee kan stoken in de tuin, op een mooie zomeravond, zodat zij die benedenwinds zitten maar naar binnen moeten, met ramen en deuren dicht, omdat je anders ook binnen in de stinkwalm zit.

Een beetje rekening houden met een ander is denk ik een sleutelwword in dezen.
Niet als een mongool met hoge snelheid over zo'n dijkje racen en niet de open pijpen op je motor schroeven zou al heel wat gezeik schelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan