Uit de krant: we verpesten de zomerrust

als je wilt racen met je motor doe je dat maar op het circuit. vrij rijden dagje op zandvoort ofzo..

mjah, tussen die circuitdagen door, moet je toch je "skills" op pijl houden. en dat moet dan op zondagochtend op de dijken ge-oefend worden ;)

@ strifer. de zondagochtend is de KD training voor degenen die op zaterdag moeten werken :)

zet gewoon borden bij die dijken met tijdzones er op. smorgens alleen de motorrijders, smiddags het overige verkeer, heb je ook geen last van elkaar :)
 
als je wilt racen met je motor doe je dat maar op het circuit. vrij rijden dagje op zandvoort ofzo..

mjah, tussen die circuitdagen door, moet je toch je "skills" op pijl houden. en dat moet dan op zondagochtend op de dijken ge-oefend worden ;)

@ strifer. de zondagochtend is de KD training voor degenen die op zaterdag moeten werken :)

zet gewoon borden bij die dijken met tijdzones er op. smorgens alleen de motorrijders, smiddags het overige verkeer, heb je ook geen last van elkaar :)


beter in de middag de motorrijders, dan plakken je banden beter op het asfalt als het warm is *D
 
Laatst bewerkt:
ach dan achtervolgen we je toch een keer hahaha

gaan we ff kieken welk kenteken je hebt op den motor en dan adres opvragen en dan s'nachts al posten om de hoek en dan stiekum volgen tot je op den dijk bent :+

[notetomyself] kenteken afplakken op MM :P
 
Jij kan ook wel bij het verpest het motorijden partij :}
Pffff bescherm ze ook nog eventjes zeg.
Ja en zelfs als ik met mn gekeurde vrachtwagen rijd wapperen ze nog met de handjes en maar zeiken oh dat ding maakt te veel herrie...
Dit is dus niet alleen een probleem met motoren hoor..
Als ik 30 rij denken mensen dat ik 80 rij en zie je die handjes weer gaan.

Vrachtwagens...
 
das waar... maar dan doe ik het niet zelf!!! is een afwijking van de motor... kan ik niks aan doen... O-) ;)


ah dan is het goed

als het een technische (goede) afwijking is dan kun je er niks aan doen

het is u bij deze vergeven :}



EDIT: maar vanwaar geen motorstek profieltje???

u wenst anoniem te blijven???
 
Laatst bewerkt:
dat mensen altijd klagen over motorrijders vind ik zo vreemd.

in de zomer komen alle wannabe boogerds weer tevoorschijn die fietspad, stoep en weg opeisen met hun kutfiets.
duwen mensen aan de kant, schreeuwen, lappen alle regels aan hun laars en rijden op de weg alsof ze een tour rijden.

maar daar hoor je relatief weinig over, misschien omdat het volksport nummer 2 is in nederland :?
 
dat mensen altijd klagen over motorrijders vind ik zo vreemd.

in de zomer komen alle wannabe boogerds weer tevoorschijn die fietspad, stoep en weg opeisen met hun kutfiets.
duwen mensen aan de kant, schreeuwen, lappen alle regels aan hun laars en rijden op de weg alsof ze een tour rijden.

maar daar hoor je relatief weinig over, misschien omdat het volksport nummer 2 is in nederland :?

Die hebben geen open pijpen :P
 
ah dan is het goed

als het een technische (goede) afwijking is dan kun je er niks aan doen

het is u bij deze vergeven :}



EDIT: maar vanwaar geen motorstek profieltje???

u wenst anoniem te blijven??
?

welnee.. dan moet ik ook niet met toertjes ed meegaan... :] nooit aan gedacht om die aan te maken eigenlijk... :$



maarreh.... hij staat er he ondertussen... _O-
 
Laatst bewerkt:
mmm, dijkjes...

Opnieuw asvalteren, hekjes langs de kant weg, éénrichtingsverkeer van maken en verbieden voor alles behalve motoren :)
 
Ik kan opa best begrijpen hoor..

drie van de vier seizoenen is het in onze straat behoorlijk rustig, maar eens de eerste zonnestralen er door komen is het hek van de dam, dan heb je 's zondags geen 10 minuten aaneensluitend rust meer..

Wij wonen op ongeveer 50 meter van een kruispunt, dus dat is keihard remmen, daarna nodeloos wat aan de gas zitten draaien tot 6-7000 rpm (vrijloop te laag soms?), en dan 3x tot 11000 toeren, op het rechte eind.. en dat zo'n ganse dag door..

Van een kudde choppers heb je weinig last, die ploffen maar wat uit voor de bocht, maar wanneer een groepje viercylinders met afgezaagde uitlaten voor de deur passeert ..

Dan zie ik m'n bezoek ook altijd wat naar mezelf kijken (als in: rijd jij ook niet met zo'n lawaaiding?), en dan ben ik eigenlijk altijd een beetje beschaamd in mijn mede-motorrijders.

Een verbod op ergens rijden moet er niet komen, maar op z'n minst moet er iets aan de decibels gedaan worden..
 
Laatst bewerkt:
Pff motorrijders... het zal wat. Weet je wát pas irritant is? Een groep bejaarden die voorbijgefietst komt. Om de één of andere reden moet de voorste altijd met de achterste kwekken en hebben ze allemaal (ook zo'n hekel aan generaliseren? :+ ) állemaal hun gehoorapparaat uit staan. Dat komt dus luid rebbelend voorbij, en fietsen met een tempo van lik-me-vestje waardoor je er veel langer last van hebt dan van die motoren.
 
Overal staan borden waarop de weggebruikers vriendelijk doch dringend wordt verzocht de snelheid te beperken. Volgens Vos houden motorclubs zich daar over het algemeen goed aan. „Het ligt wat anders met die jonge jochies op snelle motoren. Die gieren door de bochten en maken een behoorlijke herrie.’’

Dat dus.
 
Ik wil even inhaken op die "jonge jochies". Ben zelf ook nog maar 22 jaar.

Rijdt sinds 3 week een echte supersport (hiervoor FZR600R) maar ben niet het type dat constant aan het gas hangt. Ja ook ik heb er een open "herrie"pijp eronder.

Maar ik mag ook graag wat van de omgeving zien wanneer ik elders rijdt (woon zelf in Drenthe tegen de Duitse grens aan) dus zoveel dijkjes zie ik niet daags ;) Maar ik probeer in dorpjes waar je dicht langs de huizen rijdt e/o op dijkjes altijd rustig aan te doen. (vaak ook veel rommel (steentjes, zand) op straat).

Tuurlijk zijn er mensen die het mooi vinden, maar vaak ook niet. Beetje wederzijds respect tonen zeg ik dan maar.... :Y (soms heb je er ook zeikerds bij, maar goed die houdt je altijd! B|
 
haha, alsof die mensen kunnen zien of jij een jong jochie bent terwijl je je pak aan hebt en helm op.

zijn gewoon vooroordelen/verzinsels in hun hoofd.
 
Ik ga niet liegen... Met mijn open Bos Superbikes demper verpest ik idd de zomer rust :+

Maar welke debiel gaat nou rusten met dit weer ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan