Van voren snelheid gelaserd .

.... Maar twee agenten hebben me ditzelfde verhaal toen gemeld. Je rijd de fuik in, als het ware. Word op dat moment gelaserd en van de weg gehaald. Als dat niet lukt. Dan is het geluk voor jou. Ik neem maar even aan dat het zo zou moeten gaan. ...

En de derde agent hier verteld het net even anders ;)

De wet is vast en een agent kan zelf beslissen. (nog wel, wacht maar tot we die ook geautomatiseerd krijgen :+)

De gemiddelde agent beslist vaak voor de staande houding waar voor geschreven gaat worden.
Goede kans dat in jou geval er gekozen is voor alleen schrijven bij staande houding, waar ook de voorkeur naar uitgaat. Je had dus geluk en jou overtreding was niet overdreven genoeg om er alsnog werk van te maken/achteraan te gaan.
 
TS is ook 2 minuten na aanmaken van topic niet meer op MF geweest en heeft dus nog helemaal niets gelezen. What a surprise when he comes back.
 
Plus aardige agenten, die op dat moment geen zin hadden om een bon uit te schrijven. Het kan ook te maken hebben met hoe je jezelf opstelt. Sorry zeggen. Schuld bewust zijn. Meaculpa. Leuk praatje maken. Geen boete krijgen. Weer verder rijden, alsof er niks gebeurd is. Ik weet het niet. Maargoed. Dit was de uitleg toen der tijd. Groet.

HHHhhmm... ik zal er eens op letten of dat idd zo werkt..... O-)
 
Hallo. Reed laatst op de weg Dronten naar Elburg. Met mijn agustaF4 haal een busje in zie op 500/600 meter 3 witte auto's staan vertrouw het van 180 terug naar 80 . De agent was bezig auto's aan het laseren die mij tegemoet Kwamen. Toen ik dichtbij was draaide hij zich om . Nu weet ik niet wat zijn bedoeling was. Kijk hij en denkt hij geluksvogel . Of met de bedoeling moet alleen je kenteken nog hebben. Ik kon niet zien of hij de laser op mij gericht had bij veel te hoge snelheid had daarvoor was ik te ver weg. Mag dat op grote afstand snelheid meten van voren en daarna het kenteken . Dan wordt dat knippen en plakken . Mag dat Ik weet zeker hij heeft in de verte gehoord met het inhalen van het busje . Trek meestal door na 10000 toeren . Ben bang dat binnenkort een brief in de bus valt. Afwachten maar. Ze kunnen tegenwoordig je snelheid meten op 1000 meter afstand. Groetjes Gerrit 🥵 🏍
Het zal die agent aan z’n reet roesten dat jij op een f4 rijd, het enige dat telt is het gele plaatje achterop. Wat hij gedacht kan hebben is “vette pech Sjakie“ dat word minstens éénmiljoenmiljard euro boete en een EMG en een onvoorwaardelijk rijontzegging van een half jaar waarna je je rijbewijs opnieuw moet gaan halen. Terwijl als je niet zo chickenshit was geweest en wheelieënd voorbij had gereden, wat trouwens onmogelijk is op een f4 want dan flikkert het voorwiel eruit en vouwt je achterbrug dubbel, dan hadden ze staan applaudisseren.
En als je altijd zo schrijft, op dat niveau, dan vooral een bezwaarschrift schrijven. Ze lachen zichzelf een breuk en een bochel waarna je een uitnodiging van de rechter krijgt want dan zal hij je ook willen spreken, of je net zo krom lult als je “skreift” en als dat zo is dan gaat dat stukje Italiaanse ellende in de schredder en word je onder luid gelach door de deur naar buiten geduwd.

dat je even een beeld hebt van wat er gaat gebeuren.
 
TS is ook 2 minuten na aanmaken van topic niet meer op MF geweest en heeft dus nog helemaal niets gelezen. What a surprise when he comes back.

Ik denk dat ze hem inmiddels hebben gevonden en dat hij na het super snelrecht een levenslange gevangenisstraf in volledige beperkingen uitzit.
 
Ik denk dat ze hem inmiddels hebben gevonden en dat hij na het super snelrecht een levenslange gevangenisstraf in volledige beperkingen uitzit.

En iedere dag 3 uur verplichte rechtsbijstand, verzorgd door ene P.R.de Vries !! Dat zal m leren !!




Hell...dan zou zelfs ik me voortaan aan de snelheid houden !!


Conventie van Geneve zal r wel een stokje voor steken trouwens.




Beetje flauwekul om iemand op zijn Nederlands af te rekenen

Hoezo, hij post hier net zo gratis als jij en ik ?
 
Dit is een forum en in dit gedeelte van het forum mag ik net als @TS deed mij ongehinderd door feiten mijn mening uitkotsen. En al helemaal over een rookie die als een lapswans een draak van een eerste post neerzet. Een post alsof een agent jaloers zou moeten zijn op een motorfietsje?
Wanneer je met zulke domme arrogantie iets wil schrijven zorg dan tenminste dat het leesbaar is en niet van dat ondefinieerbare gemompel.
En een spatie voor een punt? Echt waar? Zielig gewoon.
 
Waarom een bezwaarschrift schrijven als je zelf weet dat je een prent krijgt voor minder dan je daadwerkelijk reedt ?

Waarom wel een bezwaarschrift schrijven maar niet doorzetten als je uitgenodigd word ?

Waarom niet naar de politierechter ? Het kan je 119 euro schelen, maar veeeel belangrijker.... ohnee.... het was helemaal geen onterechte bekeuring |(


Die 'naaiert' heeft dat huiswerk gewoon in de baas zijn tijd gedaan, en die tijd hebben jij en ik betaald van onze belastingen.
Ook alle andere 'zand-in-de-molen' redeneringen kunnen overboord, de molen word gewoon groter gemaakt, van jouw en mijn belastingcenten.
Het enige positieve affect is dat er een paar mensen extra aangenomen moeten worden, scheelt weer werkelozen maar verder heeft het 0 nut.
De enige die het tijd kost....ben je zelf *D

Tijdstip en locatie van het GPS log kwamen niet overeen met die op het CJIB schrijven.
Het GPS log wilde ik niet meteen gebruiken als bewijsmateriaal, kon ook andersom in mijn nadeel werken :+

Dus besloten om eerst meer info op te vragen.
En tot mijn verbazing had ik in een rood voertuig op meer dan 2 wielen gereden.
Het bezwaar daar dan ook op gebaseerd.

Was niet genoeg.

Dus eieren voor mijn geld gekozen, betalen deed wel minder pijn vanwege het extra werk dat men er aan gehad heeft.
 
Hallo. Reed laatst op de weg Dronten naar Elburg. Met mijn agustaF4 haal een busje in zie op 500/600 meter 3 witte auto's staan vertrouw het van 180 terug naar 80 . De agent was bezig auto's aan het laseren die mij tegemoet Kwamen. Toen ik dichtbij was draaide hij zich om . Nu weet ik niet wat zijn bedoeling was. Kijk hij en denkt hij geluksvogel . Of met de bedoeling moet alleen je kenteken nog hebben. Ik kon niet zien of hij de laser op mij gericht had bij veel te hoge snelheid had daarvoor was ik te ver weg. Mag dat op grote afstand snelheid meten van voren en daarna het kenteken . Dan wordt dat knippen en plakken . Mag dat Ik weet zeker hij heeft in de verte gehoord met het inhalen van het busje . Trek meestal door na 10000 toeren . Ben bang dat binnenkort een brief in de bus valt. Afwachten maar. Ze kunnen tegenwoordig je snelheid meten op 1000 meter afstand. Groetjes Gerrit 🥵 🏍

Met een beetje geluk is je snelheid gemeten, want dat mag van voren (en je hoeft niet staande gehouden te worden) zeker niet als hij vermeld dat jij als een malloot reed en dat het daardoor niet mogelijk was.

Als je nog meer geluk hebt, wordt je ook nog bekeurd voor het inhalen van de auto (als er een doorgetrokken streep was)

Kortom, ik hoop dat je veel geluk hebt en doorgaat voor de koelkast en een cursus bij het CBR.

Hopelijk bedenk je je de volgende keer als je met meer dan het dubbele van de toegestane snelheid over de weg raast, of heb jij je rijbewijs niet nodig om op je werk te komen? (want dan hoef je ook geen zielig topic te openen dat je je rijbewijs kwijt bent) ooit weleens iets geleerd met borden en snelheid?

Als je hard wil rijden moet je gewoon met 100 km/u naar Duitsland tuffen, hoef je je nergens zorgen om te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan