Verbot? Vandaag hullie, morgen ons?

Al dat geregel is zo leuk kortzichtig .
Hier in purmerend is nu het fietspad overal verboden voor brommers dus moeten die over wegen rijden dat ik denk "genoeg body bags besteld gemeente ? "
Mijn jongste zoon rijd dus per brommer naar Amsterdam ,kanaal weg zeg maar linker kant van het NH kanaal .Door de regeltjes in Purmerend kan die daar niet meer komen dus moet hij nu via de rechterkant van het NH kanaal .En dat is dus ,,,,,, jawel allemaal fietspad.
Dus omdat hij in Purmerend 100meter niet op het fietspad mag moet hij nu 12 km over het fietspad .
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens.

* Snorbrommers verbieden. Beter handhaven. We hoeven geen nieuwe regeltjes te verzinnen en aan dingen verbieden heb ik helemaal een broertje dood. Als er strenger gehandhaafd wordt op die dingen dan gaan ze straks allemaal netjes 25 óf men rijdt er niet meer op. Ik zou mijn opgevoerde snorscooter ook wegdoen na een paar bekeuringen van een paar meier en/of als ik ineens word gereduceert tot fietserssnelheid.

* Brommers max snelheid van 80 km/h geven. A-rijbewijs laten ingaan vanaf 16 jaar.

* B rijbewijs toelaten om tot 125cc te mogen rijden

Opgelost *D
 
Laatst bewerkt:
A rijbewijs met 16 lijkt me een erg slecht plan.. Als je al die kinders al op scooters ziet moet je die zeker niet op 125cc's of meer laten rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan