Verkeer(d)sbord ?

Ligt eraan hoe je het onderbord interpreteert: verboden om je hobby uit te voeren tussen zonsondergang en zonsopgang, of verboden je hobby uit te voeren, behalve tussen zonsondergang en zonsopgang :/.

Volgens mij is dit gewoon afgesproken, net als het onderbord bij het bewandelen van bospaden.
In jouw 2e geval zou er ' uitgezonderd' moeten staan.

Nee, de tijden staan in de krant en ook op het internet.

Jij snapt niet wat ik bedoel, het gaat mij niet om de tijden. Het is snachts, niet overdag.
 
Maar het verbod is alleen voor mannen dus. Hangt er ondertussen al een gender neutrale versie ? En dan alleen voor dat standje of mogen andere ook niet ?
Vlgs mij is 'pijpen' dan weer wel toegestaan.

Er moet ook nog een 2e bord bij, dat 2 dames elkaar niet mogen verwennen.
Straks heb je weer gedonder in de glazen, dat de lesbo-vrouw ook een eigen bord wil.
Dan hebben we 't nog niet eens gehad over 'ombouw-exemplaren'.
Dat moet dan in 2-voud. 1 met slurf en 1 zonder slurf! (afh. voor of na de operatie)
 
Waarom moet het nou weer grafisch? Gewoon een bord "Seksuele handelingen verboden van ... tot ..."
Hebben we alle genders weer lekker op 1 hoop gegooid :+
In Nederland hebben 2,5 miljoen mensen van 16 jaar en ouder moeite met lezen, schrijven en/of rekenen. Dat is 18% van alle mensen in Nederland. Dus ongeveer 1 op de 6 mensen!
En dan hebben we het nog niet over de anderstaligen.
 
Bon, gisteren langs het kanaal Brussel-Charleroi. Ik weet dat er hier in Brussel allerlei rare kwieten rondzwerven, maar kroks in het kanaal ? En dan nog wel op het jaagpad. 8)7

krok.jpeg
 
Bon, gisteren langs het kanaal Brussel-Charleroi.
Ik weet dat er hier in Brussel allerlei rare kwieten rondzwerven, maar kroks in het kanaal ? En dan nog wel op het jaagpad. 8)7

Bekijk bijlage 1726053
Zijn de crocs verhuisd naar België? Ik zou me er niet te veel van aantrekken.
In Z.Afrika kwam ik langs een bord bij een riviertje met waarschuwing voor crocs.
Mss onnodig maar toch liep ik niet lekker over dat pad.🐊
 
Ik moest vanochtend mee gaan ontbijten voor Valentijn. Lochristi is sowieso al een shithole voor wat de mobiliteit betreft. Kom ik buiten en zit er een briefje onder mijn ruitenwisser, omdat mijn parkeerschijf niet lag.

IMG_6898.jpg


Ik sta geparkeerd voor de Golf. Ik ga nu al even voorspellen hoe het gaat aflopen: ik ga de bekeuring protesteren omdat het parkeerbord ongeldig is. Alle borden inzake parkeren moeten op een oranje paal geplaatst staan. Vervolgens ga ik via een standaardbrief excuses krijgen van gemeente Lochristi. Twee weken later gaan ze die paal vervangen door een oranje exemplaar.


:+
 
Het bord had dus op dat paaltje ervoor moeten zitten? Maar ja, dan krijg je waarschijnlijk weer klachten over de zichtbaarheid...
 
Ik moest vanochtend mee gaan ontbijten voor Valentijn. Lochristi is sowieso al een shithole voor wat de mobiliteit betreft. Kom ik buiten en zit er een briefje onder mijn ruitenwisser, omdat mijn parkeerschijf niet lag.

Bekijk bijlage 1727925

Ik sta geparkeerd voor de Golf. Ik ga nu al even voorspellen hoe het gaat aflopen: ik ga de bekeuring protesteren omdat het parkeerbord ongeldig is. Alle borden inzake parkeren moeten op een oranje paal geplaatst staan. Vervolgens ga ik via een standaardbrief excuses krijgen van gemeente Lochristi. Twee weken later gaan ze die paal vervangen door een oranje exemplaar.


:+
Je had ook gewoon die kaart kunnen neerleggen natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan