Verkeer(d)sbord ?

Nou je het zegt, hij staat er inderdaad niet tussen...
Maar toch denk ik dat brommobielen eerder de beoogde doelgroep zijn.
Volgens mij is een brommobiel voor het RVV niets anders dan een vierwielige bromfiets en geldt die twee bromfietsjes op het bord ook voor hen.

Hier de uitleg: Bijna niemand weet wat deze borden betekenen

Het bovenste bord betekent dat ruiters, vee, wagens, motorvoertuigen die niet sneller kunnen of mogen rijden dan 25 kilometer per uur en brommobielen, fietsen en gehandicaptenvoertuigen er niet in mogen. Op dit bord vallen ruiters dus onder landbouwvoertuigen (icoontje van de tractor).
Op het onderste bord betekent de tractor 'voertuigen die niet sneller kunnen of mogen rijden dan 25 km/u' en staat de tractor wél alleen voor landbouwvoertuigen en niet voor de bredere categorie. Zo ook voor de fiets en de brommer. De twee borden betekenen samen: ruiters mogen hier niet in.
 
Ik zou zeggen dat het RVV te beperkt is als je dit soort gedrochten van borden moet plaatsen om juridisch niet aansprakelijk te zijn voor paarden die met hun hoeven in een wildrooster geraken.
 
Funny-Signs-from-Around-the-World-Iceland-Nature-in-Iceland-darekandgosia.jpg
 
Ik ga nou ook eens in de binnenstad van Den Haag kijken of ik dergelijke voorbeelden kan vinden.
In Den Haag zijn wel rijen huizen verdwenen waardoor twee smalle straten één brede werden en brede groenstroken bebouwd werden waardoor twee straten met dezelfde naam ontstonden
Nu word ik benieuwd of er ergens een Kerkweg bestaat :X :+
Sinds de kerk weg is niet meer
 
Maar als je daar in the f*cking middle off nowhere loopt en je moet schijten, wat is dan de optie?
Je broek vol poepen? En dan nog 2 uur, met een volgescheten broek terug naar de bewoonde wereld lopen?
 
In het kampeer topic vind je daar de volledige uitleg over.

t Komt erop neer dat je je uitwerpselen begraaft in het kader van : leave nothing but footprints, take nothing but pictures. 8-)
 
Maar als je daar in the f*cking middle off nowhere loopt en je moet schijten, wat is dan de optie?
Je broek vol poepen? En dan nog 2 uur, met een volgescheten broek terug naar de bewoonde wereld lopen?
heel simpel begin is het albert heijn tassie
 
Heel thoeretisch klopt het wel, want aan linker kant van de baan en juist breedte van het voetpad. VOetgangers moeten er dus wachten.
Mij trouwens vaak afgevraagd waarom er zo vaak voor halve slagbomen gekozen wordt, dat kan toch niet alleen omwille van kostenbesparing zijn?
 
Heel thoeretisch klopt het wel, want aan linker kant van de baan en juist breedte van het voetpad. VOetgangers moeten er dus wachten.
Mij trouwens vaak afgevraagd waarom er zo vaak voor halve slagbomen gekozen wordt, dat kan toch niet alleen omwille van kostenbesparing zijn?

Zodat je nog weg kunt en niet opgesloten raakt tussen overal bomen over de volle breedte

Edit: te lang over antwoord gedaan |(
 
Heel thoeretisch klopt het wel, want aan linker kant van de baan en juist breedte van het voetpad. VOetgangers moeten er dus wachten.
Mij trouwens vaak afgevraagd waarom er zo vaak voor halve slagbomen gekozen wordt, dat kan toch niet alleen omwille van kostenbesparing zijn?

Een paar jaar terug kwam het mij een keer goed uit toen ik stil viel op de rails met een trekker van het werk. Natuurlijk gingen toen net de bomen naar beneden.
Al had ik hem er anders toch wel uitgereden denk ik, dat lijkt mij minder schade dan een trekker laten staan.
 
Bedankt voor de antwoorden. Nu ik het zo lees had ik dat eigenlijk zelf ook wel kunnen bedenken. 8)7
 
Van zonsondergang tot zonsopgang is toch snachts?
De tekst boven de foto klopt niet met de tekst op het bord
 
Van zonsondergang tot zonsopgang is toch snachts?
De tekst boven de foto klopt niet met de tekst op het bord
Ligt eraan hoe je het onderbord interpreteert: verboden om je hobby uit te voeren tussen zonsondergang en zonsopgang, of verboden je hobby uit te voeren, behalve tussen zonsondergang en zonsopgang :/.
 
Terug
Bovenaan Onderaan