Leuk dat je een foto van mij leent. Jammer alleen, dat je geen bron hebt vermeld. Ik was die dag in Eindhoven om het werk te controleren. Hierbij heb ik dit foutje ontdekt en er een foto van gemaakt. Sterker nog, ik heb er 2 gemaakt:Waarschijnlijk dat het begin echt op het uur wordt gemeld. Niet heel vreemd, maar wel een contrast met het zeer algemene 'medio 2022'.
Er is hier eens een foto voorbij gekomen van een bord met een zeer specifieke einddatum en -tijd, na ruim een jaar ofzo. Die was wel erg opvallend
Edit: gevonden. Maar 't zou me niet verbazen als dit een fotosoep is, die 3 ziet er anders uit dan de andere cijfers.
Bekijk bijlage 1755036
Leuk dat je een foto van mij leent. Jammer alleen, dat je geen bron hebt vermeld. Ik was die dag in Eindhoven om het werk te controleren. Hierbij heb ik dit foutje ontdekt en er een foto van gemaakt. Sterker nog, ik heb er 2 gemaakt:
Bekijk bijlage 1755049
Je ziet dat de 2 wegwerkers een andere houding hebben dan op de vorige foto.
Het is geen fotoshop. De geplaatste foto is absoluut onbewerkt. De rotonde was dicht van 19 tot en met 23 oktober, alleen miste op dit bord de "2" van "23 okt". Op de overige borden stond de correcte informatie. Dat de "2" op dit bord ontbreekt kan diverse oorzaken hebben. Hierbij kun je denken aan bewuste (grappige) actie van de letterplakker, een vetvlek op het bord waardoor de "2" niet is blijven plakken, er af gepeuterd door een passant die dit wel grappig vindt, of noem maar op.
Waar is hier ?ik snap de humor niet denk ik.
Die borden staan hier zoveel
och jonguh wat moet jij een zwaar leven hebben....Leuk, zo'n kerstboom, maar zet 'm dan op een plek waar geen verkeer rijdt. Ik ben iemand die verkeersmaatregelen serieus neemt. Voor dit kunstwerk heb ik dan ook geen begrip. Verkeersmaatregelen zijn er om duidelijk te maken wat mag, wat niet mag en wat moet in het verkeer. Deze moeten éénduidig zijn en mogen niet tot twijfel leiden. Ze moeten juist enige twijfel wegnemen. Wie neemt er hier verantwoording als hier iemand na een ongeval aangeeft dat hij groen gehad heeft?
Hetzelfde zie je wel eens als iemand 50 geworden is. Dan wordt een halve straat volgestouwd met officiële verkeersborden A01(50). Zelfs in een woonerf. Wie neemt dan de verantwoording als het fout gaat?
Nog zo'n "mooie" en echt gebeurd: vanwege een wielerronde wordt een half dorp afgesloten met hekken, voorzien van het verkeersbord C01. Een bewoner is van mening dat dit niet voor hem geldt, want hij woont daar en "moet" met zijn auto naar zijn woning. Dat hij zijn auto ook buiten de hekken kan laten staan tot het evenement is afgelopen komt niet in zijn gedachten. Hij woont immers achter het bord en rijdt altijd zo naar huis. Hij schuift het hek aan de kant, maar zet 'm na passeren niet meer terug zoals het gestaan heeft. Een volgende passant ziet het hekwerk wel staan, maar omdat het op de stoep staat is hij van mening dat het geen juridische grond heeft. Hij passeert het hek, draait een bocht om en veegt in één klap meerdere wedstrijdfietsers tegen de vlakte. Is de laatste passant fout? Nee, hij deed niks verkeerd. Die eerste, de bewoner, is fout. Hij veranderde immers de verkeersmaatregelen.
Leuk, zo'n kerstboom, maar zet 'm dan op een plek waar geen verkeer rijdt. Ik ben iemand die verkeersmaatregelen serieus neemt. Voor dit kunstwerk heb ik dan ook geen begrip. Verkeersmaatregelen zijn er om duidelijk te maken wat mag, wat niet mag en wat moet in het verkeer. Deze moeten éénduidig zijn en mogen niet tot twijfel leiden. Ze moeten juist enige twijfel wegnemen. Wie neemt er hier verantwoording als hier iemand na een ongeval aangeeft dat hij groen gehad heeft?
Hetzelfde zie je wel eens als iemand 50 geworden is. Dan wordt een halve straat volgestouwd met officiële verkeersborden A01(50). Zelfs in een woonerf. Wie neemt dan de verantwoording als het fout gaat?
Nog zo'n "mooie" en echt gebeurd: vanwege een wielerronde wordt een half dorp afgesloten met hekken, voorzien van het verkeersbord C01. Een bewoner is van mening dat dit niet voor hem geldt, want hij woont daar en "moet" met zijn auto naar zijn woning. Dat hij zijn auto ook buiten de hekken kan laten staan tot het evenement is afgelopen komt niet in zijn gedachten. Hij woont immers achter het bord en rijdt altijd zo naar huis. Hij schuift het hek aan de kant, maar zet 'm na passeren niet meer terug zoals het gestaan heeft. Een volgende passant ziet het hekwerk wel staan, maar omdat het op de stoep staat is hij van mening dat het geen juridische grond heeft. Hij passeert het hek, draait een bocht om en veegt in één klap meerdere wedstrijdfietsers tegen de vlakte. Is de laatste passant fout? Nee, hij deed niks verkeerd. Die eerste, de bewoner, is fout. Hij veranderde immers de verkeersmaatregelen.
Waar is hier ?
En een ruiter moet weten dat het voor hem verboden is als er een tractor, brommer en fiets op dat bord staat?Die is al vaker langs gekomen...
Het is een omslachtige constructie, maar klopt wel. Het bovenste ronde bord betreft meer categorieën dan die je uit het plaatje erop kunt afleiden (o.a. ruiters en brommobielen), die vallen echter niet onder de uitzonderingen op de borden daaronder.
Er is namelijk geen officieel bord waarmee alleen ruiters kunnen worden verboden; idem voor brommobielen.
Maar als je nu een parkeerplaats voor paarden wilt aanduiden, moet dat bord dan in afwijkend Belgie niet op een Oranje paal staan?En een ruiter moet weten dat het voor hem verboden is als er een tractor, brommer en fiets op dat bord staat?
Raar land bij jullie.
Hier hebben wij daar gewoon een ruiter-variant op het C15 bord voor.
Verkeersbord SB250 C15 - Verboden toegang voor ruiters
Verkeersbord C15 Verboden toegang voor ruiters >>Bestel hier je Verkeersborden gevaar ✅ Snel geleverd ✅ Alle SB250 borden online te bestellenwww.verkeersbord.be
Dat zou kunnen ... al dacht ik dat dat van die oranje palen juist in NL was?Maar als je nu een parkeerplaats voor paarden wilt aanduiden, moet dat bord dan in afwijkend Belgie niet op een Oranje paal staan?
Dat is op het jaagpad, daar waar de mensen aangeschoten zijn.
Vind het tweede bord gekker. Een waarschuwing plaatsen ipv de tak afzagen.