Verongelukt

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst meid.

Misschien heeft je vriend ondanks al zijn ervaring op de een of andere manier een inschattingsfout gemaakt.ik rijd al 27 jaar en toch betrap ik me er ook wel eens op en een ongeluk zit soms in een heel klein hoekje.En je rijd daar toch in een gebied waar je niet bekent bent,misschien heeft er grind of olie gelegen, of een beest wat op de weg kwam,of inderdaad een auto die op zijn lijn zat,maar wat ik uit je verhaal begrijp, was hij aan het inhalen en dan zit je zelf aan de linkerkant.Het blijft natuurlijk vreselijk,wat de oorzaak ook is en ik hoop voor je dat jullie er alsnog achterkomen wat de oorzaak is geweest,dan blijf je niet met al die vragen in je hoofd zitten.Nogmaals veel sterkte.
Fred
 
krijg elke keer weer de rillingen over mijn lijf als ik zo iets lees.
zeker als je ook nog niet zeker bent over de toedracht.
ik wens familie en vrienden heel veel sterkte.
 
Jongens heel erg bedankt dit doet me echt goed.
Op de vraag waar het gebeurd is. Het was in het plaatsje Buhl in het zwarte woud.
Dit ligt bij Forbach.
En ja het is er een hemel maar ook een hel zoals er geschreven is.
De wens van iedere motorrijder is inderdaad als je moet gaan dan met de motor.
Hoe met dit verlies om te gaan en de vaagtekens die er zijn over het ongeval is er over te praten met de groep waar je mee weg was.
Ik kan je wel vertellen dat wij er een onderzoek naar gaan instellen omdat er helemaal geen onderzoek is geweest naar het ongeval, hier in nederland zie je dan ook vaak krijtstrepen staan waar de motor het slachtoffer en al dat soort zaken terecht zijn gekomen.
Hier was helemaal niets te zien, en zoals wij het bekijken is mijn vriend totaal verrast door een auto die daar de idiale lijn wilde nemen en mijn vriend geen kant meer op kon.
Beste Momotortje, nogmaals sterkte met je verlies. Ik begrijp dat je het onderzek wilt uitvoeren maar laat het niet in de weg staan van je verwerkingsproces. Anders krijg je misschienlater alsnog die klap.

We denken aan jou en aan je vriend, may he rest in peace.
 
weer een cbr clublid weg '(

gecondoleerd en sterkte met verwerken....
R.I.P. Karel!
 
Jongens heel erg bedankt dit doet me echt goed.
Op de vraag waar het gebeurd is. Het was in het plaatsje Buhl in het zwarte woud.
Dit ligt bij Forbach.
En ja het is er een hemel maar ook een hel zoals er geschreven is.
De wens van iedere motorrijder is inderdaad als je moet gaan dan met de motor.
Hoe met dit verlies om te gaan en de vaagtekens die er zijn over het ongeval is er over te praten met de groep waar je mee weg was.
Ik kan je wel vertellen dat wij er een onderzoek naar gaan instellen omdat er helemaal geen onderzoek is geweest naar het ongeval, hier in nederland zie je dan ook vaak krijtstrepen staan waar de motor het slachtoffer en al dat soort zaken terecht zijn gekomen.
Hier was helemaal niets te zien, en zoals wij het bekijken is mijn vriend totaal verrast door een auto die daar de idiale lijn wilde nemen en mijn vriend geen kant meer op kon.
momotortje, als ik dit lees tja klinkt mij bekent.
helaas mijn ervaring met de duitse politie in dit soort ongevallen is niet positief. De motorrijder heeft/krijgt in duitsland bijna altijd schuld ,men steld hij heeft te snel gereden.!sporen onderzoek (zijn er foto's gemaakt?) een lachertje vergeleken met wat de politie in ons land verricht,zeker bij dit soort ongevallen.
ik wil je de hoop niet ontnemen, maar stel er niet teveel van voor vwb de mede werking van de duitse politie.

veel sterkte toegewenst: Jan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan