Vindt je dat jij verantwoord rijdt ?

Hoe verantwoord rij jij ?

  • Ik rij héél verantwoord .

    Stemmen: 20 9,0%
  • Ik rij meestal verantwoord .

    Stemmen: 156 70,3%
  • Ik weet het niet .

    Stemmen: 5 2,3%
  • Ik rij soms verantwoord .

    Stemmen: 19 8,6%
  • Ik rij onverantwoord .

    Stemmen: 22 9,9%

  • Totaal aantal stemmers
    222
mwa ik mag nog niet op motor rijden :( maar op me scooter rij ik meestal wel verantwoord. Daarmee bedoel ik ik verleen wel altijd voorange enzo en rem bij kruispunten want ben nog niet levensmoe.
Wel rij ik altijd 70 door 30km zones enzo behalve als het glad is.
Ik vindt zelf dat dit wel moet kunnen.
 
sja wat voor de een onverantwoordt is is voor de ander verantwoord rijden...

dus ja...moeilijk antwoord geven lijkt me...
 
mwa ik mag nog niet op motor rijden :( maar op me scooter rij ik meestal wel verantwoord. Daarmee bedoel ik ik verleen wel altijd voorange enzo en rem bij kruispunten want ben nog niet levensmoe.
Wel rij ik altijd 70 door 30km zones enzo behalve als het glad is.
Ik vindt zelf dat dit wel moet kunnen.
30km p u= 8 meter stilstaan... (+ 1sec= 8.3 meter erbij tellen)
70km p u= 26 meter stilstaan...(+ 1sec= 19.4 meter erbij tellen)

oftewel als je met 30 al stilstaat rij je als je 70 rijdt nog 60 bij de impact...oftewel je doorklieft dat kindje of auto...

auto is niet erg...want dan heb jejezelf ermee...dat kindje vind ik puur minder...

misschien iets rustiger door die bebouwde kom?
 
begrijp me wel goed je hebt 30km zones en 30 km zones.
Ik rij ook elke dag door een woonwijk waar ik op de meeste stukken niet boven de 20 uitkom.
Alleen hier hebben die mafkezen een asvalt weg 30km gemaakt waar je "vroeger" altijd 50 mocht.
Hier rijd ik dus wat steviger door.
 
Kappen nou......

Hewi heeft recht op zijn mening, net zoals iedereen. Daar is dit forum toch voor?
Uiteraard mag je het helemaal oneens zijn met hem of de manier waarop hij zijn mening verwoordt.
Maar om nou te zeggen dat je hoopt dat ie onder een vangrail schuift gaat me wel ff te ver.....

Hewi rijdt en post op zijn manier, dat doen anderen ook. Niks mis mee, maar laat het niet in een scheldpartij ontaarden.

Heyuhh ik heb ook recht op mijn mening he :+

Als je je afvraagt wat ik tegen Hewi heb .. lees dit topic maar eens, want iedereen moet toch elkaar mening respecteren en zelf weten hoe die rijd toch hewi ?? :r :r

www.motor-forum.nl/forum/topic/69316
 
Terug
Bovenaan Onderaan