Vreemd schaap onderaan de Lekdijk

ja idd koop je een stel noppenbanden op die ninja..gaat vast beter op het gras dan die sportsloffen hhahahaha

kawa:beterschap
berijder.....geluk gehad.had anders af kunnen lopen
 
Je kan ook stilstaand omvallen en de dijk af kukelen, helaas worden dit soort argumenten wel gebruikt door de antimotorlobie om de zooi af te sluiten.

Gezwets...
Het aantal glijders is niet maatgevend... het aantal gewonden wel, evenals schadeclaims aan de wegbeheerder en klachten van fietsers/omwonenden/gemeente bestuurders...

Maar zo'n glijpartij zegt niets... behalve dat het waarschijnlijk iemand is die ff zo blij was als een lammetje en uitgleed...

Niet meteen spijkers op laag water gaan zoeken... ;)
 
TS is ook gespot:

20100321_7541813.jpg

Bron

Zal de foto wel weer weg halen als je dat wil, al sta je wel nog op die andere website. ;)
 
Foto is geen probleem, ben gewoon 1 van de 5 duwers ;)

Heb de Ninja berijder nog bedankt, was net iets te hard op weg richting de sluizen toen ik hem benden zag staan met een vriend.. ;)

En heb geen idee of het een stoere doorijder was met even een momentje van pech of een echte mooi weer rijder die natuurlijk veel te overmoedig aan het gas hing :Z

En ondanks dat ik de hele winter heb doorgereden heb ik niet echt m'n bochten techniek kunnen oefenen gedurende deze winter..
Wel m'n op crossbanden door de sneeuw naar m'n werk techniek op de DR 800 BIG..
Dus was waarschijnlijk net zo lang niet lekker aan het sturen geweets op een dijk als een echte mooi weer rijder..
Soms heb je gewoon pech ;)

Maar was wel eens weer leuk een dijkje ipv door het bos te crossen :]
Maar het bos blijft zeker leuker.. vooral op m'n nieuwe speeltje de KTM 8-)
 
Ik rij de Lekdijk altijd de andere kant op (vanuit IJsselstein), zijn er daar vaak controles? Zelf nog nooit één tegengekomen gelukkig *klopt af*
 
cross stuur op zijn kawa en gelijk dermee het weiland in :o

nee even ontopic klote maar niks aan tedoen,alleen blij zijn dat de berijder der zelf nog om kon lachen :W
 
Die kawarijder moet volgende keer niet zoveel drinken, voordat hij gaat rijden.
Als je moet lachen nadat je motor zo toegetakeld is dan lijkt me dat een goed bewijs van te diep in het glaasje.. :+

Ontoppic: Erg lullig om zo je motorseizoen te beginnen, heb er inmiddels sinds woensdag ook weer een paar km op zitten.
Alleen was het vandaag wel weer een stuk kouder om te rijden.
 
Die kawarijder moet volgende keer niet zoveel drinken, voordat hij gaat rijden.
Als je moet lachen nadat je motor zo toegetakeld is dan lijkt me dat een goed bewijs van te diep in het glaasje.. :+

Ontoppic: Erg lullig om zo je motorseizoen te beginnen, heb er inmiddels sinds woensdag ook weer een paar km op zitten.
Alleen was het vandaag wel weer een stuk kouder om te rijden.
was super weer vandaag ,lekker gereden ff een blokje om 230 km _O-
 
Volgens mij weet ik van wie die motor is... Ik herken de combi pak/motorfiets volgens mij. Als ik het goed heb, op de foto waar jullie de motor omhoog duwen, is hij degene die het stuur vast heeft.
 
Mazzel dat er daar bovenaan de dijk geen prikkeldraad afrastering staat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan