Vrouwen op de motor...

Vrouwen op de motor....

  • yeah!

    Stemmen: 292 19,1%
  • what? nee toch ?

    Stemmen: 22 1,4%
  • mmmmh ckr als ze in het leer gestoken zijn

    Stemmen: 1.139 74,3%
  • levensgevaarlijk

    Stemmen: 79 5,2%

  • Totaal aantal stemmers
    1.532
Status
Niet open voor verdere reacties.
Absoluut voor :P en dan gewoon los haar onder de helm vandaan. Dan zie je iedereen weer nakijke :P

:X beetje jammer .....haarlos betekend klitten en een hoop ellende......maar mooi is het wel dat ben ik met je eens :Y

In Italia heb ik een keertje met strak spijkerbroekje en windvanger gereden en het haar los.....moet zeggen dat ik het naast het enge ( je let nog meer op en je ziet 10 x meer) ook wel heel spannend vond.....idd...... iedereen kijkt je na!
Doet een vrouw goed hoor op zijn tijd! *O* :W
 
Ik moet vanmiddag wel haar los -O- mn stiekje is net geknapt :/

Zonder volledig pak zul je mij nooit zien rijden :N Denk maar zo: als je dan op de grond ligt willen ze je niet meer zien :X
 
Ik moet vanmiddag wel haar los -O- mn stiekje is net geknapt :/

Zonder volledig pak zul je mij nooit zien rijden :N Denk maar zo: als je dan op de grond ligt willen ze je niet meer zien :X

Helemaal met je eens hoor!
Het was gelukkig ook maar een paar km en niet harder dan 50 km. ( nog te hard in feiten)
Maar zeg nooit ''nooit'' na 26 jaar rijbewijs heb ik het nu ook voor het eerst gedaan......zelfs
als ik ga tanken hier 3 km vandaan doe ik nog mijn pak aan ..... :+
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen op motoren? zooo gaaf!!

files%5C20100902%5C02-09-2010%5CGroep%202%5Clarge%5Cleukopdefoto_724788.JPG
 
omdat: waar je naar kijkt, daar rijd je ook naar toe, en daar zal hij het hoofd wel niet naar gehad hebben. :+

En ik maar denken dat ik de enige gek ben die daar last van heeft |(
daarom heb ik ook maar zo weinig actie foto's. '(

Op de Solex had ik er overigens geen last van *O*
Misschien maar inruilen de R1 :?

full
 
Laatst bewerkt:
Met de R1 rijden ze ook altijd achter mij aan en zelfs met de Solexen ook :+
het maakt dus niet uit wat je rijd als je maar goed kan rijden _O- _O- _O-

full
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen die motor rijden.. It's the end of the world as we know it! :/

Nee hoor, alleen maar goed! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Heb liever een (vrouwlijke) collega die over motoren en motorrijden praat dan een die alleen maar over de kinderen praat. :z
 
zo even een nieuwe helm aangeschaft maatje xxs, mijn hoofd wordt steeds kleiner of zal het me haar zijn wat minder wordt :?
full
 
Laatst bewerkt:
Het dark smoke vizier staat jammer genoeg nog in backorder voor een maand of 3 |( .
[afbeelding]


Zooo die is wel erg mooi joh!!!!

Ps je hebt zowieso een hele mooie motor ook... Ik hoop m ook ooit te kunnen betalen... Moet ik toch iets radicaal aan mn lifestyle doen...(iets zachter rijden bijv.)
 
Laatst bewerkt:
Zooo die is wel erg mooi joh!!!!

Ps je hebt zowieso een hele mooie motor ook... Ik hoop m ook ooit te kunnen betalen... Moet ik toch iets radicaal aan mn lifestyle doen...(iets zachter rijden bijv.)

dank je wel ......of iets beter kijken? }) de flitsers zijn te zien hoor :W
Maar als je nog even een jaartje wacht dan kan je die van mij wel kopen hoor _O-
 
*O* nieuw spul aanschaffen is altijd leuk *O*

have fun with it :Y

hopelijk (ff in afwachting van de hoogte van min boete) kan ik ook snel nieuwe shoes aanschaffen *O*

Weet niet welke maat je hebt maar heb deze nog in de aanbieding als het je kleur is :+
Maatje 39 en zeer goed onderhouden *O*

full
 
Laatst bewerkt:
}) })


Oh dames toch, zelfs hier op een motorforum hebben jullie het over kleren, schoeisel, nieuwe laarzen kopen omdat het leuk is, helmenmode enz.
Jullie zijn echt niet meer normaal !!

:N :? |( _O- :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan