Ik heb al een tijdje een probleempje met de Honda en ik weet zo 1 2 3 niet meer wat het kan zijn.
Als ik de oude dame start is er geen probleem starten lopen. Heb de choke niet eens nodig. Als ik haar dan stationair laat draaien is er niks aan de hand en loopt het allemaal super, komt mooi op temperatuur, koelingfan gaat op tijd aan dus loopt niet warm. Niks te klagen dus als ik dan gas geef gaat het ook allemaal goed goed ook bij even de toeren vasthouden.
Maar..... Zo gauw ik ga rijden dan is het binnen 5 kilometer gedaan met de pret. Dan stopt de achterste cilinder, heb de bougies, doppen, kabels en bobine's al vervangen maar mag niet baten. Carburateur is schoon heb er ook nog forte moto power ingedaan (baat het niet schaadt het niet :D) maar het probleem blijft. Accu is ook goed heb ik ook gecheckt. Dus ik weet het niet meer zo goed.
Heb nog 1 idee en dat zou de cdi zijn maar heb er niet zoveel zin meer in om weer wat te kopen en voor niks erop te zetten. Dus mijn vraag is wat denken jullie de CDI kapot of moet ik het in een andere hoek gaan zoeken en de Cdi is niet echt door te meten geloof ik of heb ik dat mis?
Oh schiet me net te binnen. Als ik dan terug kom van de testrit en ik laat de motor gewoon draaien dan begint de achterste cilinder af en toe een beetje mee te sputteren met korte stootje hoor je dan het toerental iets omhoog gaan voor een seconde of wat. Eerste cilinder loopt de hele tijd gewoon goed
Als ik de oude dame start is er geen probleem starten lopen. Heb de choke niet eens nodig. Als ik haar dan stationair laat draaien is er niks aan de hand en loopt het allemaal super, komt mooi op temperatuur, koelingfan gaat op tijd aan dus loopt niet warm. Niks te klagen dus als ik dan gas geef gaat het ook allemaal goed goed ook bij even de toeren vasthouden.
Maar..... Zo gauw ik ga rijden dan is het binnen 5 kilometer gedaan met de pret. Dan stopt de achterste cilinder, heb de bougies, doppen, kabels en bobine's al vervangen maar mag niet baten. Carburateur is schoon heb er ook nog forte moto power ingedaan (baat het niet schaadt het niet :D) maar het probleem blijft. Accu is ook goed heb ik ook gecheckt. Dus ik weet het niet meer zo goed.
Heb nog 1 idee en dat zou de cdi zijn maar heb er niet zoveel zin meer in om weer wat te kopen en voor niks erop te zetten. Dus mijn vraag is wat denken jullie de CDI kapot of moet ik het in een andere hoek gaan zoeken en de Cdi is niet echt door te meten geloof ik of heb ik dat mis?
Oh schiet me net te binnen. Als ik dan terug kom van de testrit en ik laat de motor gewoon draaien dan begint de achterste cilinder af en toe een beetje mee te sputteren met korte stootje hoor je dan het toerental iets omhoog gaan voor een seconde of wat. Eerste cilinder loopt de hele tijd gewoon goed