Waar gaan jullie vandaag op stemmen?

Heheheh, ik ook:

115.jpg


wat een schatje hè :+ :+

wat de een schattig vind is voor de ander een ******, laten we het erop houden dat ik hem niet graag onder de douche van de sportschool tegenkom, iets te gluiperige blik in zn ogen!
 
in heb gestemd op CDA, omdat die als ENIGE tegen rekeningrijden of kilometerheffing zijn, en voor aanleg van meer wegen.

:^ En het is één van de weinige partijen die niet vind dat alle boeren het land uit moeten '( .

Ik stem op motorrijder Wim v/d Camp (#24).
 
Laatst bewerkt:
Overigens, wettelijk kan het LPF alle zetels krijgen, ze kunnen er wegens persoonlijke problemen maar 49 invullen... Lees net trouwens in de krant dat ook binnen de PVDA en VVd een machtstrijd gaat plaats vinden, dus echt stabiel zijn die 2 ook niet !

Volgens mij kan dat niet. Omdat ze nieuwekomer zijn is er een maximum aan het aantal stemmen. Ook voor de bestaande partijen is er een maximum van toepassing (bepaald waarde x huidig aantal zetels). Precieze getallen weet ik niet en kan ik op dit moment ook even niet vinden.
 
Ik weet niet hoe Skoezie er over denkt maar ik wil wel ff toelichten waarom ik sowieso niet op LPF zou stemmen.

Pim Fortuyn wist het allemaal leuk te brengen, ik had graag gezien dat hij in de tweede kamer kwam.
Probleem is echter de partij die hij heeft verzameld, ik had/heb daar echt NUL vertrouwen in.
Pim Fortuyn had mijn stem niet nodig om in de kamer te komen, daar zorgden andere mensen wel voor, mijn stem zou doorschuiven naar nr. 2 / 30 en dat wou ik voorkomen.
Na de dood van Pim Fortuyn is het helemaal duidelijk voor mij.. Geen LPF.

Voor mij is het JP (Jan Peter B.) for president.

:^ Gelukkig iemand die het nog een beetje snapt. Ik stem vol overtuiging op CDA/Jan Peter B. Sterker nog, ik ben zelfs lid van de partij.
 
Pim Fortuyn wist het allemaal leuk te brengen, ik had graag gezien dat hij in de tweede kamer kwam.
Probleem is echter de partij die hij heeft verzameld, ik had/heb daar echt NUL vertrouwen in.
Pim Fortuyn had mijn stem niet nodig om in de kamer te komen, daar zorgden andere mensen wel voor, mijn stem zou doorschuiven naar nr. 2 / 30 en dat wou ik voorkomen.
Na de dood van Pim Fortuyn is het helemaal duidelijk voor mij.. Geen LPF.

stupid.gif


Volkomen met bzn eens
 
Volgens mij kan dat niet. Omdat ze nieuwekomer zijn is er een maximum aan het aantal stemmen. Ook voor de bestaande partijen is er een maximum van toepassing (bepaald waarde x huidig aantal zetels). Precieze getallen weet ik niet en kan ik op dit moment ook even niet vinden.

WAAR IS DE DEMOCRATIE DAN?

zal lekker worden, stemmen er 12 miljoen mensen op de LPF en dan moeten ze het toch met 30 zetels doen?

vreemd!
 
als die harry nou eens naar de kapper gaat en een andere bril neemt word het een hele andere vent!

hij doet me nu teveel aan zwarte kousen denken.

Klinkt logisch. Niet op een partij stemmen omdat de lijsttrekker er volgens jou niet uit ziet. Das natuurlijk ook veel beter dan naar de inhoud van de partij te kijken. |(
 
Klinkt logisch. Niet op een partij stemmen omdat de lijsttrekker er volgens jou niet uit ziet. Das natuurlijk ook veel beter dan naar de inhoud van de partij te kijken. |(


hohohohoho, waar heb ik dat gezegd?
dat maak jij ervan!!

ik zei als ie dat doet word ie een heel andere vent.

zeg ik daarmee dat ik anders wel op hem stem?
dacht ut nie! wel goed lezen he!!

enne ik heb bijna alle partijen hun programma (gedeeltelijk) gelezen, wees maar niet bang!!
 
Daar hebje op zich wel een punt. Stel dat iedereen op LPF gaat stemmen. En dan kunnen er maar 30 zetels LPF komen. Wie gaat dan de rest opvullen?

Zal wel verdeeld worden onder de rest. Stel je voor dat LPF 150 zetels zou krijgen. Heb je 150 onervaren bestuurders bij elkaar. Waar blijft je democratie dan? Wordt het toch ook een chaos, en zonder dat iemand iets bij kan sturen.
 
hohohohoho, waar heb ik dat gezegd?
dat maak jij ervan!!

ik zei als ie dat doet word ie een heel andere vent.

zeg ik daarmee dat ik anders wel op hem stem?
dacht ut nie! wel goed lezen he!!

enne ik heb bijna alle partijen hun programma (gedeeltelijk) gelezen, wees maar niet bang!!

Ik ben niet bang voor hetgeen waar jij op gaat stemmen hoor. Je moet alleen niet gek staan te kijken dat ik zo denk. Bedoel als jij gaat zeggen dat EERST eens naar de kapper moet gaan omdat ie je zo teveel aan de zwarte kousen doet denken, dan LIJKT het inderdaad alsof dat de reden is waarom je niet op hem stemt. Blijkbaar valt dat dus toch mee en kijk je toch verder dan je spreekwoordelijke neus lang is.
 
komt ie gewoon wat beter over.

is nog geen reden om wel of niet op hem te stemmen.

maar als minister president moet je wel uitsraling hebben, en dan bedoel ik niet de uitstraling van een doodgeknuppelde kerkuil!!
 
Zal wel verdeeld worden onder de rest. Stel je voor dat LPF 150 zetels zou krijgen. Heb je 150 onervaren bestuurders bij elkaar. Waar blijft je democratie dan? Wordt het toch ook een chaos, en zonder dat iemand iets bij kan sturen.

gaat er niet om of dat wel of niet goed is.
al zitten er 150 12 jarige in de partij!

het gaat om de democratie!
als heel nederland wil dat er 150 apen zitten kunnen ze toch niet via de wet zeggen: nee 30 apen en de rest kamelen?!

is niet democraties!!

netzoals je mag op iedereen stemmen maar het moet wel de pvda zijn? |( :z :?
 
komt ie gewoon wat beter over.

is nog geen reden om wel of niet op hem te stemmen.

maar als minister president moet je wel uitsraling hebben, en dan bedoel ik niet de uitstraling van een doodgeknuppelde kerkuil!!

Ben toch bang dat minister president zijn inhoudelijk vermogen belangrijker is dan zijn uiterlijk

En vooral diplomatiek heel goed in elkaar zitten, en daar ben ik dus bang voor met lpf.
 
Laatst bewerkt:
gaat er niet om of dat wel of niet goed is.
al zitten er 150 12 jarige in de partij!

het gaat om de democratie!
als heel nederland wil dat er 150 apen zitten kunnen ze toch niet via de wet zeggen: nee 30 apen en de rest kamelen?!

is niet democraties!!

netzoals je mag op iedereen stemmen maar het moet wel de pvda zijn? |( :z :?


En als heel nederland geen snelheidscontroles wil, blijven ze toch ook bestaan? is ook niet democratisch, maar wel wettelijk geregeld.
 
Ik heb op CDA gestemd, lijkt mij de beste partij.
En eerst was ik ook niet zo pro balkenende maar als je een keertje luistert naar wat ie zegt, dan issie vet goed!
JP 4 President!

En het is geen schoonheidswedstrijd!!!!!!

Wat ik ook niet echt snap is dat er zoveel lui op Pim stemmen, die gast is hartstikke dood!
Heb je straks allemaal figuren in de kamer zitten waar pim niet eens achter stond!
Echt stom is dat, stem dan CDA!!!! :)
 
CDA die regentenpartij ? Als er een partij is die alles onder de pet hield is het wel het CDA geweest, tegen gekozen burgemeesters en referenda baantjesjagers zijn het !!!
VVD ook al zo'n partij die de bevolking niet te veel invloed wil geven wat gebeurde er ook weer ij de nacht van Wiegel ?
 
maakt volgens mij allemaal geen ene snars uit waar je op stemd tis allemaal één pot nat

het is nog maar de vraag of ze werkelijk gaan doen wat ze in hun programma hebben staan ???

LPF stemmen daar heb je geen zak meer aan pim is dood en de rest is net een stel apen (had niet op pim gestemd maar hij was wel een hele goeie om alles ff lekker wakker te schudden)

als ik de programma's zo lees van de partijen dan zal het waarschijnlijk CDA worden ik weet het verders ook niet meer ...
op wie of wat...
 
Laatst bewerkt:
tegen gekozen burgemeesters

En terecht. De meeste Nederlanders hebben zo weinig kaas gegeten van dit soort dingen dat het ook maar goed is dat ze hun burgermeester niet mogen kiezen. Iedereen trekt z'n scheur open voor de verkiezingen, maar als je over twee jaar iemand vraagt naar het politiek programma van een bepaalde partij weet meer dan de helft geen enkel punt op te noemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan