Waar gaan jullie vandaag op stemmen?

Ik heb wel gestemd... maar ik ben niet van plan om met mijn politieke voorkeur te koop te lopen dus :j als je het zo graag wil weten :+
 
Laatst bewerkt:
Op pim natuurlijk....die gun ik mijn stem *D ,hij is er blij mee.......
:^

Kheb ook mijn proteststem uitgebracht. :)
Geef LPF maar eens een kans, zien we na 4 jaar wel wat het is geworden, de gevestigde partijen hebben er in 8 jaar ook niks van gebakken. |(
 
dat de vvd/cda stemmers hier nog veel spam mogen ontvangen.... })

http://www.webwereld.nl/nieuws/11149.phtml

De SP en de Lijst Pim Fortuyn (LPF) hebben nog geen mening over de aanpak van ongevraagde commerciële e-mail.

VVD en CDA hebben in ieder geval een mening en als kiezer weet je dus waarop je stemt..


kan je van lpf niet zeggen, hebben geen mening.
En daar zit hoogst waarschijnlijk de labieliteit van deze partij.
 
Uitslag bekend.

CDA 43
LPF 26
PvdA 23
VVD 23
GL 11
SP 9
D66 7

Ben benieuwd welke coalitie het wordt.

Centrum-rechts... ik denk/hoop dat het rekeningrijden dan wel weer verleden tijd is.
 
Meer asfalt, politie die weer echte criminelen gaat aanpakken en ons hopelijk meer met rust laat, kwartje van Kok terug...

Zou mooi zijn. :)
 
Ik denk dat CDA/LPF/VVD een hele goede coalitie is!

Als ze van alle partijen de goede dingen samenvoegen zou het hier een paradijs moeten worden!

Ik denk dat we een leuke 4 jaar tegemoet gaan!!

(wat dacht je van spong als minister van justitie? dan laat je de criminaliteit wel uit je hoofd!!).
 
Ik denk dat CDA/LPF/VVD een hele goede coalitie is!

Als ze van alle partijen de goede dingen samenvoegen zou het hier een paradijs moeten worden!

Ik denk dat we een leuke 4 jaar tegemoet gaan!!

(wat dacht je van spong als minister van justitie? dan laat je de criminaliteit wel uit je hoofd!!).

Over jeugdig optimisme gesproken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan