Waar moet Bozzie heen?

Bozzie gaat weg en wel naar...

  • - Engeland

    Stemmen: 1 0,8%
  • - Schotland

    Stemmen: 54 44,3%
  • - Italië

    Stemmen: 43 35,2%
  • - Oostenrijk/Zwitserland

    Stemmen: 6 4,9%
  • - Spanje

    Stemmen: 5 4,1%
  • - Frankrijk

    Stemmen: 3 2,5%
  • - Tjechië/Polen

    Stemmen: 6 4,9%
  • - Overige... (niet te ver a.u.b :+ )

    Stemmen: 4 3,3%

  • Totaal aantal stemmers
    122

Bozzie

MF veteraan
5 jul 2005
2.668
1
NMGN
Hallo MF-ers!
Vorig jaar heb ik, en de SRAD, een rondje europa gemaakt. Mooie ervaring en heel wat mooie plekjes gezien! KLIK.

Nu heb ik al wel wat ideetjes; Spanje, Zwitserland, Oostenrijk, Italië... dit zijn allemaal mogelijke kanshebbers om de Bozmeister te mogen ontvangen in hun land 8-)
Moeten ze er blij mee zijn? JA! Want ik en de SRAD zijn een gouden koppel! Waarom? geen idee ik vond het wel leuk klinken '(

Nu zat ik mij op deze zaaie en regenachtige dag te vervelen en bedacht mij zojuist een geniaal idee.... :Y

DE MF-ERS VAN MF BEPALEN WAAR BOZZIE HEEN GAAT :Y
(oja, denk maar niet dat jullie van mij af zijn want ik kom toch weer terug :+ )

:] 8-) *O* :] 8-) *O* :] 8-) *O* :] 8-) *O* :] 8-) *O* :] 8-) *O*

Wanneer gaat Bozzie op vakantie?
Waarschijnlijk eind mei, juni of begin juli.

Hoe gaat Bozzie?
Tjonge jonge jonge |( Met de MOTOR natuurlijk! |(

Met wie of wat gaat Bozzie op vakantie?
Met de SRAD natuurlijk *O*
Ik ga net als vorig jaar NIET met een tent lopen zeulen en kies dan ook voor een grandioze uitvinding genaamd: Hotel *O*

Gaat de Bozmeister echt op vakantie naar de bestemming met de meeste stemmen?
Jazeker!!! :Y 8-)



UPDATE op pagina 3 (03-06-10) KLIK
:W
 
Laatst bewerkt:
Apenijnen Italie, mooiste gebergte in Europa, zelfs de snelwegen zijn circuits, de ene bocht na de andere. Daarna doorrijden richting Rome, afslag Viterbo en binnendoor naar Bracciano. Heeft het mooiste meer ooit gezien, met mooie hotels eromheen. Daar beetje blijven hangen en als uitvalsbasis gebruiken. Dagje Napels zit er ook in van daaruit. Rome op 40km, moet je zeker met de motor in. Dragracen van stoplicht tot stoplicht. Helemaal SUPER (land van Biaggi)
full
 
*O* *O* *O* tot nu toe ga ik naar schotland *O* Masterlijk mooi daaro! (op plaatjes) -O- Misschien dat ik er straks in het echie rond tuf :]
 
he bozzie ga je alleen?
ik ga met jarno van 6 tot 11 mei naar italie naar de wsb.
en van de zomer weet ik nog niet wat ik ga doen.
maar als ik de keus had ging ik in italie rond knallen.
kom je met bijna alles ongestraft weg
 
al eens aan de kustweg van Kroatie gedacht? Zelf een paar keer gereden met een 40tonner en lijkt mij geweldig om het met een motor te doen...
 
Bekijk dit filmpje maar eens, ritje door de Apenijnen. Is niet mijn filmpje, maar heb deze weg wel gereden. }) })

 
Bekijk dit filmpje maar eens, ritje door de Apenijnen. Is niet mijn filmpje, maar heb deze weg wel gereden. }) })


OK nu heb ik een vraagje aan Hayahar: ik ben van plan om deze zomer een weekje in Frankrijk te gaan rijden en dan ga ik mogelijk via de Riviera Italia in. Ik zat er aan te denken om dan door te gaan naar de Dolomieten maar nu ik dit zie wil ik ook eens de Apennijen proberen (Dolomieten zijn prachtig maar ben daar vorig jaar al geweest en vond het daar ook wat aan de drukke kant). Dus is mijn vraag, wat zijn de echte mooie stukken van Apennijnen waar veel moois te zien en te rijden is en dan vooral in het noorden van Italia. Heb geen tijd/zin om echt heel ver af te zakken.

Groet

Naba
 
OK nu heb ik een vraagje aan Hayahar: ik ben van plan om deze zomer een weekje in Frankrijk te gaan rijden en dan ga ik mogelijk via de Riviera Italia in. Ik zat er aan te denken om dan door te gaan naar de Dolomieten maar nu ik dit zie wil ik ook eens de Apennijen proberen (Dolomieten zijn prachtig maar ben daar vorig jaar al geweest en vond het daar ook wat aan de drukke kant). Dus is mijn vraag, wat zijn de echte mooie stukken van Apennijnen waar veel moois te zien en te rijden is en dan vooral in het noorden van Italia. Heb geen tijd/zin om echt heel ver af te zakken.

Groet

Naba

Je zult dan toch de Povlakte over moeten om in de Apenijnen te belanden. Die vlakte is helaas geen moer aan en behoorlijk groot, zo'n 300km om over te steken.
Na verloop van tijd zie je de Apenijnen verschijnen. Je bent er voor je gevoel heel plotseling. Het maakt dan niet meer uit in welk gedeelte je gaat rijden. Alles is even mooi en de wegengesteldheid meestal fantastisch. Drukte; buiten de snelwegen nauwelijks van toepassing. Je moet rekenen op ongeveer 1400km vanaf Utrecht. Ik zou zeggen, doe Frankrijk volgend jaar, rij via de Italiaanse Riviera richting Pisa (over de SS wegen) en duik vanaf daar de Apenijnen in. Oppassen op de wegen rond Carara, daar winnen ze marmer en dat laat nogal wat glibberige troep achter op de wegen.
veel plezier. :W :W
 
Nou heb voor jou op Italie gestemd, reistip ga naar Sicilie. Prachtige wegen, heerlijk klimaat, mooie natuiur en cultuur, en in de binnenlanden heerlijk rustig. Wij hebben de boot genomen in Genua maar de laars doorrijden is natuurlijk ook een optie. Als je dat laatste doet vergeet dan de Amalfie kust niet. Net onder Napels bij Sorento.

veel plezier bij het uitzoeken en puzzelen (want Italie wordt het wel, denk ik(

groeten
 
Hey mensen bedankt voor de mooie foto's en ideeen! De Appenijnen ziet er echt mooi uit!
Welke L*L stemt er nu toch steeds op Schotland? :+ ;)
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan