IndianScout
Tot ziens , klimaat freaks !
- 11 mei 2011
- 2.272
- 2.154
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tip: probeer het middelste deel waar je spaaknippels zitten te ontzien bij de hammerite. Vastgeverfde spaaknippels zijn... onhandig en straks komt er toch een velglint over.Ik heb hem al flink afgeborsteld met zo'n koperborstel en goed schoon gemaakt met hammerite ontvetter spul.
Kan dat mooi even nachtje goed drogen en sop ik hem morgen in de hammerite
Nieuwe binnenband en velglint zaten gisteren in de doos die Rolpa heeft gestuurd
Vanavond ook nieuwe accu afgeleverd, het is een 6v 11A geworden
Die ervaring heb ik ook. Ze zijn er officieel niet voor. Maar voldoen prima. Dan wil ik wel eens praktisch zijn..Klopt, zijn niet voor motoren maar werken prima en houden het jaren uit. Op mijn mt16 ruim 5 jaar inmiddels en op de k750 zit er ook 1 tussen
Oh, dan moet ik eens in broerlief zijn werkbus duiken als ik daar weer eens benBekijk bijlage 1733570
Deze dingen ?
dacht dat die niet over benzine konden ?
Dat is toch voor water ?
En als je iets gas geeft?? Het debiet van een zijklepper pompje is akelig laag. Langdurig laagtoerig stationairdraaien vindt 'ie dan ook niet fijn...Hij blijft nu droog namelijk , hij heeft 1 min stationair gedraaid , klonk ook wel goed , maar ik meende dat mijn m72 de olie daar aardig hard uitliep , deze is kurkdroog .
Nu nog een leveransier vinden. Ben de mijne aan mn ex verloren gelaten. Voor een nieuwe rupi!ik zie dat scheurschuimpje al duidelijk heeft uitgelegd hoe de RUPI werkt
Het oliekanaal komt uit het blok onder de cilinder. als de voetpakking niet goed zit kan het daar ook fout gaan. Ik vind de olieopbrengst nog best meevallen. Als je dit filmpje bekijkt van een zijklepper aangedreven door een laagtoerige boormachine dan komt daar toch best een plasje olie door. Genoeg om uit het gaatje voorin te komen.
Dit draait echt niet veel sneller dan een stationair lopend blok
Ik heb mijn carter er onder weg gehaald , ik had nog een extra pakking , de onderste cm was drap/vet/vuil/sludge , blok heeft heel lang stil gestaan .
heb de olie pomp eraf gehaald en getest in nieuwe olie , die pomp prima .
maar denk dat ik het blok moet gaan spoelen met peteroleum ? of benzine ? of gewoon goedkope olie en meerdere keren vervangen ?
ik heb al met de compressor de kanaaltjes 'geopent' want met 6 bar erop komt er wel iets lucht uit de cilinder .
of zelf makenNu nog een leveransier vinden. Ben de mijne aan mn ex verloren gelaten. Voor een nieuwe rupi!
Ne, zo handig ben ik nu ook weer nieof zelf maken