Waarom Ducati

ik begrijp je keuze voor ducati
ondanks het hoge stukgati gehalte.

maar waarom je de ST 2 hebt gekozen is me een raadsel, je bent pas 27 als ik het mag geloven en dat ding is gemaakt onder de bezielende leiding van de Amerikanen om de heropstappers markt te betreden. :z

Ik voel me ook al een beetje een oude lul ;)
Ik vind hard rijden leuk maar enigszins comfortabel zitten kan ik ook wel waarderen. Dus graag iets met kuip en \"normale\" zithouding. Monster vind ik bv ook erg leuk maar dan wel voor \"erbij\". Na uurtje blazen op autoweg heb ik het dan wel gehad. Iets teveel wind. 996 lijkt me fantastich maar ik wil niet in een foetushouding op mijn motor zitten :P
 
Laatst bewerkt:
Ik voel me ook al een beetje een oude lul ;)
Ik vind hard rijden leuk maar enigszins comfortabel zitten kan ik ook wel waarderen. Dus graag iets met kuip en \"normale\" zithouding. Monster vind ik bv ook erg leuk maar dan wel voor \"erbij\". Na uurtje blazen op autoweg heb ik het dan wel gehad. Iets teveel wind. 996 lijkt me fantastich maar ik wil niet in een foetushouding op mijn motor zitten :P

Ik las iets over erg brede glimrandjes...
die wil ik er best voor zo\'n oude kerel
als jij af komen gummen. *D
 
Ik las iets over erg brede glimrandjes...
die wil ik er best voor zo\'n oude kerel
als jij af komen gummen. *D

Ik ben zelf al aan het oefenen :) Mijn vorige brommer had banden gemaakt van hergebruikte tupperware. Moet nog even ontdekken hoever ik met echte banden kan gaan. Iedere keer als ik nu ga rijden is de weg nat. Rijd ik toch een beetje als een mietje :( KUT WINTER!
 
Ik ben zelf al aan het oefenen :) Mijn vorige brommer had banden gemaakt van hergebruikte tupperware. Moet nog even ontdekken hoever ik met echte banden kan gaan. Iedere keer als ik nu ga rijden is de weg nat. Rijd ik toch een beetje als een mietje :( KUT WINTER!

als oude lul hoef je toch niet meer zo nodig?
ik ga nu echt niet op mijn brommer zitten om aan alle mensen achter de kachel te laten zien hoe \"cool\" ik wel niet ben.
bovendien is iedere motorrijder als het goed is nog steeds aan het leren maar om nou rond het vriespunt het randje op te zoeken lijkt me teveel van het goede... anyway keep the good side up :]
 
en zit geen fuck vermogen in ,is van cagiva dus niet te leveren ,onderdelen nooit op voorraad,etc etc etc (ach moet toch iets te zeiken hebben tegen een namaak jap ,dan nog liever een R1 dan zoñ imitatie jap)

Heb hem ook niet vergeleken met een R1, bedoel dus dattie trekt als een GSX 750 R (boven 10000 rpm pas echt vermogen) maar stuurt hartsikke goed (Duc dus!!). Er is er voor mij maar 1 en dat iseReen
 
Een Jap kies je met je verstand, een Italiaan met je hart.
Dan heb ik dus een autohart en motorverstand? :P Rij een Japanse motor (Kawa) en een Italiaans scheurblik (fiat).

Wat is dat trouwens over Ducjes ST en heropstappers? Ducje ST rijdt gewoon errug leuk hoor... Ook voor wat wilder... Voor de échte pret zou ik toch de ST4S uit de kast trekken als we binnen de Sport-tour categorie blijven, maar een ST2 is ook zeker niet verkeerd...
 
Dan heb ik dus een autohart en motorverstand? :P Rij een Japanse motor (Kawa) en een Italiaans scheurblik (fiat).

Wat is dat trouwens over Ducjes ST en heropstappers? Ducje ST rijdt gewoon errug leuk hoor... Ook voor wat wilder... Voor de échte pret zou ik toch de ST4S uit de kast trekken als we binnen de Sport-tour categorie blijven, maar een ST2 is ook zeker niet verkeerd...

Zelfde hiero: binnenkort een Kawasaki en ook al een Fiat in de garage. Had wel een ST2 willen hebben, maar is me onder meer hier afgeraden als opstapper. Als volgende motor dan maar, of misschien kan ik tegen dan wel een ST4S aan. Vind persoonlijk trouwens de keuze voor een Kawa nog het dichtst bij het hart aanleunen als het op Japanners aankomt :+ .

Zie eigenlijk een Aprilia Futura of Capo Nord ook wel zitten of een Triumph Tiger 955i. Allemaal mooie dingen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan