Yamaha Niken, waarom zoveel occasions?

Best leuk en aardig zulke experimenten maar ik ben geen proefkonijn vwb mijn portemonnee….als iemand graag hip/gadget-freek wil zijn dan laat ik hem graag voorgaan.
Ach ik ken genoeg mensen die zoveel geld hebben dat als ze iets leuks zien dat gewoon kopen,bevalt het niet is
het zo weer verkocht,of blijft een eeuwigheid in de opslag staan.
 
Ach ik ken genoeg mensen die zoveel geld hebben dat als ze iets leuks zien dat gewoon kopen,bevalt het niet is
het zo weer verkocht,of blijft een eeuwigheid in de opslag staan.
Zulke mensen gaan hun gang maar…..tis hun geld niet de mijne.
 
Niet alles wat nieuw/bijzonder is, is ook goed/nuttig/leuk.
Dit is of beter was een experimentje van Yamaha...eens kijken hoe de markt reageert....niemand koopt hem....okay next.
Idd, ik ben trendvolger en geen trendsetter…

Vraag me af of die dealers nu buikpijn van hebben, ipv lovende woorden in de pers tijdens de introductie…..:?
 
Idd, ik ben trendvolger en geen trendsetter…

Vraag me af of die dealers nu buikpijn van hebben, ipv lovende woorden in de pers tijdens de introductie…..:?
Tsja als ik op zo'n ding een uurtje of wat rij zal ik ook wel met een enthousiast verhaal komen....maar dat is wat anders als er 18 ruggen voor neerleggen, voor dat geld zijn er heel veel leukere/nuttigere dingen te koop.
 
Niet alles wat nieuw/bijzonder is, is ook goed/nuttig/leuk.
Dit is of beter was een experimentje van Yamaha...eens kijken hoe de markt reageert....niemand koopt hem....okay next.
Dat doet Yamaha wel vaker; XS500, XZ550, GTS1000.
Ik heb zo'n gedrocht vorige week nog in Brunssum gezien. Wist niet wat ik zag!
Ik heb er ook één gezien bij Gebben. 'k Stond de (enorme) constructie aan de voorkant eens uitgebreid te bekijken, toen iemand van die zaak langs liep en enthousiast meldde dat het heel goed rijdt. :P Ik kan me een reactie in dit topic echter goed voorstellen; dat de voorkant erg zwaar voelt.
Volgens de officiële specs rijklaar geloof ik iets van 260 kg, dat valt me dan eigenlijk nog mee.
 
Stiekem vind ik zo`n Niken best mooi :9.
Je trekt iig bekijks.
En je valt wel op tussen de grijze massa.

En zal de prijs een struikelblok zijn?
Een beetje opgeleukte GS veel kost meer.
En die gaan als warme broodjes.
 
Dat doet Yamaha wel vaker; XS500, XZ550, GTS1000.

Ik heb er ook één gezien bij Gebben. 'k Stond de (enorme) constructie aan de voorkant eens uitgebreid te bekijken, toen iemand van die zaak langs liep en enthousiast meldde dat het heel goed rijdt. :P Ik kan me een reactie in dit topic echter goed voorstellen; dat de voorkant erg zwaar voelt.
Volgens de officiële specs rijklaar geloof ik iets van 260 kg, dat valt me dan eigenlijk nog mee.
Nee, stond gewoon op de stoep voor de deur van een huis. Ik denk dat iemand hem werkelijk gekocht heeft.
 
Dat doet Yamaha wel vaker; XS500, XZ550, GTS1000.

Ik heb er ook één gezien bij Gebben. 'k Stond de (enorme) constructie aan de voorkant eens uitgebreid te bekijken, toen iemand van die zaak langs liep en enthousiast meldde dat het heel goed rijdt. :P Ik kan me een reactie in dit topic echter goed voorstellen; dat de voorkant erg zwaar voelt.
Volgens de officiële specs rijklaar geloof ik iets van 260 kg, dat valt me dan eigenlijk nog mee.
Qua rare constructies kan Bimota er ook wel wat van; die modellen met die vreemde voorvorkconstructies. Ziet er heel futuristisch uit, maar of het mooi is ….…
 
Stiekem vind ik zo`n Niken best mooi :9.
Je trekt iig bekijks.
En je valt wel op tussen de grijze massa.

En zal de prijs een struikelblok zijn?
Een beetje opgeleukte GS veel kost meer.
En die gaan als warme broodjes.
Één gs rijdt dan ook gewoon heel goed.. Het heeft ook een bepaald imago maar de eerste die zegt dat het slechte motoren zijn heeft nog nooit met eentje gereden.
 
Denk trouwens dat dat de verkeerde manier is om ernaar te kijken.
Trikes zijn ongebruikelijk en interessant qua bouwkunde en voertuigbouw, en Yamaha heeft de wereld een heel moderne en betaalbare trike gegeven.
Dat is precies het enige wat ik leuk vind aan die 3-wielers. (Niken en MP3)
Dat is de techniek van de dubbel voorwiel-ophanging. Zelf wil ik er hooguit een keer een proefritje mee rijden.
En zeker niet zo'n ding bezitten. Die raak je over een paar jaar aan de straatstenen nog niet kwijt.
Als je toch zo'n ding koopt, dan direct na aankoop 100% afschrijven. Alles wat je er dan nog ooit voor terugkrijgt is meegenomen.
 
Dat is precies het enige wat ik leuk vind aan die 3-wielers. (Niken en MP3)
Dat is de techniek van de dubbel voorwiel-ophanging. Zelf wil ik er hooguit een keer een proefritje mee rijden.
En zeker niet zo'n ding bezitten. Die raak je over een paar jaar aan de straatstenen nog niet kwijt.
Als je toch zo'n ding koopt, dan direct na aankoop 100% afschrijven. Alles wat je er dan nog ooit voor terugkrijgt is meegenomen.
Beschouw het als een speeltje……:+
 
Mooi , nee dat niet maar lelijk ook dat niet , het heeft wel iets maar zal ik hem kopen , nee dat ook weer niet .
Heb er een jaar geleden ongeveer een proefrit van 1,5 uur mee gedaan en ik vond zelf dat het echt goed reed .
Stabiel , ook op een stukje gereden met van die stenen die langs de dijken liggen met al die vierkantjes met de uitsparingen er tussen , daar kan je gewoon series over heen knallen en dat doe ik met mijn eigen motor niet omdat het voorwiel dan gek word van het zoeken .
Ook op andere minder wegen voelt het zeer betrouwbaar en ook de bochten waren subliem te nemen .
Ik heb het idee als je dit heb de grenzen toch iets meer ga verleggen omdat het toch wel heel gemakkelijk / goed rijd .
Maar in de Ardennen en Luxemburg ben ik deze toch al meerdere malen tegen gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan