Wat betalen jullie voor je all risk?

Ik betaal 687 euro per jaar voor all risk verzekering voor mijn RSV mille 2001. 80% no claim en 3 jaar nieuw waarde regeling.Unive is iets goedkoper maar daar moet je scm alarm monteren op duurdere motoren en je hebt maar 1 jaar nieuw waarde regeling.
 
Waarom dacht je dat ik een Thundercat reed :) 100 pk, dus max vermogen en net in de betaalbare segment en niet interessant voor het dievengilde.

Thundercat niet interessant voor het dievengilde ? WAar kom jij vandaan?! ;)
Mijn GSX600F met 86pk en mindere uiterlijk is minder interessant dan jouw Thundercat, dat weet ik wel zeker !
 
Momenteel betaal ik nop, er zat een jaar gratis all-risk bij de koop in :)

Binnenkort gaat ie naar Univé voor €500 per jaar.

Suzuki GSX-R750 1998
Ik ben 24
+ Collectieviteitskorting (5x woordwaarde)
En ik heb nog geen schadevrije jaren... Hoe komt dat toch :?
 
20 jaar.
Twee jaar schade vrij met auto en motor.
ZX-6R 2001 of 2002.

Wat zal ik kwijt zijn voor All-risk :?
Bij Unive zal het zo'n 900 euro zijn schat ik.

Neem ff Raging R6 als voorbeeld, die heeft een 2001 R6 en is 21, vergelijkbare situatie dus, ik dacht dat hij zoiets betaalde.
 
***************** ***
net voorbij de **** ****!

burnouts zijn gewild in deze buurt!!! :} :} :}

(maar je komt dus uit gouda he! leuk gaan we es rijden!!)
mooi, kom ik je fiets wel ophalen als je hem hebt }) ( zet geen adressen neer !!!! )


[ontopic]

voor mn Vmax betaalde ik 1800 gulden All Risk per jaar
en had 50 % no claim toen
 
Ben ik de enige die zo genaaid wordt??? :?
Ik ben 21 en heb net voor mijn 750 SRAD een kwartaal betaald end die was 500 euro, 1 kwartaal dus. |(
 
Ben ik de enige die zo genaaid wordt??? :?
Ik ben 21 en heb net voor mijn 750 SRAD een kwartaal betaald end die was 500 euro, 1 kwartaal dus. |(

750cc SRAD, 21 jaar..... dat vertrouwen ze niet zo ;) Zelfde als dat verzekeringen zoveel verzekeringsgeld vragen aan GTI rijders... nou met een motor kijk je wel 10x beter uit voor je brokken maakt dan met een auto lijkt me. Maargoed... heb nu op m'n 21e dus een 600cc die nog ruim onder de 100pk zit dus de premie valt echt mee. Allrisk weet ik niet, maar dat hoeft het beestje ook niet. Als ik val is het pech hoor. Dan maak ik er een naked van en als ie echt aan stront is, jammer dan.
 
Thundercat niet interessant voor het dievengilde ? WAar kom jij vandaan?! ;)
Mijn GSX600F met 86pk en mindere uiterlijk is minder interessant dan jouw Thundercat, dat weet ik wel zeker !

Dat waren letterlijk de woorden van de verzekeringsmiep toen ik vroeg of ik nog speciale maatregelen moest treffen tegen diefstal. Een schijfslot was voldoende omdat deze motor (wel een nieuwe trouwens) niet "interessant" was. Mijn antwoord: "dank u wel voor het compliment". Ik woon in Enschede trouwens waar je ook wat meer diefstal-korting krijgt.
 
Bij Unive zal het zo'n 900 euro zijn schat ik.

Neem ff Raging R6 als voorbeeld, die heeft een 2001 R6 en is 21, vergelijkbare situatie dus, ik dacht dat hij zoiets betaalde.

Unive - Allrisk - R6 '00 - 22 jaar - alarm
540,- eulo
 
Terug
Bovenaan Onderaan