Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de fiets die alles kan is nog niet gemaakt.
een supersnelle , bagagedragende , wendbare , zuinige , windstille , comfortabele , onderhoudsvrije enz.....
...
Ik zie deze trend ook. 20 jaar geleden had een diesel-auto van 1500 kg nog een 2,5 liter dieselmotor. Nu heeft mijn 1500 kg auto een 1,6 liter turbodiesel. En dan is deze nog vlotter ook dan die 2,5 liter diesel van vroeger. En zuiniger al helemaal.
Groot gelijk ook met mijn 46,7 PK krijg ik nog genoeg bekeuringen.
Pieter
En daar geloof ik nou eigenlijk helemaal niets van. Het heeft geen enkel voordeel om een kleiner blokje te gebruiken. Grotere blokken, met hetzelfde vermogen slijten langzamer, zijn net zo zwaar en hebben een stuk minder koelproblemen, allemaal omdat ze voor 't zelfde vermogen langzamer draaien. Ook zijn ze een stuk goedkoper omdat de eisen aan 't materiaal veel lager zijn.Onlangs in een motorblad gelezen een intervieuw met zo'n pief van Bmw, dat ze toch echt ook wel willen gaan downsizen met bepaalde motoren.
Je hoeft het ook niet te geloven hoor...het stond er wel...(en kan me ook niet voorstellen dat ze maar gewoon iets gaan zeggen).En daar geloof ik nou eigenlijk helemaal niets van.
En daar geloof ik nou eigenlijk helemaal niets van. Het heeft geen enkel voordeel om een kleiner blokje te gebruiken. Grotere blokken, met hetzelfde vermogen slijten langzamer, zijn net zo zwaar en hebben een stuk minder koelproblemen, allemaal omdat ze voor 't zelfde vermogen langzamer draaien. Ook zijn ze een stuk goedkoper omdat de eisen aan 't materiaal veel lager zijn.
Ik zie eerder steeds meer grote blokken komen (zoals nu al gebeurt) met meer koppel en niet zo heel veel vermogen. Dat rijdt prettig en verbruikt ook niet al teveel. Er is namelijk geen enkel verband tussen cilinderinhoud en verbruik..
Wat geen fun op de scoot??? Ik heb toevallig net een nieuwe Kymco DownTown 300I aangeschaft naast mijn B1200s en ik heb net zo veel fun op de scoot als op de Bandit en in de stad heb ik zeker meer fun op de scoot
hoe meer pk's hoe beter de verjaardagpraat
Hoop dat ze in de toekomst komen met een 400cc + turbo ofzo, lijkt me wel geinig
Da's buitengewoon onverstandig. Dan krijg je een enorm nerveus blok, wat zwaarder is als een atmosferische motor met ook nog 's gigantische turbo-lag.Hoop dat ze in de toekomst komen met een 400cc + turbo ofzo, lijkt me wel geinig
As said, cc's en gewicht hebben niets met elkaar te maken. Waarschijnlijk is een verkleinde 600cc (naar jouw 400 cc) zelfs zwaarder dan de sterkere 600...ik zou best een 400 cc supersport willen...tegenwoordig kunnen ze daar vast wel 100 pk uitpersen...lekker licht naaimachientje om mee te spelen ~